Prezentace pro ČSOB Hlinsko – 17. června 2009. Úvod Komentář k závěru fiskálního roku 2009 Výhled na FY 2010 Financování Shrnutí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh státního rozpočtu ČR na rok 2010 Ministerstvo financí září 2009.
Advertisements

Vliv ocenění vytvořených výkonů na měření zisku
Černoch Michal Školoudová Lenka
Optimalizace stavu zásob
Nový koncept odpadového hospodářství moderních producentů odpadu (logistických areálů, průmyslových firem, obchodních center, apod.)
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
F INANČNÍ PLÁNOVÁNÍ Jakub Novotný 3. září 2009 Hranická rozvojová agentura, z.s.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Trendy finančních produktů ČLFA
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Solární systémy pro aktivní topení
KANALIZACE A VODOVOD V OBCI SIBŘINA KANALIZAČNÍ PŘÍPOJKY
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
Spolehlivý finanční partner exportu
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Náklady VY_32_INOVACE_ při výrobě, obchodování, dopravě apod. dochází k spotřebě či opotřebení výrobních faktorů - pokud tuto spotřebu či opotřebení.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
František Cvengroš Situace a výhled ekonomiky ČR (podklad pro kulatý stůl k přípravě Národního programu reforem 2013) Ministerstvo financí ČESKÉ REPUBLIKY.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Kalkulace plných a variabilních nákladů
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
Podpora podnikání a investic a EU v následujícím období Ing. Ondřej Votruba | ředitel Divize Investic Brno, 24. duben 2013.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Stručný obsah 5. přednášky
Říjen 2012VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Aktuální krize zdravotnictví
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Vyrovnávací trh 2008 AEM Richard Kabele Vedoucí projektu REGEN.
Generická preskripce a pozitivní listy
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Ruská federace x WTO a OECD
SMĚRNÁ ÚČTOVÁ OSNOVA A ÚČTOVÝ ROZVRH
Real Estate Market > Autumn 2006 Komerční nemovitosti a budoucnost výnosů Současný vývoj výnosů na trhu nemovitostí v České republice PRAHA, 5. října 2006.
Finanční plán společnosti
24. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Projekt BROOK: Rekapitalizace Diskusní materiál pro setkání s Komerční bankou.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Struktura podnikatelského plánu
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Hospodaření fakultních nemocnic a dalších přímo řízených organizací v roce 2010 (11 FN + IKEM, NNH, MOÚ, ÚPMD)
Finanční management Téma č.2 Dnešek 1.Minitestíček 2.Analýza rozvahy 3.TOP 10 of Seminar Misery 4.Výlet.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Marketingový plán podniku
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Životní cyklus organizace
Transkript prezentace:

Prezentace pro ČSOB Hlinsko – 17. června 2009

Úvod Komentář k závěru fiskálního roku 2009 Výhled na FY 2010 Financování Shrnutí

3

4 Leden – Odvolání marketingového ředitele Jana Šacha tehdejším GŘ – Odvolání GŘ Alberta van Geldera vlastníkem – Tomáš Fencl, zástupce investora, pověřen řízením společnosti – Nástup Zdeňka Haška na pozici marketingového ředitele Březen – Odvolání obchodního (Jaroš), finančního (Šíd) a výrobního (Jelínek) ředitele – Nástup Ondřeje Krkošky na pozici ředitele supply chain management Květen – Jmenování Jiřího Pathyho novým GŘ

5

6 Vyšší režijní náklady související s expanzivní politikou předchozího vedení se projevily teprve ve druhém kalendářním čtvrtletí 2008 Po výměně vedení „se objevily“ marketingové náklady „odložené“ z roku 2008 v hodnotě 8 mil. Kč (včetně 2 mil. Kč navíc za logo) Zásoby zboží na cestě objednaného předchozím vedením mezi prosincem 2008 a lednem 2009 (Na konci ledna rozhodnutí ukončit espresa. Nicméně za 10 mil. Kč přišla dodatečná v únoru a březnu + dalších 3 mil. Kč v dubnu, celkem na 24 mil. Kč) Snížení počtu zaměstnanců včetně top-management pozic na konci března spojeno s mimořádnými náklady, cca 4 mil. Kč

7

8 Zvýšení HV o 100 mil. Kč Snížení dluhu o 120 mil. Kč Zachování tržního podílu na úrovni 2008 Rozvoj nových kanálů (ETA e-shop) Získání nových klíčových zákazníků (FAST) Silný management Růst prodejů o 6% Pokračující optimalizace nákladů Změna je příležitost Makroekonomická situace České republiky Vývoj kurzu dolaru a eura Vývoj segmentu drobných domácích elektrospotřebičů

9 Plán růstu tržeb prostřednictvím růstu tržního podílu díky novým produktům Snížení výdajů na marketing… Náklady na restrukturalizaci a tvorba opravných položek se nebudou opakovat Nižší marže odráží slabší kurz Koruny … a administrativu

10 Plán snížení využívaného pracovního kapitálu aktivním řízením zásob… … čímž by se měla snížit bankovní zadluženost… … i zadluženost vůči obchodním partnerům

11 Marže ovlivněna negativně výprodejem „D“ produktů Marketingové náklady přísně kontrolovány Provozní náklady celkově nižší než plán díky trvalému tlaku nového CEO na náklady

12 Pohledávky vyšší než plán: ½ ve splatnosti, ½ po splatnosti Úspěšné snižování stavu zásob

13 Třída „A“ Třída „B“ Třída „C“ Třída „D“ Snížení stavu o 16 mil. za 6 týdnů Poslední lednová objednávka Rebalancování zásob ve prospěch klíčových produktů 42% 38% 32% 38%

14 Klíčové faktory úspěchu: 1.Aktivní práce s klíčovými partnery 2.Identifikace a pochopení potřeb klíčových partnerů 3.Správný listing 4.Individuální motivace klíčových partnerů

15 Typ výrobků: AQVA cold & hot Objem výroby: AQVA cold, AQVA hot Popis: 1.nový výrobek, který se od stávajícího programu liší integrovaným směšovačem šamponu s vodou pomocí druhého čerpadla 2.Nový design 3.Nová konstrukce Současný stav projektu: společnost Ariete dodává 3D data

16 Výherních kusů:100 SMS kód:1003 PoziceJménoNabídka 1. MARGITA MARTINEZOVA Kč 2.KATKA4 650 Kč 3. MARTIN BUCHTELA Kč 4.MARTIN4 250 Kč 5.LENKA STEFKOVA4 000 Kč 6. LADKA HAUSNEROVA Kč 7. MAREK TRNAVSKY Kč 8.JIY FABER3 505 Kč 9. MARTIN CEROVSKY Kč 10.JIRI UJEZDSKY3 100 Kč 11. DANIELA CARDOVA Kč 12. MARCELA MATOUSKOVA Kč 13. STANISLAV VESELY Kč 14.KUTMON ZENEK3 001 Kč 15.BARA KOLDINSKA3 000 Kč 16. JINDRICH HOLMAN Kč 17.JANA JOHNOVA3 000 Kč 18. MIROSLAV MARTINEK Kč 19. KATERINA HRBACKOVA Kč 20. MARTINA PATOCKOVA Kč STÁČECÍ ZAŘÍZENÍ ETA 0637 Běžná cena: Kč Vyvolávácí cena: 999 Kč STÁČECÍ ZAŘÍZENÍ ETA 0637 Stáčecí zařízení s chlazením, zabezpečí čepování piva za optimálních podmínek, provoz na běžně dostupné sifonové bombičky CO2 8g, CO2 16 g či CO2 300g, provoz na 230 V nebo na 12 V (auto), chladicí systém umožňuje nastavení teploty soudku 6–18˚C, display s aktuální nebo nastavenou teplotou Nejvyšší nabídky

17 # OpatřeníRoční úsporaKdoStav Možná synergie A. Minimální objednávka 7500 Kč prodejna, Kč v MOC CS KčOŘ+OKAno B. Objednávání 1x týdněOŘ+OK C. Jedna objednávka denně KčOŘ+OKAno D. Závoz do 48 hodinOŘ+OK E. Snížení počtu závozových míst přímý zákazníci ETA s obratem < Kč ročně KčOŘAno F. Snížení zásob, povede k poklesů skladových ploch o paletových míst 1, KčOŘ+OK G. Implementace čteček do skladu 1 pracovník administrativy při plném nasazení OK H. Nový poskytovatel balík.služby (včetně servisu) KčOKHotovoAno I. Vyjednání nových cen externího skladování KčOKHotovo J. Více- balíkové dodávky, nákup převozních kartonů 1, KčOKV řešeníAno K. Omezení u vratek, 20% z objednaného zboží do akce u TOP zákazníků 70% nákladů na vratky, Kč šrotace OŘ L. Dodávání v master kartonu na KAM zákazníky OŘ Celková úspora synergie cca 4, Kč

18

20

21 Potřeba dodatečného financování Možnost snížení limitu

22

Strategie 2009 Strategie postavená na prohlubování komparativních výhod a silného jména společnosti ETA a.s. na trhu České a Slovenské republiky Plán Plán zaměřený na restrukturalizaci společnosti v roce 2009 s podmínkou pozitivního vývoje HV, skladového hospodářství a podílu na trhu Dlouhodobě udržitelný růst založený na rozmanitosti distribučních kanálů: obchodníci, vlastní prodejny, internet, OEM, export, B2B Motivace Silný a zkušený manažerský tým SMART KPIs Kontrola Six sigma procesní řízení jako kontinuální nástroj zlepšení efektivnosti procesů 23