Umění prezentace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro společnost Chodura
Advertisements

Výstavba mluveného projevu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
1 Komunikace a prezentace/ P3 Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Jak vytvořit prezentaci
1 Týmová práce TYMP1/ C4 Verbální a neverbální komunikace - 1 Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Základy PR a umění prezentace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
TVORBA MULTIMEDIÁLNÍCH PREZENTACÍ
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Tvorba snímků v PowerPointu
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.1.
Jak správně prezentovat
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Neverbální komunikace
Komunikace.
Letní škola SOČ 2012, Brno Jaroslava Geletičová
Vybrané techniky a metody sociální práce
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Komunikační dovednosti
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Prezentační dovednosti
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
KOMUNIKACE OLGA BÜRGEROVÁ. CÍLE:  VÝZNAM PRVNÍHO DOJMU  UMĚT NAVÁZAT KONTAKT.
(specifické prostředí ve škole)
Komunikace a informace „Schopnost prezentace, představí sebe a oddíl“ Zásady kvalitní prezentace Jan-Iáček-Konečný , Vídeň.
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
Obhajoba maturitní práce
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
Zásady správné prezentace
PŘÍPRAVA PREZENTACE Ing. Česlava Lukaštíková SPŠ Karviná.
Příprava prezentačních snímků Nejdůležitějším krokem je uvědomit si “Jak moje prezentace (fólie) pomůže publiku pochopit moji řeč?“ Posluchači nejsou schopni.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Komunikace a prezentace/ C4
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_KOMUNIKOVÁNÍ_P2.
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
Radka Havlíčková Umění prezentace Radka Havlíčková
Nigel Warburton The Basics of Essay Writings. O co jde? ● číst o tom, jak psát, nestačí ● psaní esejů je základem studia ● psaní je způsobem myšlení ●
Komunikace a prezentace/ C7
Michal Rameš, Martin Pína, Jan Panáček
Neverbální komunikace
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Název maturitní práce Jméno autora práce, ročník Jméno vedoucího a oponenta Logo školy.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Komunikační a prezentační dovednosti / C3
Komunikace Mgr. Vladimír Velešík.
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Komunikace. Komunikace – neverbální „řeč těla“ zrakový kontakt mimika gesta pohyby doteky oblečení.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Výstavba mluveného projevu
Název školicí prezentace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
PSB_10 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Transkript prezentace:

Umění prezentace

PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE Úvod – uveďte pečlivě svůj produkt Příběh – představte body vaší prezentace! Emoce – sdílejte s publikem své nadšení a zápal pro věc. Umění prezentovat.mp4 PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE

PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE Řeč čísel – velmi důležité je používat čísla pro posluchače srozumitelným způsobem V jednoduchosti je síla – nepoužívejte mnoho textu, zahltíte-li posluchače informacemi, ztrácíte jeho pozornost PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE

PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE Moment “wow” Demo – Držte se pravidla: řekni, ukaž, použij! PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE

PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE 8. Nová informace PRAVIDLA DLE STEVE JOBSE

MAGICKÁ TROJKA 3 vteřiny - první dojem na člověka 3 minuty - zaujmout posluchače 3 P dobré prezentace: Poselství, Posel, Postup 3 základní myšlenky – udrží pozornost posluchačů 3x opakujeme sdělení: úvod, stať, závěr MAGICKÁ TROJKA

Klíčové otázky PROČ? CO? KOMU? JAK? KDO? 10% verbální sdělení - slova 50% neverbální projevy – postoj, gestikulace, mimika 40% hlas – to, jak to řekneme KDO? Klíčové otázky

KDO? „Řečník má vyčerpat téma, ne posluchače“ W. Churchill oblečení, úprava na úrovni skupiny úroveň projevu – hovorová čeština využití času – nezatěžovat detaily, přestávky osobnostní kvality – být přirozený vizuální kontakt s posluchači: 2/3 prezentace se díváme na posluchače 1/3 do prezentace, materiálů očima sledovat „Z“ i ve tmě KDO?

ÚVOD „Řekni jim, co jim řekneš“ máme první 3 minuty, abychom zaujali HLAVNÍ ČÁST „Řekni jim to“ srozumitelnost, stručnost, jednoduchost, uspořádanost ZÁVĚR „Řekni jim, cos jim řekl shrnutí nejdůležitějších bodů, otevřená otázka PREZENTACE

Jak zaujmout Analogie Anekdota Citát Číselné údaje Animace Graf Údaje Obrázek Osobní zkušenost Otázka k publiku Příklad ze života Přirovnání Přísloví Slogan Video ukázka Jak zaujmout

PREZENTACE správně dýchat artikulovat mluvní tempo – rychlost mluvy je 150 slov za minutu, myšlení 350 slov za minutu PREZENTACE