Jakub Havlas 5.5.2014 Technická univerzita v Liberci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Životní cyklus výrobku
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Tržní prostředí.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Regionální inovační strategie
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Transkript prezentace:

Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci

 Viktorie Krumlovská  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.  LIBEREC 2013  KLÍČOVÁ SLOVA: Sportovního oblečení, indoorové sporty, distribuční kanály, marketingová analýza marketingová strategie

 Vytvořit marketingovou strategii pro novou řadu sportovního oblečení Casual Activ  Shrnutí historie firmy, jejího výrobního programu, systému vývoje nových kolekcí a distribuční prameny firmy.  Představení konkrétní řady návrhů řady Casual Activ.

 Průzkum formou anonymizovaného dotazníku.  První skupinou dotazovaných byli zákaznice oslovované před specializovanými sportovními obchody.  Druhou skupinou bylo7 instruktorek vedoucích kursy indorového cvičení.  Celkový počet odpovídajících respondentek byl 140.

 SWOT analýza ◦ K získání dat byla použita anketní metoda. ◦ Sestaven tým pracovníků a od nich získána objektivní data. ◦ V případě firmy Piccollo spol. s r.o. byli osloveni respondenti z řad zaměstnanců a požádání k vyplnění první části SWOT analýzy

Silné -stránkySlabé stránky Vnitřní prostředí specializovaný tým nízké pořizovací náklady kvalita -ověřený výrobce Průzkum trhu- marketingové oddělení atraktivní design omezené prostředky na vyšší objem neznalost/nejasnost o uchopení proma komodity omezené prostředky na promo-akce PříležitostiHrozby Vnější prostředí vývojové trendy-kult těla Znalost a uplatnění trendů – indoor new sports Malá konkurence v této komoditě Distribuční síť má omezeně tuto komoditu první na trhu s řadou "Casual activ" žádaná spolupráce ze strany organizací nepříznivá ekonomická situace lokální soc. rozdíly rychlá reakce konkurence neznalost komodity

 SWOT analýza prokázala, že pozice firmy je velice dobrá, její silné stránky jsou dostatečnou záštitou fungujícího aparátu a úspěšného podnikání a realizace nového projektu má optimální podmínky.  Průzkumem bylo prokázáno, že zákazníci postrádají kompletní program.  Z analýzy konkurenčního prostředí a dotazníkového průzkumu vyplývá, že konkurence není zásadní.

 Podpůrné a reklamní prostředky.  Prezentace obchodním partnerům na kontraktačních výstavách  Doporučena taneční choreografie, ideálně v podání profesionálních cvičitelek.  Úzká spolupráce s centry volného času.  Rozšíření spolupráce s českou reprezentantkou v obřím slalomu Kateřinou Paulátovou.  Propagace na vlastních webových stránkách prostřednictvím pohyblivých banerů.

 [1] Simová a J., Marketingový výzkum, LIBEREC: Technická univerzita v Liberci,2010.  [2] Švandová a Z., Strategický marketing, Liberec: Technická univerzita v Liberci,  [3] „ Altisport [online], 2011[citováno ]. [Online].  [4] Fitnessdance.cz, „ Fitnessdance.cz, [Online]. [Přístup získán ].  [5] Opeccard-Yoganet.cz, „ sedebambus/,“Yoganet.cz, [Online]. [Přístup získán ].  [6] YOGAshop, „Oblečení na jógu-trička, topy,“ Yoga shop, [Online]. Available: mikiny/san-francisko-tank-60008/. [Přístup získán 3 květen 2013].