Aplikace1 Aplikace: Stanovení technické způsobilosti stavebního jeřábu SMK 30.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Firma a odvětví. Koncentrace odvětví
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
F INANČNÍ PLÁNOVÁNÍ Jakub Novotný 3. září 2009 Hranická rozvojová agentura, z.s.
Název Heslo/motto Datum
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
příspěvková organizace Středoškolská 3, Ostrava-Zábřeh
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
ČLENĚNÍ NÁKLADŮ PODNIKU S DŮRAZEM NA ROZHODOVÁNÍ
VEŘEJNÁ EKONOMIE JAKO VĚDA. SEZNAM LITERATURY.
Ekonomické hodnocení Energetický audit budov Michal Kabrhel.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
FYZIKA 8.Ročník Práce 02 – VÝKON.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Analýza konkurenčního postavení
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Využití členění nákladů na variabilní a fixní pro řízení
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Faktory ovlivňující výsledky zadávacích řízení - komparace veřejných zakázek zadaných obcemi a centrální státní správou Jan Pavel Listopad 2012 Názory.
ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY
CHOVÁNÍ FIRMY V DOKONALÉ KONKURENCI
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
STUPŇOVITOST A METODY USPOŘÁDÁNÍ UČIVA V EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTECH
ROZVOJ SÍLY II. David Zahradník, PhD.
Pavlína Valtrová, 3. C. Každá dvě tělesa se vzájemně přitahují stejně velkými gravitačními silami opačného směru. Velikost gravitační síly F g pro dvě.
Mikroekonomie I Obecný model tvorby cen výrobních faktorů
Problematika ocenění místně obvyklého nájemného Ing. Petr Ort, Ph.D.
2.Marketingové prostředí
LOGISTICKÉ SYSTÉMY /14.
TZ přednáška Otopné soustavy
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Ochrana průmyslového vlastnictví jako jeden z nástrojů zkvalitnění inovačního procesu Pavel Švejda ÚPV, Praha, 1. června.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Prosperita organizace
ZKUŠEBNICTVÍ A KONTROLA JAKOSTI 01. Experimentální zkoušení KDE? V laboratoři In-situ (na stavbách) CO? Modely konstrukčních částí Menší konstrukční části.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
CIDEAS 2006ČVUT v Praze, FSv Spolehlivost a rizika výběru technicko-ekonomických variant V. Beran P. Dlask Fakulta.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Cíl přednášky Seznámit se
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Praktické souvislosti projektového managementu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Téma 8 Mzdový systém podniku a jeho tvorba
V.Prosperita organizace
REGRESNÍ ANALÝZA Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Struktura podnikatelského plánu
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
KEM / PEPL2 Modelování hodnoty podniku Jan Cedl 2015.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Seminář pro žadatele Výzva č. 32/ Fyzická revitalizace území 22. ledna 2013 Olomouc.
ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM. Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace.
1 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů.
Marketingový plán podniku
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Analýza hodnot zákazníka
Portfolio analýza Model GE
Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 17. 3
Vyhodnocení stavební zakázky
Transkript prezentace:

Aplikace1 Aplikace: Stanovení technické způsobilosti stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace2 „Výnosy“„Náklady“ Technická způsobilost stavebního jeřábu SMK 30 Převod fyzikálních veličin na body v intervalu 1 až 5:

Aplikace3 Ekonomická způsobilost stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace4 Ekonomická způsobilost stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace5 Marketingová způsobilost stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace6 Marketingová způsobilost stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace7 Konkurenční síla stavebního jeřábu SMK 30 (agregační hodnocení)

Aplikace8 Technická přitažlivost českého trhu stavebních jeřábů

Aplikace9 Ekonomická přitažlivost českého trhu stavebních jeřábů

Aplikace10 Marketingová přitažlivost českého trhu stavebních jeřábů

Aplikace11 Marketingová přitažlivost českého trhu stavebních jeřábů

Aplikace12 Přitažlivost českého trhu stavebních jeřábů

Aplikace13 Konkurenční postavení stavebního jeřábu SMK 30

Aplikace14 Analýza konzistence způsobilosti a přitažlivosti způsobilost přitažlivost technická 2 ekonomická marketingová

Aplikace15 Analýza konzistence významnosti a intenzity faktorů technické způsobilosti

Aplikace16

Aplikace17

Aplikace18

Aplikace19

Aplikace20

Aplikace21

Aplikace22

Aplikace23

Aplikace24

Aplikace25

Aplikace26

Aplikace27

Aplikace28