ŘÍZENÍ A ZLEPŠOVÁNÍ ADMINISTRATIVNÍCH PROCESŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Software Development Conference 2007 Vztah dodavatele a odběratele Zdeněk Borůvka.
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Lean Six Sigma MÚ Kopřivnice.
managementu znalostí podle
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
1 Grantové schéma Vyrovnávání šancí žen a mužů Národní vzdělávací fond.
Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Centrum celoživotního vzdělávání
Nabídka personálních služeb
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Projekty financované ze zdrojů ESF a aktivity CEVAP-a Zuzana Španerová Centrum vzdělávání a poradenství.
Školení BOZP, PO a řidičů referentů formou e-lerningu pro společnost
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Audit IT procesů ve FNOL
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Zvýšení kvality řízení - Workshop A2, A4, A5 6. –
Datové schránky CzechPOINT. Základní informace Plzeňský kraj – v čele hejtmanka Krajský úřad – cca. 370 zaměstnanců – v čele ředitel úřadu Organizace.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Optimalizace procesů na úřadě ev. č. projektu CZ.1.04/4.1.01/
RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum , Regionální inovační fórum, Praha.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Siemens Enterprise Communications Ondřej Nový Key Account Manager Siemens Enterprise Communications, s.r.o. Praha, Siemens Enterprise Communications.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Konference Evropa regionů – priorita ELS-ED
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Plnění zákonných povinností zaměstnavatele
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
VÍTEJTE na prezentaci AIESEC … o mé činnosti v AIESEC.
Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Pro závěrečnou konferenci UNIV2 dne připravil Kamil Ubr OŠMS Krajského.
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Projekt: Klidnější život s dobrým rodinným rozpočtem „Jak se starat o rodinné finance“ InHelp, o.p.s. 5.Května 3, Milovice.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
NKK Praha CAF-Externí zpětná vazba ověření efektivního fungování úřadu Mgr.Stanislav Loskot, MBA Mgr.Stanislav Loskot, MBA AQE advisors a.s.
II. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

ŘÍZENÍ A ZLEPŠOVÁNÍ ADMINISTRATIVNÍCH PROCESŮ

Kvůli komu zlepšovat procesy? Zákazník (občané, organizace…) Kolegové Nadřízení Kvůli sobě © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

rychle, minimum návštěv…. Spokojený zákazník něco co potěší Kdo je Váš zákazník? Co potřebuje? Co mu vadí? Jak to zjistit? Jak s tím dál pracovat? Lineární výkonnost Bonbónky Musí být Spokojený zákazník Nespokojený zákazník Nesplněný požadavek Splněný požadavek Kdo je nejlepší? rychle, minimum návštěv…. zákonné požadavky a termíny … © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

informování zákazníka Analýza procesu Co je štíhlý proces? 8.4.2017 Analýza toku přidané hodnoty se soustřeďuje na jednotlivé kroky procesu a rozlišuje, které přidávají hodnotu (z pohledu zákazníka) a které ne. přijetí žádosti čekání třídění kontrola přesun schválení posouzení vyřízení informování zákazníka 4 hod 2 min 30 min 3 hod 15 min 2 hod 10 min 1 hod 5 min 1 min 8 hod 20 min 3 min Přidávající hodnotu Nepřidávající hodnotu Kroky 3 16 Čas 9 min 1904 min Kroky přidávající hodnotu © SC&C Partner, spol. s r.o. 2005 3-2a

Jaký vliv má štíhlý proces na chyby? Každý krok v procesu je potenciální příležitost pro chybu. Odstraňte zbytečné kroky, zrychlíte proces a snížíte počet chyb. © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

Zní to hezky, ale jak na to? Lidé se obávají změn. Mají strach o své místo. Neradi přiznávají chyby. … Jak začít se zlepšováním procesů? Nenásilně, hrou pochopit principy a prakticky je vyzkoušet. Stanovit priority v rámci organizace a zahájit zlepšovací iniciativy S pomocí mentora používat znalosti ve své práci. Transfer do praxe © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

Nabídka služeb SC&C Partner S čím máme zkušenosti? Tvorba strategie Sestavení výkonných týmů Návrh nových produktů a procesů Neustálé zlepšování Jak postupujeme? Diagnostika příležitostí ve vaší organizaci Výběr iniciativ a zlepšovacích projektů Praktické předání znalostí, tréninkem, vedením projektů a workshopy Následná podpora © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

Lean management trénink Lean management v administrativních a obchodních procesech Cítíte se někdy takto? Na tréninku se naučíte vidět plýtvání a odhalíte příležitosti pro zlepšení. Budete schopni zjednodušit a zrychlit procesy a dosáhnout vyšší flexibility při plnění požadavků vašich klientů. Společnost SC&C Partner pro Vás připravila jednodenní trénink Lean management v administrativních a obchodních procesech. Agenda: - Co je štíhlý management v administrativě a jak ovlivňuje efektivitu práce - 7+1 druhů plýtvání v administrativních procesech - Jak provádět analýzu současného stavu - 10-ti bodový plán pro optimalizaci procesů v organizaci - Jak organizovat zlepšovatelské projekty metodikou DMAIC Datum, čas a místo konání: 4.3. 2013, od 9:00 do 17:00. V Újezdech 7, 621 00 Brno. Cena: 4.000,- Kč bez DPH Přihlášky zasílejte na e-mailovou adresu: marie.votoupalova@scacp.cz SC&C Partner s.r.o., V Újezdech 7, 621 00 Brno, ČR M: +420 739 631 987 T: +420 517 541 100 E: scacp@scacp.cz www.scacp.cz

Krajský úřad Jihomoravského kraje NAŠI KLIENTI Výrobní společnosti Služby Krajský úřad Jihomoravského kraje © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

SC&C Partner od roku 1997 Kurzy statistické analýzy dat a konzultace zejména výrobních dat . Marketingové výzkumy. Statistický software. Zákazníci: Hartmann Rico, Lachema, Poclain Hydraulics, Tyco Electronics, TRW a řada dalších. LEAN SIX SIGMA od roku 2003 Spolupráce s George Group (USA) Gold Award Tréninky Champion, GB a BB pro nadnárodní společnosti. Stovky proškolených Championů, Green a Black Beltů. Řada realizovaných projektů s dosaženým finančním cílem. 1997 2000 2005 2013 2005 George Group (Accenture) Gold Award 2005 Partner Siemens AG Learning Campus (SRN). 2006 Autorizovaný distributor Minitab (USA) 2008 Partner SBTI (USA) v oblasti Lean design a DFSS 2008 Certifikace lektorů Blue Ocean Strategy 2009 Akreditace Belbinových týmových rolí Belbin® 2011Tvorba strategie a DFSS projekty 2012 Diagnostika příležitostí a realizace projektů Intenzivní příprava materiálů pro implementaci a trénink Six Sigma. První konzultace poskytované pro nadnárodní společnosti. Zahájení přednášek na konferencích. © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013

Vilém Patloka, Managing Director DMAIC Děkuji za pozornost 8.4.2017 Vilém Patloka, Managing Director SC&C Partner, spol. s r.o. V Újezdech 7 621 00, BRNO Telefon/Fax: +420 517 541 100 Mobilní telefon: +420 603 443 260 Email: scacp@scacp.cz www.scacp.cz © SC&C Partner, spol. s r.o. 2013 CH-2