Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
Obsah Základní údaje Základní údaje Souběžné akce Souběžné akce Profil akce - charakteristika Profil akce - charakteristika Nomenklaturní členění akce Nomenklaturní členění akce Cenová politika Cenová politika Plánované záštity a spolupráce Plánované záštity a spolupráce Struktura vystavovatelů Struktura vystavovatelů Struktura návštěvníků Struktura návštěvníků Doprovodný program Doprovodný program Plánované soutěže Plánované soutěže Mediaplán projektu Mediaplán projektu Časová osa projektu Časová osa projektu Personální obsazení Personální obsazení
1. veletrh: 1. veletrh: Pražský veletržní areál Letňany Pražský veletržní areál Letňany ∙ 42 vystavovatelů ∙ m2 ( m2 celková) ∙ návštěvníků (FOR FAMILY) 2. veletrh zahradní architektury, nábytku a techniky 2. veletrh zahradní architektury, nábytku a techniky 6. – – Základní údaje
Souběžné akce FOR HABITAT FOR HABITAT 15. veletrh bydlení, nábytku, vybavení interiérů a renovací FOR KIDS FOR KIDS 4. veletrh potřeb pro děti FOR SENIOR FOR SENIOR 2. veletrh pro plnohodnotný aktivní život ve zralém věku FOR TRAVEL FOR TRAVEL 1. veletrh cestovního ruchu, vybavení, ubytovacích a stravovacích zařízení SUSO SUSO Regionální kolo soutěže učňů stavebních oborů BEZ BARIÉR BEZ BARIÉR Cyklus konferencí z projektu FOR FAMILY 2008 = veletrhy pro bydlení, rodinu a volný čas!
Profil akce - charakteristika Budujete zahradu nebo vylepšujete tu stávající? Budujete zahradu nebo vylepšujete tu stávající? Jak na to? Jak na to? Kam s rostlinami? Kam s rostlinami? Jaký venkovní nábytek? Jaký venkovní nábytek? A jaké pomocníky pro údržbu zahrady? A jaké pomocníky pro údržbu zahrady? Tyto a další otázky zodpoví veletrh FOR GARDEN. Tyto a další otázky zodpoví veletrh FOR GARDEN. Zahrada – místo pro odpočinek, relax a vizitka majitele. Zahrada – místo pro odpočinek, relax a vizitka majitele. Informace, inspirace, porovnání kvality a ceny. Informace, inspirace, porovnání kvality a ceny. Veletrh pro všechny, kdo mají zahradu a mají ji rádi! Veletrh pro všechny, kdo mají zahradu a mají ji rádi!
Nomenklaturní členění akce 1. Zahradní architektura 9. Zahradní nábytek 2. Dřevo v zahradě 10. Zahradní a komunální technika, mechanizace 3. Ostatní zahradní stavby 11. Zahradnické nářadí, nástroje a pomůcky 4. Funkční vybavení zahrady 12. Pracovní pomůcky a oděvy 5. Zahradní doplňky 13. Financování, leasing a pojištění 6. Zahradní osvětlení 14. Svazy, zájmová sdružení, školy, učiliště 7. Rostliny a přípravky k jejich 15. Odborná literatura, software, pěstování poradenství 8. Floristika
Plánované záštity a spolupráce ▪ Svazy, Asociace (SZUZ, ČBA, SZKT, VUKOZ, Svaz školkařů ČR, Svaz květinářů a floristů), školy Cenová politika
Struktura vystavovatelů ▪ Veletrh FOR GARDEN je určen pro všechny vystavující firmy zabývající se zakládáním a údržbou zahrad, výrobou a prodejem zahradního nábytku a techniky, vybavením zahrad jako jsou rostliny, osvětlení, závlahy, drobné stavby, textilní doplňky a různé dekorace. Struktura návštěvníků ▪ FOR GARDEN je určen takovému návštěvníkovi - laikovi, který právě řeší (nebo se chystá řešit) zahradu. Buď svoji první zahradu buduje nebo tu stávající vylepšuje a chtěl by získat přehled a kontakty na firmy, jejichž služby nebo výrobky mu jeho potřebu pomohou vyřešit. Dále je určen pro menší firmy a fyzické osoby, které se jednotlivými obory zabývají profesionálně a hledají další kontakty pro rozšíření svého podnikání. Doprovodný program ▪ semináře, přednášky, poradenství, názorné ukázky Struktura vystavovatelů ▪ Veletrh FOR GARDEN je určen pro všechny vystavující firmy zabývající se zakládáním a údržbou zahrad, výrobou a prodejem zahradního nábytku a techniky, vybavením zahrad jako jsou rostliny, osvětlení, závlahy, drobné stavby, textilní doplňky a různé dekorace. Struktura návštěvníků ▪ FOR GARDEN je určen takovému návštěvníkovi - laikovi, který právě řeší (nebo se chystá řešit) zahradu. Buď svoji první zahradu buduje nebo tu stávající vylepšuje a chtěl by získat přehled a kontakty na firmy, jejichž služby nebo výrobky mu jeho potřebu pomohou vyřešit. Dále je určen pro menší firmy a fyzické osoby, které se jednotlivými obory zabývají profesionálně a hledají další kontakty pro rozšíření svého podnikání. Doprovodný program ▪ semináře, přednášky, poradenství, názorné ukázky Plánované soutěže Plánované soutěže ▪ pro vystavovatele: GRAND PRIX, TOP EXPO ▪ pro vystavovatele: GRAND PRIX, TOP EXPO ▪ pro návštěvníky: internetové soutěže, grilování ▪ pro návštěvníky: internetové soutěže, grilování
Mediaplán projektu Kampaň zaměřená na vystavovatele a návštěvníky: ▪ tištěná (inzeráty a PR články) ▪ internetové servery ▪ ostatní (spoty v radiu, TV, billboardy, plakáty) Časová osa projektu ▪ příprava akce – červen – srpen 2007 ▪ 1. termín uzávěrky přihlášek – ▪ 2. termín uzávěrky přihlášek – ▪ fakturace, rozeslání umístění a katalogu služeb – prosinec 2007 ▪ uzávěrka závazných přihlášek Mediaplán projektu Kampaň zaměřená na vystavovatele a návštěvníky: ▪ tištěná (inzeráty a PR články) ▪ internetové servery ▪ ostatní (spoty v radiu, TV, billboardy, plakáty) Časová osa projektu ▪ příprava akce – červen – srpen 2007 ▪ 1. termín uzávěrky přihlášek – ▪ 2. termín uzávěrky přihlášek – ▪ fakturace, rozeslání umístění a katalogu služeb – prosinec 2007 ▪ uzávěrka závazných přihlášek Personální obsazení ▪ vedoucí projektu: Ing. arch. Maria Wohlrabová ▪ manager projektu: Ing. Jana Dlouhá ▪ produkce: Jana Pánková ▪ stavba stánků: Ing. arch. Aleš Vyjidák