Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Ideální plyn
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Naměřená data Naměřená data si průběžně ukládejte do složky Dokumenty/ Laboratorni prace/2A/LP6/Prijmeni zaku ve skupine Na konci laboratorních cvičení data odešlete na vyučujícího a váš a vašeho kolegy Předmět u 2A LP6 namerena data vase a prijmeni vaseho kolegy
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Protokol Pokud to časové možnosti dovolí je možné zpracovat protokol již v hodině laboratorních prací Protokol se musí odevzdat nejpozději týden od příslušné laboratorní práce na Předmět u LP6 protokol vase prijimeni (pripadne i vaseho kolegy)
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zpětná vazba Smysl vaší zpětné vazby je hlavně Zpětnou vazbu vyplňuje každý sám za sebe Proč zpětná vazba –Zlepšení laboratorních prací –Autoevaluace studentů Zpětná vazba Pokud ji nevyplníte máte z protokolu o stupeň horší známku
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Ideální plyn Aneb ne všechny věci v životě jsou ideální
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Proč zkoumat ideální plyn? Jeden z modelů klasické fyziky Můžeme si klást otázky kolik molekul molekul je v místnosti, v atmosféře Můžeme zkoumat jak se mění tlak v závislosti na objemu, teplotě...
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Cíl laboratorní práce Prozkoumat vlastnosti ideálního plynu
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Pomůcky Počítač s LoggerPro, Wattmetr WattsUp Pro International Model, Žárovky, lampička, 5 dalších spotřebičů (např. rychlovarná konvice, nabíječka mobilního telefonu, fén, vrtačka, notebook, PC, monitor LCD a CRT)
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma A
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma B
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma C
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky A
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky B
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky C
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Doplňující otázky Kde se v praxi využívá, že tlak souvisí s výškou? Jak to, že molekuly tvoří tak malou část místnosti? Co zbytek prostoru místnosti vyplňuje? Jak souvisí tlak s teplotou při izochorickém ději? Vyšla vám tato závislost?
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zdroje Manuál WattsUp Pro International Model, dostupný na u-pro.pdf [cit ] u-pro.pdf R. Kusák, J. Vomáčková: Příkon vybraných školních a domácích spotřebičů, v tisku, Velerh nápadů učitelů fyziky 2012, Praha J. Reichl: Měrná tepelná kapacita vody, dostupné na dy.pdf [cit ] dy.pdf