METODICKÝ LIST DOPLŇ VĚTY- žákům vytiskneme PL a doplňují vhodná slova do vět. Někdo píše n tabuli, ostatní do listu. Po kliknutí se objeví řešení. UHODNI NÁZEV- žáci hádají pohádky podle obrázků, po kliknutí se objeví název. NAJDEŠ CHYBY?- žáci hledají v textu chybná slova, po kliknutí řešení. KOLIK POHÁDKOVÝCH…- postupně se po kliknutí objevují 4 písmena, žáci hádají názvy pohádkových postav nebo kouz. Předmětů. Mohou psát v časovém limitu na papír.
ZNÁTE DOBŘE POHÁDKY?
DOPLŇ VĚTY Došel až k zámku, který byl zarostlý... … a … přišli k perníkové chaloupce. „Nastěnku chci ....!“ Mach a Šebestová vzali … a vyslovili svoje přání. Princezna se píchla … a usnula na sto let. Položil ubrousek na stůl a řekl: „...!“
ŘEŠENÍ Došel až k zámku, který byl zarostlý šípkovým keřem. Jeníček a Mařenka přišli k perníkové chaloupce. „Nastěnku chci za ženu!“ Mach a Šebestová vzali kouzelné sluchátko a vyslovili svoje přání. Princezna se píchla do prstu a usnula na sto let. Položil ubrousek na stůl a řekl: „ Ubrousku, prostři se!“
Uhodni název TŘI OŘÍŠKY PRO POPELKU
POHÁDKY Z MECHU A KAPRADÍ
TŘI MALÁ PRASÁTKA
SHREK
O PRINCEZNĚ JASNĚNCE A LÉTAJÍCÍM ŠEVCI
NAJDEŠ CHYBY? Křemílek a Votlemílek lehli a spali až do jara. Šípková Růženka se píchla do nosu a rázem plakala. Jeníček a vlk došli až k medové chaloupce, která byla celá ze šišek. Vlk snědl televizi a lehnul si místo ní do postele. Popelka utíkala ze zámku a ztratila peněženku.
KOLIK POHÁDKOVÝCH POSTAV NEBO PŘEDMĚTŮ DOKÁŽEŠ VYMYSLET NA PÍSMENO J P Z ÚKOL NA KONEC
Citace Obrázky: Dostupné z [www.cmis.cz/dum/] dne 7.4.2012