Školení BOZP, PO a řidičů referentů formou e-lerningu pro společnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Ing. Petr Reichl Ing. Luboš Doleček
Pojištění firemní flotily
„IT nad 40 let“ „IT nad 40 let“ Středočeský kraj „Dobrá praxe“
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky,
IS Datových Schránek Zákon a jeho důsledky 26. listopadu 2009
1 Soutěž NÁŠ KRAJ UMĚLECKÁ SOUTĚŽ PRO ŽÁKY A STUDENTY pod záštitou hejtmana Středočeského kraje MUDr. Davida Ratha Téma soutěže: Život v našem kraji.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Rozpočty územně samosprávných celků v roce 2011 Leden 2011.
specialista na firemní květinový servis
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Datová schránka VY_32_INOVACE_06 Sada 12 Základní škola T. G.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA … DreamSpark
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
Ing. Jaroslav Holý Služba sledování změn.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
tříletý učební obor – Číšník, servírka
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky, Vaše příležitost pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: EU Název: Elektronická pošta Autor: Mgr.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
vytvořený v projektu OP VK
Struktura personální směrnice
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Platební systém eBanky 2 Co je to Platební systém eBanky? Po platbě dobírkou nejrozšířenější platební systém na českém internetu Doposud jej aktivovalo.
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 3.18 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Internet – E. pošta Typ: DUM - kombinovaný.
1 Zpráva o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě za rok 2006 – za Liberecký kraj a jím zřízené příspěvkové organizace.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Internet ale velmi výrazně slouží i pro komunikaci, přičemž jednoznačně nejpoužívanějším komunikačním prvkem je . Význam slova lze přeložit.
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
Krajský úřad Libereckého kraje
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
v tabulkovém kalkulátoru
Školení bezpečnosti práce (BOZP)
Návrh znění pracovní smlouvy. Pracovní smlouva uzavřena v souladu s ustanovením § 33 zákona č. 262/2007 Sb., zákoníku práce ve znění pozdějších předpisů.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Městský úřad Nový Bydžov eGon centrum ORP Nový Bydžov Ing. Martin Kořínek Bc. Ondřej Neuman.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Efektivní Knowledge management
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/2018
NABÍDKA ZÁJEZDŮ LÉTO 2007 vlastní spací pytel a karimatka
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
účetnictví, daně a controlling
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Elektronické sjednání smlouvy
Expertní skupina pro snižování administrativní zátěže podnikatelů
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Školení BOZP, PO a řidičů referentů formou e-lerningu pro společnost Hospodářská komora České republiky Za CIVOP s.r.o.: Lukáš Matouš Telefon: 222 11 9999 E-mail: obchod@civop.cz Datum: 18. listopadu 2011 1 1

Stručné informace o školení formou E-learningu Školení e-learningu probíhá prostřednictvím školicího software po internetu. Každý účastník se po zapsání jména a hesla dostane do systému, v němž musí absolvovat všechny kapitoly, odpovědět správně na kontrolní otázky a nakonec úspěšně absolvovat písemný test. Po složení testu je nutné ještě podepsat prezenční listinu. Hlavní přínosy školení e-learningem: Variabilita - Délka školení je individuální a časově variabilní student může školení kdykoliv přerušit a dokončit jiný den Šetří čas – díky tomuto modernímu pojetí není třeba čekat několik dnů či až měsíců než přijede vhodný lektor, ale každý se vyškolí jednoduše přesně kdy je potřeba Splnění zákonných podmínek – tento systém školení zaručuje pro administrativní společnost komplexní školení a to jak základní tak i opakované výstupem je osvědčení a prezenční listiny Zjednodušení administrativy školení – klient si může zvolit svého administrátora, který má přes klientské rozhraní přehled o všech školených zaměstnancích termínech s možností vytváření přehledů Hlídání termínů – systém sám za Vás hlídá termíny a upozorňuje zaměstnance o nutnosti opakovaném školení Výrazná finanční úspora – tato cesta školení je výrazně cenově výhodnější než klasické školení s lektorem 2 2 2

Cenová kalkulace V rámci poskytování školení E-learningu připadají v úvahu tři základní kurzy školení, které vyplývají z platných právních předpisů. Jedná se o: Školení vedoucích, nebo zaměstnanců v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) Školení vedoucích, nebo zaměstnanců v oblasti požární ochrany (PO) Školení zaměstnanců, kteří řídí firemní vozidla (školení řidičů referentů) Ceny za školení pro jednotlivé Hospodářské Komory ČR Školení vedoucích zaměstnanců BOZP 120,- Kč/osoba Školení vedoucích zaměstnanců PO 120,- Kč/osoba Školení zaměstnanců BOZP 100,- Kč/osoba Školení zaměstnanců PO 100,- Kč/osoba Školení řidičů referentů 100,- Kč/osoba Poznámka: Školení BOZP a PO se může provádět 1x ročně, zákonné intervaly školení BOZP a PO jsou minimálně 1x 3 roky u vedoucích, 1x 2 roky u zaměstnanců. U školení řidičů je doporučený interval 1x za 1 až 2 roky. Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH. Školení jsou fakturována vždy začátkem měsíce za měsíc předcházející. 3 3

Postup objednávky školení Školení lze objednat vyplněním jednoduché objednávky, která tvoří přílohu k této prezentaci. Tuto objednávku lze zaslat společnosti CIVOP v písemné podobě poštou na adresu společnosti: CIVOP s.r.o Hajní 1367 198 00 Praha 9 Objednávku je možno rovněž zaslat v elektronické podobě vyplněnou (či naskenovanou) na e-mail: obchod@civop.cz Po přijetí objednávky jsou v nejkratším možném termínu zaslány klientovi přístupové údaje ke školení a ihned je možno zahájit samotné školení. 4 4