2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Informační systém krizového řízení kraje
a Internetové dispečinky
Hosting informačního systému K2
eGovernment – aplikace principů v ISKN
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského.
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Téma:II-I/1 Dat.komun.-ovládání
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Fond Vysočiny Celkový objem finančních prostředků Fondu Vysočiny – 81,4 mil Kč Dílčí cíl Programu rozvoje kraje – 3.2 Podpora rozvoje telekomunikačních.
3. Životní cyklus a procesy projektu
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Podpora přijímacího řízení ŠIP KHK Prezentace modulu Podpora přijímacího řízení v rámci projektu Školský informační portál KHK INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Celní správa České republiky
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Technologie GPRS >Roman Slowioczek Specialista pro GPRS technologii Oskar.
Jak to celé vzniklo? Nejdříve jsme ve Finsku našli výrobce zajímavého zařízení, které když upadne, tak to pozná a někomu to zavolá. Řekli jsme si, to.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Zavádění a údržba informačních systémů
1 iptelefonie denis kosař. 2 obsah Co je ip-telefonie Jak to funguje Protokoly Kodeky Jak to použít Skype Zdroje.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Informačnípodpora řízení kvality ve firmě Informační podpora řízení kvality ve firmě CRM Ekonomický systém Personalistika Datová pumpa Akord Software Datový.
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Základní služby Internetu
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
1 Zpráva o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě za rok 2006 – za Liberecký kraj a jím zřízené příspěvkové organizace.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
IP telefonie v síti CESNET2 Sven Ubik Brno,
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Realizační tým ICZ duben 2005
1 Zaměstnávání zahraničních občanů na území České republiky Věra Kolmerová vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti EURES manažer Praha – MPO,
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Centrální elektronická podatelna a úřední deska ISSS 2006.
Helios Orange - Implementace systému
Webová aplikace IS KP14+ Ing. Bohumila Kubíková
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Elektronická Spisová Služba
Transkript prezentace:

2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb

3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace nových systémů rozšiřování systémů Objemy poskytovaných služeb neustále rostou…

4 Cíle nové organizace služeb zajistit vysokou pohotovost systému zajistit vysokou odbornost konzultantů reagovat na stálý růst objemu služeb zvýšit mobilitu konzultantů zajistit uživatelům přístup k informacím podporovat individuální vztahy s uživateli

5 Principy řešení oddělit vývoj produktu od služeb zveřejnění znalostí o produktech centrální řízení operativních služeb oddělení registrace a řešení požadavku způsoby registrace požadavků uživatelů zadávání požadavků přes internet telefonická volání softwarová podpora kontrolní mechanismy

6 Řešení rozdělení společnosti na tři divize: Divize produkt Divize služby Divize obchodně provozní otevření Báze znalostí Vema zřízení Call Centra pro řízení operativních služeb

7 Call Centrum Vema (CCV) registruje požadavky organizuje poskytování operativních služeb obsluhuje dispečer speciální SW CCV (G2 aplikace) důraz na: internetové technologie ( , web) mobilní komunikace (mobilní telefony, SMS) působnost v rámci ČR k dispozici je Vám 22 konzultantů

8 Vstupy požadavků na služby internet Zelená linka klasická pošta, faxy, ostatní y… provoz 8.00 – 16.30

9 Informace pro registraci požadavku licenční číslo identifikace uživatele (společnost, kontaktní osoba, kontakt) produkt, verze (PAM, EKOS, systém, HW, …) charakteristika požadavku doba reakce, havárie? požadovaný konzultant, … Přijetí požadavku bude potvrzeno em.

10 Termíny reakční doba zadává uživatel atribut „Havárie“ => vyšší priorita požadavku termín řešení domlouvá konzultant dispečer termíny kontroluje Motto: Všechny termíny chápeme jako nejzazší a vše řešíme co nejdříve!

11 Co bude následovat po registraci? konzultant požadavek vyřeší ihned konzultant dohodne způsob a termín řešení v dohodnutém termínu požadavek vyřeší budete kontaktováni konzultantem dle zadané reakční doby požadovaným způsobem nebo

12 Identifikace požadavku jednoznačnou identifikací je číslo požadavku při registraci sdělí dispečer bude následně doručeno em číslo požadavku je nutno uvádět při další komunikaci

13 Pravidla pro efektivní komunikaci zkuste nejprve Bázi znalostí Vema nové požadavky na služby směrujte vždy laskavě na CCV konzultantům lze volat jen když je požadavek řádně registrovaný na CCV a v řešení po dohodě s konzultantem spojovatelce je sděleno číslo požadavku nepožadujte laskavě služby pracovníků Divize produkt

14 Co získáváte s CCV? garanci dovolání registrace požadavku reakce ve stanovené lhůtě řešení v dohodnutém termínu registrace i přes internet volání zdarma náhradu hotline efektivnějším mechanismem zvýšení kvality poskytovaných služeb

15 Návod na kontaktování CCV

16 Dotazy Děkuji za pozornost!