Prezentace firmy. 2 O FIRMĚ Vzdělávací firma PPŠ – institut celoživotního vzdělávání Přerov, s.r.o. vznikla dne 16. 7. 1999, tzn. dnem zápisu v obchodním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Advertisements

Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
KDO JSME SLUŽBY personální management Výběr pracov níků Personální poradenství Vzdělávání Psychologické služby KONTAKT PROFI-MEN, v.o.s. personální management.
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
PROFIL SPOLEČNOSTI. BOS. org s. r. o. Kekulova Ústí nad Labem tel.: fax. :
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Úvodní stránka.
Mgr. Věra Michalová manažerka kurzů CCV PF UJEP
Projekty financované ze zdrojů ESF a aktivity CEVAP-a Zuzana Španerová Centrum vzdělávání a poradenství.
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
střední odborná škola služeb
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Soukromá vyšší odborná škola a střední škola zahraničního obchodu
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
PRESENTACE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SOCIÁLNÍ PRÁCE V O.S. ESTER PRO ROK ČLENĚNÍ PROGRAMŮ: PROGRAMY SE ZÁKONA Č. 108/2006 SB. (SOCIÁLNÍ SLUŽBY)
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
NABÍDKA ÚSEKU CŽV Střední škola technická AGC a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti aktivity.
Soukromá podřipská střední odborná škola a
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Střední odborná škola a Gymnázium, Liberec, Na Bojišti 15 Tel.: , Fax: www. sosag.cz.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Obchodní akademie Neveklov se představuje 2 Obchodní akademie Neveklov.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Význam dalšího vzdělávání na SOŠ TŽ
Vzdělávání zaměstnanců v Národním ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků EVROPSKÝ.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
Personální strategie mezinárodní firmy
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
VÝMĚNA ZKUŠENOSTÍ S REALIZACÍ PROJEKTŮ OP VK SEMINÁŘ.
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Integrace cizinců v Jihomoravském kraji Zasedání Rady pro rozvoj lidských zdrojů 21. září 2010.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Informační zdroje české veřejné správy
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, PÍSEMNÁ A ELEKTR. KOMUNIKACE, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Krajský metodický kabinet BEZPEČNOSTI A OCHRANY OSOB A MAJETKU
Kariérové poradenství a podnikavost
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
CENTRUM NA PODPORU INTEGRACE CIZINCŮ
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Transkript prezentace:

Prezentace firmy

2 O FIRMĚ Vzdělávací firma PPŠ – institut celoživotního vzdělávání Přerov, s.r.o. vznikla dne , tzn. dnem zápisu v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka a sídlí na Palackého ulici č.1380/19 v Přerově. Společně se Soukromou střední odbornou školou živnostenskou Přerov, s.r.o., Vyšší odbornou školou živnostenskou Přerov, s.r.o. a Vysokou školou logistiky o.p.s. působí pod jedním zřizovatelem, kterým je společnost DELTA Morava, s.r.o. ZAMĚŘENÍ FIRMY Mezi stěžejní činnosti PPŠ-institutu celoživotního vzdělávání Přerov, s.r.o. patří: 1/vzdělávací činnost 2/organizační činnost 3/servisní a propagační činnost 4/projektová činnost

3 Ad1/ Vzdělávací činnost Rekvalifikační kurzy pro Úřady práce 1.2. Otevřené kurzy pro zaměstnance firem a institucí Přípravné kurzy pro žáky ZŠ a studenty SŠ Kurzy pro pracovníky cestovních kanceláří a agentur, kurzy průvodcovství Kurzy komunikačních dovedností pro příslušníky Městské policie Kurzy a semináře pro učitele a pedagogické pracovníky Kurzy „na míru“ dle požadavků Firemní kurzy a semináře Kurzy a semináře pro veřejnost

Rekvalifikační kurzy – aktuální nabídka Vysoká škola logistiky - Logistik – 400 hodin - Webmaster – 220 hodin - Pracovník se zaměřením na veřejnou správu – 450 hodin *nové - Referent cestovního ruchu – 400 hodin - Referent zahraničního obchodu s jazykem – 370 hodin Vyšší odborná škola živnostenská - Finanční řízení s jazykem – 540 hodin - Referent marketingu s jazykem – 580 hodin - Obchodní zástupce s jazykem – 480 hodin - Prokurista – 400 hodin Soukromá střední odborná škola živnostenská - Administrativní pracovník se zaměřením na ICT – 320 hodin - Administrativní pracovník se zaměřením na ICT a jaz.přípravu – 440 hodin - Obsluha PC pro pokročilé – 140 hodin

Otevřené kurzy pro zaměstnance firem a institucí Účetnictví a ekonomika - Zákoník práce - Vyplácení sociálních dávek - Daň z příjmu - Nový stavební zákon - Stavební zákon a prováděcí vyhlášky - Podniková ekonomika pro mistry a nižší management Obchod a marketing - Obchodní korespondence - Komunikační a prezentační dovednosti Management - Manažerské dovednosti v kostce - Řízení lidských zdrojů - Finanční řízení - Podniková ekonomika Ostatní - Vizáž osobnosti - Jazykové kurzy

Přípravné kurzy pro žáky ZŠ a studenty SŠ Nultý ročník – přípravný kurz pro žáky ZŠ na přijímací řízení na SŠ Připravujeme – Nultý ročník pro studenty SŠ a veřejnost; přípravný kurz k přijímacím zkouškám na VŠ Kurzy pro pracovníky cestovních kanceláří a agentur, kurzy průvodcovství - Naučné přednášky – Austrálie - Připravujeme – Kurz průvodce cestovního ruchu Kurzy komunikačních dovedností pro příslušníky Městské policie - Dvoudenní komunikační výcvik zaměřený na specifika práce policistů

Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Psychologie a komunikační dovednosti - Komunikace ve škole a její charakteristiky - „Syndrom vyhoření“ – motivační kurz - Postižené dítě a škola - „Učitel před tabulí“ - prezentační dovednosti učitele, práce s hlasem v pedagogické praxi, příprava a přednes projevu se zaměřením na přednášku a výklad učiva (rétorika) - Řešení konfliktních situací při komunikaci s žáky – aspekty práce s problémovými dětmi, agresivita, problémoví žáci - Šikana, prevence kriminality, závislosti u dětí Odborné kurzy a přednášky - Logistika pro učitele SŠ - Nauka o Zemi – výkladová přednáška - Cestovní ruch, zahraniční obchod - EU

Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Jazykové vzdělávání - Počítač ve výuce cizího jazyka - Angličtina - Němčina - Ruština Řízení a management - Základy managementu - Marketing - Personalistika a řízení lidských zdrojů Projekty - Projekty a jejich zpracování, hledání příležitostí, zákonitosti při zpracování žádostí - Řízení projektů, metody práce, dokumentace

Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Práce na PC, ostatní - Počítač ve výuce cizího jazyka - MS PowerPoint - tvorba prezentací - MS Excel pro pokročilé uživatele - MS Word pro pokročilé uživatele – korespondence, tvorba šablon - MS Office v kostce - Obchodní korespondence na PC – norma písemností, zákonitosti obchodní korespondence, úprava úředních písemností - Grafika - Tvorba webových stránek - SIPVZ

Kurzy „na míru“ - Kurzy dle požadavků zákazníka - kurzy dle zadávacích dokumentací Projektů - spolupráce na projektech partnerských institucí a firem 1.8. Firemní vzdělávání - Vzdělávání zaměstnanců jedné firmy tzv. uzavřené kurzy - dlouhodobé vzdělávací programy - rekvalifikační kurzy Problematika: manažerské dovednosti, logistika, doprava, marketing, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, řízení lidských zdrojů a personalistika, práce na PC, obchodní korespondence, ekonomika, finance, cestovní ruch…

Kurzy a semináře pro veřejnost - Vizáž osobnosti - Výběrové řízení - Vlasové poradenství

12 konference semináře a vzdělávací akce přednášky, setkání, workshopy večírky, společenské akce zájezdy /muzikály, divadelní představení, koncerty/ výlety po krásách ČR, Slovenska, EU atd. výlety do zábavních a rekreačních center, westernových městeček Poznávací a naučné zájezdy Zahraniční pobyty, vzdělávací pobyty v zahraničí Sportovní a kulturní akce Zajištění sportovních aktivit s možností výuky – tenis, bowling, lukostřelba, šipky, kulečník, plavání, lyžování Spolupráce s organizací STOB Vizáž osobnosti Solná jeskyně Vaku press – vužití cvičících strojů, relaxační techniky, aromaterapie Objednávky knih a učebnic Ad2/ Organizační činnost

13 služby pro partnerské školy propagační materiály – tvorba dle podkladů, zajištění, dodání reklamní předměty a materiály letáky objednávky knih a učebnic propagace škol na veletrzích a výstavách Týden vzdělávání dospělých databáze firem a institucí – zadání dat, aktualizace údajů tvorba a aktualizace seznamů firem, institucí, škol apod. Ad3/ Servisní a propagační činnost Ad4/ Projektová činnost zpracování projektových dokumentací účast na tvorbě témat při zpracování projektů

14 Kontakty: Soňa Hrnčířová – manažerka Vendula Škodová – obchodní referent Zuzana Kelnarová – obchodní referent Adresa sídla: Palackého 19, Přerov Telefon Fax Mobil