Formální stránka práce Tereza Konečná 2013. Z čeho se skládá SOČ 2/0.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

Formátování diplomové práce
Olomouc, únor 2012.
Příklady citací v textu
HyperText Markup Language
Funkce programu Microsoft Word 2010 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Písmo.
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Typografie formální úprava
Zásady pro vypracování bakalářské práce
Bibliografická a rešeršní činnost
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Citace, citování Plagiátorství
 Matematická logika je myšlení, uvažování třeba poskládání správných číslic v matematické řadě. Nebo různé myšlení to je logika.!  Uvažování správného.
Formální stránka práce
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
PowerPoint II. Miroslav Lorenc.
Obor: H/01 Kuchař-číšník
Žákovské práce ZŠ ŠVERMOVA.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
Jak napsat odbornou práci?
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Zpracování VŠKP práce Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Pokyny pro psaní bakalářské práce (BP)
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Struktura a obory sociologie VY_32_INOVACE_ZSV3r0102 Mgr. Jaroslav Knesl.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Setkání koordinátorů ICT Brno 23. ledna Úvod  Konečně!! Norma respektuje použití knižního písma, nepodporuje primárně strojopis  Příprava trvala.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce v textovém editoru Autor: Jaroslav.
Cvičení 1 - Řešení příkladu Zadání viz: cv1_samostatne.doc.
UČITEL 3. TISÍCILETÍ – ZVÝŠENÍ KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ NA JABLUNKOVSKU TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM.
Koordinátoři ICT Organizační informace
MATURITNÍ ODBORNÁ PRÁCE
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Úvod do studia.
Forma zpracování seminární práce
Prezentace.
Ing. Luboš Zatloukal.  Vypracování semestrální práce:  V případě, že v zaměstnání pracujete s NIS, tak kde pokynů zadávacího listu  V případě, že v.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
ROZHOVOR úterý 13: :15 učebna informatiky. Úkol: pořízený rozhovor zpracujeme do elektronické podoby Zpracování rozhovoru.
Absolventská práce.
ZÁSADY PRO TVORBU PŘÍRUČKY DOPORUČENÍ PRO AUTORY PILOTNÍ KURZ PRO PEDAGOGY MUDR. IVETA MATĚJOVSKÁ, CSC.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Cvičení 2 - Řešení příkladu
Typografie a zpracování textů
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Klasická sociologie (Max Weber)
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Citační a bibliografické databáze:
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Formální stránka práce Tereza Konečná 2013

Z čeho se skládá SOČ 2/0

Z čeho se skládá SOČ Obálka 2/1

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul 2/2

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování 2/3

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova 2/4

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah 2/5

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) 2/6

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) Použitá literatura (obrázky, citace,…) 2/7

Z čeho se skládá SOČ Obálka Titulní list/patitul Čestné prohlášení, příp. poděkování Anotace a klíčová slova Obsah Vlastní práce (úvod, tělo, závěr) Použitá literatura (obrázky, citace,…) Přílohy 2/8

Jak má práce vypadat 3/0

Jak má práce vypadat Rozsah stran 3/1

Jak má práce vypadat Rozsah stran Případné další věci do příloh 3/2

Jak má práce vypadat Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) 3/3

Jak má práce vypadat Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) Jazyková správnost 3/4

Jak má práce vypadat Rozsah stran Přílohy Vazba (ideálně kroužková) Jazyková správnost Grafická úprava 3/5

Grafická úprava 4/0

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně 4/1

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů 4/2

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) 4/3

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo (NE ŘÁDEK!) 4/4

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo Okolo nadpisu volné místo (2-nadpis-1) 4/5

Grafická úprava Papír formátu A4, možno tisknout oboustranně Jeden font, velikost bodů Řádkování 1 – 1,5 (nejvhodnější 1,2) Mezi odstavci volné místo Okolo nadpisu volné místo (2-nadpis-1) Číslovat stránky, poznámky, obrázky, tabulky 4/6

Citace a parafráze 5/0

Citace a parafráze Každá cizí myšlenka musí být označena 5/1

Citace a parafráze Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem 5/2

Citace a parafráze Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem Přesná citace v uvozovkách 5/3

Citace a parafráze Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem Přesná citace v uvozovkách 5/4

Citace a parafráze 5/5

Citace a parafráze 5/6

Odkaz na literaturu 6/0

Odkaz na literaturu Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) 6/1

Odkaz na literaturu Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) „Sociologie se zabývá studiem sociálního života, skupin a společnosti.“ (Giddens 1999: 14) 6/2

Odkaz na literaturu Sociologie je zajímavý obor, který studuje všechny společenské jevy (Giddens 1999: 14) „Sociologie se zabývá studiem sociálního života, skupin a společnosti.“ (Giddens 1999: 14) Další varianty: – [Giddens 1999: 14] – [1: 14] – [1] 6/3

Odkaz na literaturu 7/0

Odkaz na literaturu Giddens, Anthony Sociologie. Praha: Argo. 7/1

Odkaz na literaturu Giddens, Anthony Sociologie. Praha: Argo. GIDDENS, A. Sociologie. Praha: Argo, ISBN /2

Odkaz na literaturu Giddens, Anthony Sociologie. Praha: Argo. GIDDENS, A. Sociologie. Praha: Argo, ISBN [1] Giddens, Anthony: Sociologie. Argo, Praha, /3

Odkaz na literaturu Každá cizí myšlenka musí být označena Parafráze bez uvozovek, ale s odkazem Přesná citace v uvozovkách 5/4

Odkaz na literaturu 5/4

Odkaz na literaturu 5/4

Odkaz na literaturu Seznam literatury řadíme abecedně podle příjmení autora 7/4

Odkaz na literaturu Seznam literatury řadíme abecedně podle příjmení autora Se správným citováním pomůže norma ČSN ISO 690 nebo web 7/5

Písmo

ABCDEF abcdef Constantia

Písmo ABCDEF abcdef Times New Roman

Ztracenci

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů). Ztracenci

Zarovnání

Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. Je zřejmé, že na ženu své doby vedla přinejmenším neobvyklý život. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Zarovnání Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. Je zřejmé, že na ženu své doby vedla přinejmenším neobvyklý život. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Zarovnání Pohanská filosofka a první historicky známá matematička žijící v závěru řecko-římské doby v egyptské Alexandrii. Byla dcerou a žačkou známého alexandrijského matematika Theona. Je zřejmé, že na ženu své doby vedla přinejmenším neobvyklý život. V převážně mužské společnosti byla předmětem pozornosti pro svou nezávislost, praktičnost a sebeovládání. Hypatie se věnovala vědě a filosofii, což samo o sobě mohlo být pro ženu pokládáno za nepatřičné – byla ostatně „téměř jedinou ženou v dějinách antické filosofie.“ Vedle toho se nikdy neprovdala a zdůvodňovala to prý tím, že je vdaná za matematiku. Údajně se namísto ženských šatů oblékala do roucha učenců (tj. mužů).

Volné řádky

Čísla a jednotky

12 % × 12%

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu 12 palcový × 12-ti palcový

Čísla a jednotky 12 % × 12% 3,5V × 3,5 V 3,5 V × 3.5 V Tři volty × tři V × 3 volty 7,6 miliony × 7,6 milionu 12 palcový × 12-ti palcový ×

Děkuji za pozornost