ISO 9001:2000
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému ve společnosti CONNEX Východní Čechy a.s.
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:3-Connex Card Přípravná fáze Zkušební-rutinní provoz Využití dat Zpětná vazba
Etapy realizace projektu Rozložení prací v čase CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:4-Connex Card t-3t-2t-1t+1t+2 Čas: t Přípravné fázeRutinní provoz
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:5-Connex Card Přípravná fáze Čas: t-3 Definice produktu zjištění poptávky klienta, typy DK, typy tarifů, ceníky, open-close systém, cena DK MHD, PAD, kombinace Definice předprodejních míst Počet, umístění, pravomoci Výběr dodavatele HW,SW Technické požadavky na HW, SW, přenos dat, vyhodnocení dat, statistika Smluvní zajištění akce Výběrové řízení, zajištění servisu, sankce
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:6-Connex Card Čas: t-2 Definice přepravních podmínek Přepravní řád Reklamační oddělení Postupy a termíny Definice shromažďovaných dat klientů Zákon 101/2000 Sb. Raklama Podoba reklamní kampaně, externí firma
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:7-Connex Card Čas: t-1 Zahájení předprodeje Školení všech pracovníků Obsluha vozu, reklamační servis, manuál řidiče, ISO dokumenty-formuláře Testovací provoz na zkušebním zařízení Modelové situace Standardní i nestandardní stavy Modifikace primárního IS Začlenění a práce s novým zdrojem dat Výstupní údaje pro místní samosprávu a státní správu
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:8-Connex Card Zkušební-rutinní provoz systému Čas: t+1 Rutinní provoz Selekce produktů-všechny nabízené produkty Vybrané linky-vybrané lokality-celá firma Sběr informací od obsluhy vozu Přenos dat velkého objemu Zpracování dat velkého objemu Aktualizace dat velkého objemu
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:9-Connex Card Využití dat Čas: t+2 Statistická šetření Přínosy pro firmu, přínos pro klienta Definice měřitelných údajů (např.) Počty emitovaných typů DK Počty prodaných jízdenek Počty nasazené odbavovací techniky Využití DK na linkách Počty oprávněných reklamací Využití prac. doby předprodejních míst Prostředky Rozbor dat Anketa Externí firma
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:10-Connex Card Zpětná vazba Zúročení zkušeností z rutinního provozu Práce s reklamací (cenný dokument) Zlepšení systému ve prospěch klientů Optimalizace toku informací Implementace nových technologií (GPRS, komunikace s osádkou, sledování polohy vozidla…) Využití kapacity DK Začlenění do IDS Clering
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:11-Connex Card Provoz
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:12-Connex Card Provoz
CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:13-Connex Card Děkuji za pozornost. Jiří Nekvinda manažér IT