Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

„Starost s úklidem nechte na nás…“
I. Dálkový přístup k postupům řešení životních situací Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele.
1 SÍŤ PRO ZAJIŠTĚNÍ ROZMANITOSTI EVROPSKÉ KINEMATOGRAFIE podporována z programu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Mobilní display kampaně
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
DIGITALIZACE KIN –možnosti financování z programu MEDIA 18. dubna 2012, Světozor.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Mobilní přepážky Letiště Praha - Ruzyně. Všeobecné podmínky Přepážky jsou umístěny v příletové hale, dle žádosti na Terminálu 1 nebo Terminálu 2, vždy.
Reklama v taxíku Svezeme vaši reklamu v taxíku…. Reklama v taxíku … Zcela nový způsob propagace! … Oslovování pasažérů vozů taxi vaší reklamou přímo během.
NIH-live Přehlednost Dostupnost v elektronické podobě Bez vulgárních slov Možnost publikování vašich příspěvků Příjemný design novin Zákaz kopírování článků.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Systém ELEKTRONICKÉ AUKCE Lukáš Urbančík. Jaké cíle si klademe jako majitelé firem ? Snížit náklady Zvýšit tržby.
Zahrady Milbe Vítejte na našich stránkách. Naše firma Vám nabízí: Návrhy a realizace automatických zavlažovacích systémů Návrhy a realizace zahrad Drobné.
Pravidla publicity projektu
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
O FIRMĚ DATALIFE PROFESIONÁLNĚ spolupracujeme s těmi nejlepší finančními společnostmi na trhu jak u nás tak v zahraničí. společnost Datalife nabízí profesionální.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Firemní právník Softwarová publikace pro zvýšení právní jistoty Vašeho podnikání snadná a rychlá ovladatelnost 2x ročně aktualizace HOTLINE zdarma obsah.
KV. Kurzy, s.r.o. Nabídkový katalog pro rok 2010.
Sítě 2000 Okresní úřad Hodonín geografický informační systém.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
Nabídka reklamních ploch
Nové funkce v novém Skliku
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
MěÚ Tišnov nám. Míru 346, Tišnov Sál Městského kulturního střediska, Tišnov Technologické centrum ORP Tišnov Jiří Dospíšil, vedoucí OSVV Ing. Dušan.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Kvalitou a cenou Čím se u Essens lišíme? REGISTRACE JE ZCELA ZDARMA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Videoverifikace.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Jak na PR (absolutní základ)
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
„Jediný, kdo může hlasovat, je pojištěnec svýma nohama.“
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou F5

Našim zákazníkům zajišťujeme : nejmodernější multimediální prezentaci v digitálních kinech nejmodernější multimediální prezentaci v digitálních kinech a na internetu za nejlepší ceny a na internetu za nejlepší ceny šanci každodenně hromadně informovat nové zákazníky tím nejúčinnějším způsobem šanci každodenně hromadně informovat nové zákazníky tím nejúčinnějším způsobem možnost oslovovat vybrané skupiny solventních zákazníků možnost oslovovat vybrané skupiny solventních zákazníků úsporu finančních prostředků na propagaci z důvodu přesně zacílené reklamy v čase a prostoru úsporu finančních prostředků na propagaci z důvodu přesně zacílené reklamy v čase a prostoru

Studio AJ KINOREKLAMA nabízí špičkový obraz digitálního kina - větší než bilboard špičkový obraz digitálního kina - větší než bilboard excelentní prostorový digitální zvuk excelentní prostorový digitální zvuk vysoce atraktivní místo prezentace – sál digitálního kina vysoce atraktivní místo prezentace – sál digitálního kina výrobu videoreklamy pro internet výrobu videoreklamy pro internet úplný reklamní servis (návrh, výrobu digitálního úplný reklamní servis (návrh, výrobu digitálního obrazu a zvuku, mix hudby a mluveného komentáře obrazu a zvuku, mix hudby a mluveného komentáře převod do digitálního formátu kin a zajištění projekce převod do digitálního formátu kin a zajištění projekce ve vybraném kině po požadovanou dobu. ve vybraném kině po požadovanou dobu. záruku kvality ověřenou 20 lety praxe záruku kvality ověřenou 20 lety praxe

Analýza konkurenceschopnosti Silné stránky kinoreklamy: Silné stránky kinoreklamy: - dá se přesně umístit v čase a prostoru a je levná - dá se přesně umístit v čase a prostoru a je levná - nedá se zničit, vyhodit ani vypnout - nedá se zničit, vyhodit ani vypnout - patří mezi nejlépe zapamatovatelné médium - patří mezi nejlépe zapamatovatelné médium - oslovuje mladou a střední skupinu solventní populace - oslovuje mladou a střední skupinu solventní populace s vysokým nákupním apetitem s vysokým nákupním apetitem - patří mezi nejatraktivnější druh reklamy a - patří mezi nejatraktivnější druh reklamy a filmové plátno bezpochyby zvyšuje prestiž firmy filmové plátno bezpochyby zvyšuje prestiž firmy - neruší filmové diváky během projekce filmu - neruší filmové diváky během projekce filmu Slabé stránky: Slabé stránky: - je to lokální médium - je to lokální médium - oslovuje specifické skupiny populace - oslovuje specifické skupiny populace

AJ KINOREKLAMA - ceny Cena se odvíjí od délky spotu i délky projekce a pohybuje Cena se odvíjí od délky spotu i délky projekce a pohybuje se, například pro digitální kino Crystal Č.Lípa, se, například pro digitální kino Crystal Č.Lípa, od 1800,- do 8400,- Kč. od 1800,- do 8400,- Kč. Cena zahrnuje výrobu obrazové a zvukové části, práci Cena zahrnuje výrobu obrazové a zvukové části, práci moderátora, postprodukci převod do digitálního formátu moderátora, postprodukci převod do digitálního formátu kin a projekci ve vybraném kině po požadovanou dobu. kin a projekci ve vybraném kině po požadovanou dobu. V případě dlouhodobé kinoreklamy (3 a více měsíců) V případě dlouhodobé kinoreklamy (3 a více měsíců) je klientovi poskytnuta 20% sleva z platby za měsíc projekce. je klientovi poskytnuta 20% sleva z platby za měsíc projekce. Pro jiná kina se může cena lišit dle ceny projekce. Pro jiná kina se může cena lišit dle ceny projekce.

AJ KINOREKLAMA - kontakt web: ajkinoreklama.hyperlink.cz web: ajkinoreklama.hyperlink.cz tel: tel: mobil: mobil:

AJ KINOREKLAMA Děkujeme za pozornost a jsme připraveni uvést i Vaši firmu na filmová plátna a jsme připraveni uvést i Vaši firmu na filmová plátna digitálních kin a na internet kde naleznete nové zákazníky kde naleznete nové zákazníky a zvýšíte úspěšnost i prestiž Vaší firmy Studio AJ KINOREKLAMA Česká Lípa

- KONEC -