KOŘENY HOMOSEXUALITY. KONTEXT VŠICHNI JSME LIDSKÉ BYTOSTI VŠICHNI JSME SEXUÁLNÍ STVOŘENÍ VŠICHNI JSME HŘÍŠNÍCÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Advertisements

Základy pomohla položit lživá východiska Sexuální Revoluce : • Lidé jsou v podstatě dobří a sílu sexuality nezneužijí. • Nejdůležitější, a pro nás na prvním.
Prevence homosexuality Copyright © Melvin W. Wong, Ph.D
Aplikační téma Výchova k sexuálnímu zdraví a zdravému životnímu stylu definice “Sexuálního zdraví“ (Světová zdravotnická organizace Kadaň 1974) "Sexuální.
Dítě v dnešním světě - obrat k dítěti v pedagogice
Individuální psychologie
1. Pán Bůh je láska, dal svého Syna, Pán Bůh je láska, miluje mne
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
PSYCHICKÉ STAVY.
Identita dětí v náhradní rodinné péči
Jednotlivé typy skupin v TK Příklad TK Němčice. Skupinová práce v TK Individuální práce versus skupinová práce.
BEHAVIORISMUS John Watson I.P.Pavlov C.L.Hull N.E.Miller J.Dollard
Naše zvolená průřezová témata
Komplexní řešení vývoje dětí Rodiče a rodina v životě dítěte
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie
Mgr. Jolana Polzová Mgr. Jan Žufníček
Emoce (city).
PORUCHY PŘÍJMU POTRAVY doplňkový seminář k projektu
Dítě v dnešním světě - obrat k dítěti v pedagogice
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
ÚVOD: Čin, nikoliv životní styl ORIENTACE: Kinseyho studie ODPOVĚĎ NA MATOUCÍ PROBLÉM: V dnešní době se většina lidí nikdy nezamyslí nad otázkou změny.
TRANSAKČNÍ ANALÝZA.
Copyright, 2005 Exodus Global Alliance Základy pomohla položit lživá východiska Sexuální Revoluce : Lidé jsou v podstatě dobří a sílu sexuality nezneužijí.
VZESTUPY A PÁDY SILVIE QUISOVÁ. POROZUMĚT ZNAMENÁ POMOCI.
HOMOSEXUALITA.
Sigmund Freud zkoumání kreativity z hlediska tvořivé osobnosti
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
1. Stín kříže do daleka padá na cesty zbloudilých. Tak láska Boží vyhledává ty, které zajal hřích! Kam padá kříže stín, je ještě naděje. Tím křížem mluví.
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
Adaptivní preference pro délku nohou u potenciálního partnera
PSYCHOLOGIE LIDSKÉHO VÝVOJE
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE PhDr. Daniel Heller.
Je dnes dětství bezpečné. (Subjektivní zkušenost dět
Pedagogicko-etická podstata morální kreativizace osobnosti
Adolescence (16 – 18 až 20 – 22 let).
Mladší dospělost SZŠ a VOŠZ Zlín Zdravotnický asistent, druhý ročník
POVOLÁNÍ K MODLITBĚ Centrum pro katechezi Olomouc, 2013.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Pedagogické poradenství ve výchovně vzdělávacím procesu etopedie, poradenství ve vztahu k sociální práci, k intervenci.
Homosexualita zvířat.
Narcismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
2. DUŠEVNÍ VÝVOJ OSOBNOSTI, PORUCHY VÝVOJE OSOBNOSTI
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
(Presenium) Jiří Vítovec
Vyrobilo Centrum pro katechezi v Olomouci, Bohoslužba oběti Centrum pro katechezi Olomouc, 2015 Chléb a víno – Tělo a Krev Kristova – reálný duchovní.
Vliv výživy a návyků matky na plod
Kupní chování a EU.
Definice a typologie dysfunkčních rodin Klasifikace rizikových faktorů ohrožujících stabilitu rodiny U3V Mgr. Michaela Vaško.
Základní charakteristika
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 03 – Psychologie a psychiatrie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu,
Co je to učení?. Učení je jeden ze základních vývojových procesů, jehož výsledkem je relativně trvalá změna vyvolaná zkušeností. (Denglerová, 2009)
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
 situace, kdy rodina v různé míře neplní základní požadavky a úkoly dané společenskou normou  selhání některého člena nebo členů rodiny, toto selhání.
Příčiny neúspěchu žáků Jana Míková. John Holt: „Proč děti neprospívají“ John Holt: „Proč děti neprospívají“ Bojí se, nudí a jsou zmatené Bojí se, nudí.
Osobnost Biologická (tělesná), sociální (společenská) a psychologická (duchovní) jednotka Struktura osobnosti Soubor relativně stálých vlastností.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní škola a Praktická škola, Jičín
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Kognitivní a postojové předpoklady pro práci s lidskou sexualitou
Kupní a spotřební chování zákazníků a spotřebitelů a EU
Náročné životní situace
SP s rodinou 2 Metody hodnocení, protektivní a rizikové faktory
Rodičovství biologické a pěstounské
ŠKOLNÍ NEPROSPĚCH Příčiny školního selhání
Transkript prezentace:

KOŘENY HOMOSEXUALITY

KONTEXT VŠICHNI JSME LIDSKÉ BYTOSTI VŠICHNI JSME SEXUÁLNÍ STVOŘENÍ VŠICHNI JSME HŘÍŠNÍCÍ

VNÍMÁNÍ HOMOSEXUALITY VE SVĚTĚ: –Lidé se homosexuální už rodí –Alternativní životní styl –Nepřirozené & špatné V CÍRKVI: - Je to hřích, ale homosexualitu nelze změnit - Lidé se homosexuály rodí & nezměnitelné - Je to hřích, změna je možná

Vrozené faktory Nejsou sami o sobě dostačující k vypůsobení homosexuality Ne vždy vedou k homosexualitě Přítažlivost & identita, jež jsou zčásti zakotveny ve „vrozených“ faktorech, jsou možná vratné (změnitelné)

DEFINICE HOMOSEXUALITY KLINICKÁ: osoba, která je sexuálně přitahována k osobě stejného pohlaví PRAKTICKÁ: Osoba, jejíž sexuální a emocionální přitažlivost je uspokojena v oblasti stejného pohlaví.

SPOLUPŮSOBÍCÍ FAKTORY 1.LHOSTEJNOST RODIČE TÉHOŽ POHLAVÍ (Dr Elizabeth Moberly) Vývoj: a) NEDOSTATEK b) DEFENZIVNÍ LHOSTEJNOST (odtažitost) c) ROZPOLCENOST (ambivalence) TÉHOŽ POHLAVÍ d) DISIDENTIFIKACE

RODIČ TÉHOŽ POHLAVÍ DÍTĚ OPRÁVNĚNÉ POTŘEBY POTŘEBA LÁSKY RODIČE TÉHOŽ POHLAVÍ OBRANNÁ LHOSTEJNOST STAVĚNÍ OBRANNÉ ZDI ROZPOLCENOST RODIČE TÉHOŽ POHLAVÍ VYHÝBÁ SE NAPLNĚNÍ POTŘEBY LÁSKY DISIDENTIFIKACE SELHÁNÍ V IDENTIFIKACI S TÝMŽ POHLAVÍM RODIČ TÉHOŽ POHLAVÍ DÍTĚ NEDOSTATEK NESCHOPNOST NEBO NEOCHOTA PŘIJÍMAT LÁSKU NENAPLNĚNÁ POTŘEBA LÁSKY DÍTĚ LÁSKA / NENÁVIST RODIČ TÉHOŽ POHLAVÍ RODIČ TÉHOŽ POHLAVÍ RODIČ TÉHOŽ POHLAVÍ DÍTĚ

DŮLEŽITÉ! PROBLÉMEM NENÍ VZTAH K OSOBĚ OPAČNÉHO POHLAVÍ, ALE TÉHOŽ POHLAVÍ JE TO SILNÁ TOUHA NAPRAVIT DEFICIT VE VZTAHU K TÉMUŽ POHLAVÍ.

SEXUÁLNÍ ZNEUŽITÍ UČENÍ SE NAPODOBOVÁNÍM SOCIÁLNÍ POSÍLENÍ RODIČ OPAČNÉHO POHLAVÍ

VÝVOJ HOMOSEXUALITY UDÁLOSTI RANNÉHO DĚTSTVÍ MENTÁLNÍ PORUCHY DICHOTOMIE POSTOJŮ PORUCHA OSOBNOSTI SEBEDESTRUKTIVNÍ PŘÍSTUP K ROZHODOVÁNÍ BOŽÍ CESTA SEBEZÁCHOVNÁ NÁPRAVNÁ OPATŘENÍ TVARUJÍCÍ FAKTORY