Lidská společnost 2009-2019 Osud nebo naděje Naše svobodná vůle je naší nadějí Hledejme odpověď, je-li svět zbudován podle jednotných pravidel pro všechny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

VY_32_INOVACE_18 - JADRNÁ ENERGIE
ÚVOD DO STUDIA CHEMIE 1 Stavba atomu
Úvod do Teorie her. Vztah mezi reálným světem a teorií her není úplně ideální. Není úplně jasné, jak přesně postavit herněteoretický model a jak potom.
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
Ekonomická krize, lidský a sociální kapitál Mgr. Ing. Petr Wawrosz.
CHEMIE
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Teoretická výpočetní chemie
Stavba atomu.
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
Obecná biologie.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
0 PAN SOFIA VŠE MOUROST UNIVERSÁLNÍ POZNANÍ
Sociální konstruktivismus
Jan Čebiš Vývoj modelu atomu.
Auditorské postupy Činnosti před uzavřením smlouvy
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Praha, 25. července 2011 Pavol Frič CESES, UK v Praze, FSV.
RADIOAKTIVNÍ ZÁŘENÍ Fotoelektrický jev byl poprvé popsán v roce 1887 Heinrichem Hertzem. Pozoroval z pohledu tehdejší fyziky nevysvětlitelné chování elektromagnetického.
ÚVOD DO STUDIA CHEMIE.
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
I. ZÁKLADNÍ POJMY.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
1.ročník šk.r – 2012 Obecná biologie
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_B3 – 09.
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
Chemicky čisté látky.
1 Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_FYZIKA1_11 Tematická.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úvod do ekologie.
Stavba atomového jádra
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
ELEKTRICKÉ POLE.
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Fyzika elementárních částic
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výstavba elektronového obalu „Pravidlo minimální energie“
Standardní model částic
Základní principy geografického výzkumu
III. ATOM – ELEKTRONOVÝ OBAL
Environmentální etika
I. Měřítka kvantového světa Cvičení KOTLÁŘSKÁ 2. BŘEZNA 2011 F4110 Kvantová fyzika atomárních soustav letní semestr
Informatika pro ekonomy přednáška 4
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 16.
Teorie systémů z ptačí perspektivy. Praktická cvičení z teorie systémů, Fruta Mochov 1977.
Zákonitosti mikrosvěta
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Generátory tvorby hodnoty
Analýza duchovní situace Duchovní postoj Dialog s Bohem Duchovní hloubka Poslání Vzájemné ovlivnění všech prvků.
Problematika QOL – Quality of Life M. Lejska AUDIO-Fon centr. Brno.
Přírodovědná gramotnost aktuální téma současnosti Ladislav Podroužek.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 1. Charakteristika a historie ekologie Název sady: Základy ekologie pro.
KARDiVAR metodika VSR Co se vlastně měří? Jak naše tělo zajišťuje vnitřní prostředí pro harmonickou dělbu práce orgánů až po jednotlivé buňky ? Jaké má.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Didaktika odborných předmětů jako vědní disciplína
Vztah mezi atmosférou, vodou, horninovým prostředím a člověkem
Vnější a vnitřní kontrola
1. Obsah a význam fyziky, struktura látek
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
Elektronový obal atomu
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
2. Organismus a prostředí Základy ekologie pro střední školy 1.
Název prezentace (DUMu): Vlastnosti živých soustav
Informatika pro ekonomy přednáška 4
Hmota Částice Interakce
POZNÁVÁNÍ MIKROSVĚTA.
Informatika pro ekonomy přednáška 4
Fyzika částic
Transkript prezentace:

Lidská společnost Osud nebo naděje Naše svobodná vůle je naší nadějí Hledejme odpověď, je-li svět zbudován podle jednotných pravidel pro všechny vědy i věrouky Existuje-li něco jako jednoduchá universální teorie BYTÍ? Poznejme ji a používejme ji, ukáže nám cestu a ušetří mnoho energie Pansofia nám nabízí komunikační princip, který by toto mohl splňovat

Požadavky na základní podmínky Universální princip musí fungovat pro MAKROSVĚT i MIKROSVĚT Universální princip musí platit pro vznik, existenci i zánik všech energetických forem, systémů v prostoru a čase Princip musí platit pro fyzikální, tak i metafyzické vědy Základními parametry systému je rovnice: ENERGIE = STAV x POHYB Podívejme se nyní na: Fyzikální – Chemické – Biologické – Společenské vědy

Popis algoritmu jednoduchost a obecná platnost S P S P S P S P S Energie v prostotu a čase vzájemně komunikující a budující přírodu i společnost na základě tohoto principu ze současného STAVU 0 systému do budoucího STAVU 1 3 generace kvarků - elektronová, mionová a tauonová F 3 kvarky v každé vyšší elementární částici F 3 části atomu - proton, neutron a elektron F + CH 3 části buňky - jádro, cytoplasma a obal F + CH + B 3 podsystémy živé přírody – biogenní org., flora a fauna F + CH + B + S 3 podsystémy člověka - tělo, city a myšlenky F + CH + B + S 3 podsystémy rodiny - otec, matka a děti F + CH + B + S 3 podsystémy firma –majitel, vedení, zaměstnanec F + CH + B + S 3 atd …. STRUKTURU BYTÍ LZE ZOBECNIT na podsystém- systém-nadsystém

0 vznik růst a fixace S P S P S P S P S nic – něco resp. všechno příklad o jedinci, který chce vybudovat rodinu jako další stav BYTÍ nikdo O 1 stav jedinec - F nic kvantová částice či vyšší elem. č. - CH nic atom prvku ( He,… Cu, …. Pb, …) - B nic buňka ( vir, bakterie,.., zvíře,.) -S nic jedinec, stádo, hejno, společenství objekt existuje s určitými vlastnostmi, poznáním

S P S P S P S P S současná situace – plánovaná změna svobodný jedinec stav 1 2 pohyb vize rodiny - F kvarek vlastnosti ke změně - vyš.el.částice - záření - CH proton vlastnosti PS ke změně prvek H, He,.. - B vir vlastnosti PS ke změně – vir jádro – cytopl. -S jedinec vlastnosti PS ke změně – partnerka, rodina vize s cílem získat výhody v novém BYTÍ

S P S P S P S P S rozhodnutí o změně – hledání subjektu vize výhod, partnerky pohyb 2 3 stav ano – nevím - ne - F setkání s jiným kvarkem vytvoříme – možná- nevytvoříme - CH setkání s protonem, neutronem a el. - “ - jádro atomu s P a N - B komunikace, vývoj viru, mutace - “ - základ jádra a mitochondrií -S komunikace o vizi těla, citů,myšlenek-můžeme,mohlibychom,nemůžeme objekt a subjekt

S P S P S P S P S volba potenciálního subjektu– rotace kolem subjektu investice do ANO,NEVÍM stav 3 4 pohyb rotace - F okolní kvarek vyhovuje dochází k rotaci a vzájemnému ovlivňování. - CH nabídnutý neutron dochází k rotaci P. a N. v jádru - B dochází k mutaci viru nové vlastnosti umožňují lepší rotaci energie - S partnerka může vyhovovat rotujeme a testujeme IQ, EQ i FQ navzájem testujeme všechny podsystémy

S P S P S P S P S rotace – analýza subjektu rotace kolem subjektu pohyb 4 5 stav analýza nového poznání - F rotace kvarků analýza vlastností pro trvalý vztah - CH rotace P a N analýza vlastností pro trvalý vztah -B rotace, vstup a výstup ener. analýza vlastností pro trvalý vztah -S rotace partnerů analýza je-li to trvalý vztah vlastností mám volbu, vůli posoudit, zda odpovídají původní vizi

S P S P S P S P S výsledek analýzy – volba směru, dohoda o cestě vyhovuje analýza vizi stav 5 6 pohyb volíme směr vývoje -F soulad nového vztahu kvarků - výsledkem je nový směr pohybu - CH soulad nového vztahu P a N - výsledkem je směr pohybu, vývoje - B soulad jádra a cytoplasmy - řeší se vývoj v buňku, v bakterii, spec. -S řeší se soulad partnerů - založení rodiny, dohoda o rozvoji a směru bylo dosaženo vzniku rodiny, NADSYSTEMU, co další růst a fixace

S P S P S P S P S dohoda o vývoji vztahu – transformace, růst základ pro budování pohyb 6 7 stav realizace vize, dohody - F ze 2 kvarků na 3 změny, nové vlastnosti- vyš.el.částice, záření - CH P a N a elektron vlastnosti PS ke změně - atom a vyšší prvky - B jádro, cytoplasma a obal vlastnosti, nové poznání - buňka a specializ. -S otec, matka, dítě vlastnosti PS ke změně - růst rodiny nový nadsystém roste, mění se dle dohod, přináší energii, poznání podsystémům

S P S P S P S P S transformace stavů – harmonizace pohybů růst a realizace vize stav 7 8 pohyb fixace dynamiky - F vznik vyšší elem. částice koncentrace a harmonizace poznání - CH vznik atomu koncentrace a harmonizace poznání - B vznik kompletní buňky harmonizace poznání a specializace -S vznik rodiny harmonizace poznání a specializace PS – S – NS stálé zdraví systému je dáno komunikací

S P S P S P S P S harmonizace pohybů – dosažení plánovaného stavu fixace a koncentrace pohyb 8 9 stav dosažení cíle, vize - F dosažení maximální dynamiky zisk nových vlastností, energie - CH dosažení výměny energie zisk nových vlastností, energie -B dosažení trvalé komunikace zisk nových vlastností, energie -S dosažení - “ -, - “ -, - “ - zisk nových vlastností, energie MOŽNOST INVESTOVAT ENERGII DÁLE – RUST POZNÁNÍ

Aplikace algoritmu Dodržují-li se pravidla je z harmonie BYTÍ energie pro všechny PS Porušují-li se pravidla harmonie, energie se ztrácí a je dělena manipulativně, egoisticky Možnost nové metodiky komunikace, výchovy, výuky, jednání, … Aplikace pro fyzické osoby, pro školy, pro firmy, pro společnost Poučení, že příroda i společnost se chová v matematických a geometrických pojmech Metodika přiblížení přírody a společnosti formou her Aplikace PANSOFIE v podobě komunikačních her při učení resp. při budování, růstu a fixaci dynamiky systémů

Obecný pohled na existenci podsystémy – systémy – nadsystémy Cíl v harmonii je cestou za účelem poznání jednotlivých forem existence a návratu k zpět do vyšší harmonie BYTÍ Fyzika je práce kvantových částic na harmonii BYTÍ Chemie je práce atomů na harmonii BYTÍ Biologie je práce buněk na harmonii BYTÍ Co je naše práce ve společenských systémech ? Krátkou cestou je cesta z harmonie do harmonie za poznáním. Dlouhou cestou je opakující se cesta z harmonie do chaosu v nekonečném kolotoči chyb za poznáním

PS 9 S BOD NS 1 MATEM. GEOM. NIC – NĚCO resp. VŠECHNO Komentáře: F stavy kvarků CH stavy atomů B stavy buněk S stavy společenství Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 2 úsečka NS 1 MATEM. GEOM. ROZHODNUTÍ Komentáře: F změna pohybu kvarku CH změna pohybu atomu B změna pohybu buněk S změna pohybu společ. Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 3 trojúhelník NS 1 MATEM. GEOM VOLBA SUBJEKTU Komentáře: F kontaktní stavy O. a S. CH kontaktní stavy B kontaktní stavy S kontaktní stavy Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 4 čtverec NS 1 MATEM. GEOM ROTACE KOLEM SUBJEKTU Komentáře: F pohyb rotace kvarků CH pohyb rotace atomů B pohyb rotace buněk S pohyb rotace společ. Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 5 jehlan, kužel NS 1 MATEM. GEOM ANALÝZA POZNANÍ SUBJ. Komentáře: F stav analýza z rotace CH stav analýza z rotace B stav analýza z rotace S stav analýza z rotace Energie Prostor Čas

PS 9 S kužely-prostory NS 1 MATEM. GEOM SMĚR, DOHODA o CESTĚ Komentáře: F společný směr pohybu CH společný směr pohybu B společný směr pohybu S společný směr pohybu Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 7 propojení prostorů NS 1 MATEM. GEOM TRANSFORMACE O. a S. 1, 3,5 stavů Komentáře: F slaďování stavů CH ovlivňování vlastností B v nové vztahu BYTÍ S růst systému Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 8 koncentrace prostorů NS 1 MATEM. GEOM HARMONIZACE O. a S. 2,4,6 pohybů Komentáře: F fixace dynamiky CH koncentrace energie B zisk nových vlastností S snaha o trvalé BYTÍ Energie Prostor Čas

PS 9 S 3 9 dynamika prostorů NS 1 MATEM. GEOM DOSAŽENÍ VIZE nutnost udržování stavů a pohybů pro existenci reality Komentáře: F harmonické BYTÍ CH do další změny B vytvořené S svobodných rozhodnutím v osudovém prostředí Energie Prostor Čas

Základní pohled na strukturu lidské společnosti Prostorové vztahy PS-S-NS

PODSYSTÉM – SYSTÉM – NADSYSTÉM příklady různých pohledů na přírodu do aplikací her občan administr. zastupitel majitel vedení zaměstnanec otec matka dítě IQ EQ Imun.S. FQ Horm.S. AVN S. částice záření plasma Baryony Mezony Leptony tauonová gen. mionová generace elektronová generace Ekto Mezo Endoderm Imunitní S. Hormonální S. AVN.S. jádro buňky cytoplasma buňky obal buňky Anorganika Organika Biochemie Nepřechodné prvky Vnitřně přechodné Přechodné prvky proton neutron elektron

Aplikace ve společenských vědách Harmonie je zdraví vztahů stavů a pohybů v dynamice a růstu poznání systému Harmonie BYTÍ celkové ENERGIE = stavy x pohyby všech PS-S-NS To je definice ZDRAVÍ ? Proč energie buduje své vyšší a vyšší energetické formy ? Cílem je zisk nového poznání a jeho následné využití s využitím uvolněné energie.

růst poznání přináší nové vlastnosti růst energie přináší nové pravomoci i novou vyšší odpovědnost s růstem kvantity musí růst i kvalita Dualita BYTÍ nádech - výdech vstup - výstup akce - reakce činnost - kontrolní činnost špatné je blokování nádechu nebo výdechu ať z důvodu manipulace nebo strachu nebezpečný je manipulativní egoismus i odmítání poznání EGOISMUS i STRACH JE PORAZITELNÝ POZNÁNÍM A SVOBODNOU VULÍ Poznejme spojené a spojujme poznatelné tel