Vypracovali:Rudolf Ščudlík Karel Zlevor Jiří Vojtíšek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fyzika Ekologie ©2008 (PowerPoint) Petra Křenová, Jirka Juřena a Lukáš Gottwald™
Advertisements

Problémy životního prostředí a jejich řešení 1: ovzduší
ELEKTRÁRNY Denisa Gabrišková 8.A.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Znečišťování ovzduší Karel Severa.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.71 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
JADERNÁ ELEKTRÁRNA.
Vzduch Mgr. Helena Roubalová
Snižování růstu koncentrací CO 2 v ovzduší. Co je to CO 2 ? Oxid uhličitý je bezbarvý plyn bez chuti a zápachu; při vyšších koncentracích může mít v ústech.
GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ Matěj Martinák IX.A.
Globální oteplování Vít Kmoch.
Třídění a způsoby nakládání s komunálním odpadem
Vzduch Je stejnorodá směs plynných látek: 78%dusíku, 21% kyslíku, 1% ostatních plynů (oxid uhličitý, vodní pára, vzácné plyny (argon) a případně další.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Globální oteplování Ondřej Málek, 2.L.
Globální oteplování Vojta Voborník 8.B.
David Juran.  je proces, při kterém dochází ke snadnému pronikání slunečního záření do naší atmosféry  ale také zároveň špatné propouštění tepelného.
Vypracoval: Michal Schöniger Výroba el. energie, bezpečnost v elektrotechnice.
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
VY_32_INOVACE_Př.5.11-Typy elektráren-prezentace
VLIV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ NA ŽIVOT ČLOVĚKA
Globální oteplování Štěpánka Štindlová.
Ohrožování základních složek biosféry
Elektrická energie V současnosti nejvíce strojů a nástrojů pohání elektrická energie. Získává se přeměnou jiného druhu energie. Základem pro její výrobu.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_411.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
ATMOSFÉRA Vzdušný obal Země Video: počasí, klima, tornádo a hurikán.
Složky krajiny a životní prostředí
Tepelné elektrárny.
Společenské a hospodářské prostředí
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Tepelná elektrárna.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_251_Průmyslová odvětví AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Výroba elektrické energie Druhy elektráren Připraveno s využitím materiálů společnosti ČEZ určených pro školy.
Fyzika Elektrárny.
 člověk vypouští zplodiny do ovzduší, ty potom brání odchodu slunečního záření a působí jako skleník, pokud by se znečištění nesnížilo, tak hrozí oteplení.
Vzduch Otázky na opakování VY_32_INOVACE_G3 - 12
Tepelná elektrárna.
Klimatické změny Řešení klimatických problémů v Praze Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy - Stanice techniků.
Vzduch ( environmentální příručka – 5.ročník )
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Krajina a životní prostředí
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Stavba a složení atmosféry. Globální oteplování.
Obraz působení člověka
Písemka č. 4  jméno, kruh, varianta 5, 6  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
Síra Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Atmosféra Filip Bordovský.
Skleníkový efekt.
ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Životní prostředí. Rešovské vodopády Životní prostředí Zhoršující se stav životního prostředí přímo souvisí s globálními problémy dnešního světa. Řada.
její znečištění a důsledky
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Tepelné elektrárny Vypracoval: Jiří Herrgott Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
 ANOTACE:  Prezentace je určena pro žáky 3. tříd, slouží k seznámení se základními pojmy a procvičení práce s textem  OČEKÁVANÝ VÝSTUP:  Žák se orientuje.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA LOUNY, PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_18_TYPY.
Uhlí.
Globální problémy lidstva globální problémy týkají se celého lidstva ohrožují samotnou existenci člověka.
Elektřina VY_32_INOVACE_05-36 Ročník: IX. r. Vzdělávací oblast:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Znečištění ovzduší Vypracoval: David Hampl
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-07
Transkript prezentace:

Vypracovali:Rudolf Ščudlík Karel Zlevor Jiří Vojtíšek Tepelné elektrárny Vypracovali:Rudolf Ščudlík Karel Zlevor Jiří Vojtíšek

Obsah Úvod Vliv tepelných elektráren na živ.prostředí Elektrárna Mělník Závěr Seznam literatury

Úvod V ČR je 10 tep. elektráren např. Mělník Vytváří el. energii zásobují okolí teplou vodou nebo párou Tep.elektrárny nejsou tak ekologické jako jad.elektrárny ale nedají se nahradit protože je to finančně náročné

Vliv tep.ele.na živ.prostředí Tato výroba el.energie je považována za zdroj znečištění živ. prostředí Při těžbě uhlí vzniká množství různých nebezpečných odpadů, jejichž likvidace působí problémy V tep.elektrárnách dochází k produkci odpadů a emise oxidu uhličitého – nebezpečí skleníkového efektu

Obrázek klasické tep. elektrárny

Výroba elektřiny

Elektrárna Mělník

Závěr Tepelné elektrárny nejsou pro nás přínosné, ale jsou nezbytné Znečišťují nám ovzduší, ničí ozonovou vrstvu a přispívají globálnímu oteplování Nedají se nahradit ani vodními, slunečními, nebo větrnými elektrárnami, protože nemáme na to podnebí

Seznam literatury www.vodni-tepelne-elektrarny.cz www.google.cz www.cs.wikipedia.org