Prezentace společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Advertisements

1 Řešte důležitější věci.. Rozvoj firmy, získávání nových zákazníků, golf.. O účetnictví a daňové otázky, včetně kompletní agendy mzdové účtárny se profesionálně.
Péče o pracovníky.
Advokátní kancelář Černotová & Halšková
Pracovněprávní vztahy v organizaci
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Profil HR poradce a školitele
Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Personální informační systém
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
PRACOVNÍ REHABILITACE Osob se zdravotním postižením (§69 násl. Zák.č.435/2004 Sb.)
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
AGENTURNÍ ZAMĚSTNÁVÁNÍ
Prekérní pracovněprávní vztahy větší flexibilita na úkor zaměstnanců Jaromíra Kotíková VÚPSV.
 Stanovení a upřesnění potřeby a to v množství, kvalitě i čase  Profil pracovního místa a profil personálu  Zmapování zdrojů uchazečů  Volba dokumentů.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
ESF - rovné příležitosti pro všechny CESTA KE ZMĚNĚ - „CESTA KE ZMĚNĚ“ PODPORA V ZAMĚSTNÁVÁNÍ CESTA KE ZMĚNĚ - „CESTA KE ZMĚNĚ“ PODPORA V ZAMĚSTNÁVÁNÍ.
Úspěšné strategie k integraci na volném trhu práce Wien Work Jobmanagement Wien Work Arbeitsassistenz.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Ing. René Kuchár  Zakládající člen od roku 2001  Člen Výboru APA od roku 2011.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Struktura personální směrnice
Plnění zákonných povinností zaměstnavatele
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Petra Tázlarová „personální poradenství“
MOPE s.r.o. Personální agentura
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení a realizace staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Prezentace ITP ÚP Ústeckého kraje pro konferenci ITP ve Velkých Karlovicích Úřad práce v Chomutově – metodiky realizace postupových kroků v oblasti poradenství.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
PÉČE O PRACOVNÍKY.
Podpora zaměstnanosti v Jihočeském kraji
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Workshop – zaměstnávání vězňů Brno. Proč zaměstnávat – celospolečenský úhel pohledu Zaměstnávání vězňů pomáhá jejich návratu do společnosti,
Komplexní služby v oblasti řešení škod Ladislav Burián, Pavlína Živělová / Brno / /Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj.
Vybrané otázky nového ZÁKONÍKU PRÁCE Zákon č. 262/2006 Sb.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
1 Aktivní politika zaměstnanosti a agenturní zaměstnávání.
Roční souhrnná zpráva o výsledcích kontrolních akcí provedených inspekcí práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Firemní data mimo firmu: z pohledu zákoníku práce JUDr. Josef Donát, LLM, ROWAN LEGAL ISSS 2014, Hradec Králové.
Sociální prostředky rehabilitace zdravotně postižených JUDr. Pavel Ptáčník, MPSV.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor bakalářské práce: Martina Moravcová, DiS. Vedoucí bakalářské.
„Spolupráce v oblasti náboru nových zaměstnanců pro členy KZPS“
Personální práce v malé organizaci Milada Matyšková.
Veřejná služba 2017.
Situace na trhu práce Pardubický kraj.
Poznatky z kontrol agentur práce
účetnictví, daně a controlling
BLEP061p Řízení ekonom. a právo
NÁKUPČÍ NEVÝROBNÍHO MATERIÁLU
Obnova HW (serverová část) v rámci systému NS-VIS projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Nabízené služby společnosti
Nabízené služby společnosti
Benefity.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Prezentace společnosti RE WORK-EU, s.r.o. – agentura práce, Dukelská 1293 Tel. / fax: +420 326 210 650, E-mail: info@reworkeu.cz, Internet: www.reworkeu.cz Obchodní rejstřík: Městský soud v Praze Oddíl: C, vložka 231415 IČO: 034 15 457, DIČ: CZ 034 15 457

Úvod S cílem navázat spolupráci s Vaší společností Vám touto cestou předkládáme prezentaci naší agentury práce RE Work-EU s.r.o. V této prezentaci se zaměřujeme zejména na poskytnutí základních informací o naší agentuře a námi poskytovaných službách v oblasti lidských zdrojů a personalistiky. Široká škála našich služeb a řešení nám umožňuje Vám poskytovat vysoce kvalitní služby. Naší prioritou je vždy korektnost, spolehlivost a flexibilita vzhledem k oběma stranám trhu práce, se kterými aktivně spolupracujeme. Jsme schopni přizpůsobit naše služby individuálním podmínkám a potřebám Vaší společnosti. Záměrem naší agentury práce je oslovit touto prezentací Vaší společnost, která doufáme projeví zájem o využití našich zkušeností, technického zázemí a lidských zdrojů pro zajištění kvalitních a spolehlivých zaměstnanců agenturou, která má v této oblasti značné zkušenosti a jejíž podnikatelské aktivity jsou založené na vstřícném a flexibilním přístupu vůči našim obchodním partnerům. Za dosavadním úspěchem naší společnosti stojí výborná znalost pracovního trhu a individuální přístup k našim obchodním partnerům tak, aby jakákoliv služba co nejpřesněji vyhovovala jejich aktuálním požadavkům a potřebám. Dovolujeme si Vás zároveň upozornit, že s informacemi uvedenými v této prezentaci je potřebné nakládat jako s obchodním tajemstvím, jsou určené výhradně pro Vás a nesmí být poskytnuty žádné třetí straně.

Obsah Profil společnosti Systém spolupráce s námi Proč využít agenturní zaměstnávání? Výhody spolupráce s námi Naše služby a možnosti vzájemné spolupráce Odvětví průmyslu Záruka Reference Naši zaměstnanci Pro naše zaměstnance dále zajišťujeme Ceny našich služeb Závěr / výzva ke spolupráci Kontaktní údaje a odpovědní lístek

Profil Společnosti Základní informace Kde nás najdete Obchodní jméno: RE WORK-EU, s. r. o. Právní forma: společnost s ručením omezeným Předmět činnosti: agentura práce Statutární orgán: Hadariová Erika – jednatelka Obchodní rejstřík: Městský soud v Praze, oddíl C, vložka č. 231415 IČO: 034 15 457 DIČ: CZ 034 15 457 Sídlo společnosti: Dukelská 1293, 293 01, Mladá boleslav Kontakty telefon / fax: +420 326 210 650 mobil. tel.: +420 603 931 280 +420 739 355 059 +420 733 401 246 e-mail: info@reworkeu.cz internet: www.reworkeu.cz

Systém spolupráce s námi Proč využívat agenturní zaměstnávání? Výhody spolupráce s námi Naše agentura práce je poskytovatelem služeb v oblasti lidských zdrojů a personalistiky. Jako jiné společnosti podnikající v této oblasti služeb, tak i naše agentura se snaží prosadit na trhu práce a to co s nejlepšími službami. RE WORK-EU, s.r.o. poskytuje komplexní služby, nebo řešení, a tak šetří čas i finanční prostředky svých obchodních partnerů. Zajišťujeme veškerou personální administrativu, veškerou mzdovou agendu a jedinou starostí uživatele, nebo klienta je, aby kontroloval kvalitu práce pracovníků a potvrzoval vykonanou práci (buď úkolovou nebo hodinovou). Díky této strategii pomáhá agentura RE WORK-EU, s.r.o. svým klientům nalézt kvalitní a zkušené pracovníky, kteří splňují jejich očekávání jak z profesního hlediska, tak z pohledu jejich firemní kultůry. Cílem naší agentury je dosažené úspěchy dále rozvíjet a poskytovat všem svým obchodním partnerům služby, které odpovídají jejich měnícím se požadavkům. Jsme připraveni přizpůsobit se Vaší směnnosti a Vašemu systému práce. Potřebné počty nově nastupujících zaměstnanců jsme schopni flexibilně pokrývat. S tímto systémem práce máme již značné zkušenosti, proto se umíme dobře orientovat v případných krizových anebo ztížených situacích. možnost využití rozsáhlé databáze uchazečů o zaměstnání, kvalitní práce našich personálních konzultantů na zabezpečení Vašich výrobních potřeb a specifických požadavků, flexibilita a rychlost zrealizování Vaší objednávky, detailně propracovaný a praxí ověřený systém výběrového řízení zaměstnanců, systém záruk na námi poskytované služby v personální oblasti, zajímavá cenová politika, možnost modifikovat systém spolupráce podle Vámi požadovaných specifik a kritérií, pracovní doba a pracovní režim podle Vašich konkrétních potřeb a požadavků, školení pracovníků v oblasti BOZP, PO, CO, OŽP, případné přenechání zaměstnanců do kmenového stavu uživatele. Dosavadní úspěch naší agentury práce se zakládá i na pravidelném a úzkém kontaktu s uživatelem. Pravidelně komunikujeme se zástupci našich obchodních partnerů s personálním oddělením a koordinátory.

Naše služby a možnosti vzájemné spolupráce V současné době nabízíme svým obchodním partnerům spolupráci zejména v těchto oblastech: Dočasné přidělení zaměstnanců / outsourcing (DOHODA O DOČASNÉM PŘIDĚLENÍ ZAMĚSTNANCŮ) Dočasné i dlouhodobé přidělení pracovníků dle Vašich aktuálních potřeb patří mezi stále častěji vyhledávané služby. Používá se zejména pro nižší pozice ve výrobě. Pracovníci jsou zaměstnanci naší agentury, vyhledáni námi nebo určeni přímo uživatelem. Obvykle se jedná o střednědobé či dlouhodobé úvazky. Odpovědnost za veškeré náležitosti pracovně-právního vztahu se zaměstnancem i za vedení jeho personální a mzdové agendy přebírá naše agentura práce. Náš obchodní partner tak získá novou pracovní sílu, aniž by byl současně zatížen další nezbytně nutnou administrativou. Zapůjčení zaměstnanců / temporary help (DOHODA O PRACOVNÍ ČINNOSTI) Krátkodobé nebo střednědobé zapůjčení pracovníků nebo vyhledání brigádníků všude tam, kde je potřeba pružné pracovní síly. Znamená operativní poskytnutí pracovníka na přechodnou dobu – hodinová nebo měsíční výpomoc. Obvykle se jedná o nárazové akce, např. v době dovolených, sezónních špiček, při nových zakázkách a pod. Zprostředkování, vyhledání kmenových zaměstnanců podle specifických požadavků společnosti / headhunting Jedná se zejména o různé specialisty, technicko-hospodářské pracovní pozice, pozice využívané v administrativě a na ekonomickém úseku. Naše agentura práce vyhledá a doporučí klientovi vhodné kandidáty na obsazení požadovaných pozic pro kmenový stav obchodního partnera. Při výběru vhodných kandidátů na obsazení požadované pozice zároveň nabízíme možné prověření odborné a jazykové způsobilosti v anglickém, německém a španělském jazyce. Tato služba je zpoplatněna jednorázovou provizí, jejíž výše je předem dohodnuta. V rámci rozvíjení dobrých vztahů jsme ochotni pomoci obchodnímu partnerovi s obsazením personálu na vyšších úrovních kmenového stavu i bez nároku na odměnu, v případe, že s námi spolupracuje v režimu dočasného přidělení zaměstnanců. Informační a poradenská činnost v různých oblastech managementu lidských zdrojů a personalistiky

Odvětví průmyslu Agentura práce RE WORK-EU, s. r. o Odvětví průmyslu Agentura práce RE WORK-EU, s.r.o. se specializuje zejména v těchto odvětvích: Strojírenství kovovýroba a Hutnictví svářeč, rovnač, palič, seřizovač CNC strojů, operátor CNC strojní zámečníci, hutníci, frézaři, soustružníci, brusiči, kovo obráběči strojníci, potrubář, montér, lakýrník, konstruktér Dřevo-zpracující průmysl Jeřábník, nábytkáři, lakýrník, čalouníci, truhláři, montážní dělník operátoři strojů a zařízení, dřevorubci, pomocní pracovníci Textilní a oděvní průmysl krejčí, šičky, střihači, pomocní pracovníci Dělnické a pomocné práce operátoři výrobních linek, pomocní pracovníci montážníci, montéři, operátoři strojů a zařízení, výroba a montáž kabelových svazků, skladníci, doplňovači, zboží vysokozdvižného vozíku, pokladníci, prodavači, dělníci, dělnice, vstupní a výstupní kontroly, baliči, údržbáři, zahradníci V závislosti od aktuálních podmínek na trhu práce jsme schopni obsadit Vámi požadované pracovní pozice již do 5 – 10 pracovních dnů.

Záruka Na námi poskytované služby poskytujeme smluvní záruku. Každý námi umístněný pracovník je po nástupu do práce u klienta v tzv. ochranné lhůtě. Dojde-li v průběhu garanční lhůty z jakéhokoli důvodu k ukončení spolupráce mezi klientem a našim zaměstnancem, naše agentura práce zajistí automaticky nového zaměstnance a to bez nároku na odměnu. Délka ochranné lhůty a další garanční podmínky jsou s klientem dojednány individuálně.

Reference Škoda Auto, a.s. -výroba a montáž automobilů Výběr z našich hlavních obchodních partnerů, se kterými aktivně spolupracujeme a na které se můžete obrátit pro získání referencí o dosavadní spolupráci s naší agenturou. Škoda Auto, a.s. -výroba a montáž automobilů Bombardier Transportation Czech Republic, a.s. -výroba kolejových vozidel Borcad s.r.o. -výroba a vývoj zdravotní techniky KV Final s.r.o. -výroba lisovaných a obráběných dílů pro automobilový průmysl MAHLE Behr s.r.o. -výroba komponent pro chlazení motorů osobních automobilů Crocodille ČR s.r.o. -výroba sendvičů a baget Riegelein k.s. -výroba čokoládových figurek a cukrovinek Valdhans s.r.o. -výroba a montáž ocelových konstrukcí Aerolux s.r.o. -výroba protihlukových stěn a ocelových konstrukcí

Naši zaměstnanci Naše agentura práce uzavírá se svými zaměstnanci trvalé, nebo dočasné pracovně-právní vztahy. Zaměstnáváme občany České a Slovenské Republiky V současné době naše společnost zaměstnává přibližně 1250 zaměstnanců a tento počet se neustále zvyšuje, v závislosti od neustále se měnících potřeb současných i nových uživatelů. Naše agentura práce rovněž garantuje zajištění ne horších pracovních a platových podmínek než mají srovnatelní zaměstnanci uživatele. Jedná se o mzdu, která je u uživatele poskytována srovnatelným zaměstnancům v souladu s příslušnými ustanoveními zákoníku práce. Pokud naše agentura zjistí, nebo jí bude sděleno, že tomu tak není, tyto podmínky zajistí.

Pro naše zaměstnance dále zajišťujeme Ubytování Naše agentura zabezpečí a smluvně zajistí ubytování v místě výkonu práce u uživatele. Zdravotní péči K dispozici je firemní lékař zajištující vstupní a průběžné lékařské prohlídky, které zabezpečí, že všichni zaměstnanci budou zdravotně způsobilí k výkonu práce u uživatele. Školení zaměstnanců Možnost zajištění odborného firemního školitele, který provádí školení všech nově nastupujících zaměstnanců, týkajících se platných bezpečnostních předpisů pro jednotlivá pracoviště, včetně seznámení se zásadami ochrany životního a pracovního prostředí a požární ochrany. Koordinátor K zajištění plynulého a bezproblémového chodu Vašeho provozu poskytujeme odpovědného pracovníka naší agentury práce, který je denně k dispozici zaměstnancům i vedoucím pracovníkům uživatele. Tato kontaktní osoba bude odpovědná a nápomocná zejména při: - řešení problémových situací vzniklých na pracovišti uživatele - dodržování pracovněprávních předpisů, - udržování a rozvíjení vztahů s uživatelem Doprava do zaměstnání Naše firemní autobusy a mikrobusy zajistí přepravu zaměstnanců na místo výkonu práce, odvozy zaměstnanců při celozávodní dovolené a jiných mimořádných výlukách v provozu u uživatele Pojištění Naše společnost má sjednané zákonné pojištění odpovědnosti organizace za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání a dále pojištění odpovědnosti zaměstnance za škody způsobené na pracovišti uživatele. Pracovní oděvy a obuv Zabezpečuje naše agentura práce

Ceny našich služeb Naše fakturační ceny vypočítáváme při osobním jednání na základě bližší specifikace práce a potřeb Vaší společnosti. Každý měsíc náš klient obdrží fakturu, kterou je možné zaúčtovat do rozpočtu daného oddělení uživatele, které pracovníky využívá. Cenovou nabídku a konkrétní kalkulaci pro Vás lze proto připravit až po doručení základních informací o zaměstnancích požadovaných Vaší společností. (jedná se o druhu profese, požadovaný počet zaměstnanců) Ve sjednané hodinové sazbě budou zahrnuty veškeré náklady: Mzdové náklady: zdravotní pojištění sociální pojištění mzda zaměstnance záloha na daň ze závislé činnosti pracovní neschopnosti dovolená Další náklady: ubytování zaměstnance doprava do zaměstnání a firemní režie.

Závěr a výzva k navázání spolupráce Naším cílem je navázání dlouhodobé spolupráce, která umožňuje dobře poznat firemní kulturu a požadavky, abychom mohli flexibilně a účinně reagovat na Vaše potřeby. Opíráme se o profesionalitu a tvořivý přístup našich personálních konzultantů a násobné zkušenosti získané působením v oboru personalistiky a lidských zdrojů. Považujte tuto prezentaci za první krok k navázání vzájemné spolupráce a neváhejte nás kontaktovat v případě, že Vám schází jakákoliv služba na trhu práce (nebo uvedená v této prezentaci) anebo když hledáte řešení šité na míru Vaší společnosti. V případě jakýchkoli otázek anebo konkrétního zájmu využít naše služby, kontaktujte nás prosím na níže uvedených telefonních číslech. Ubezpečujeme Vás, že jsme připraveni Vás kdykoliv navštívit, osobně zodpovědět Vaše případné otázky a ujistit Vás o našem seriózním zájmu spolupracovat s Vaši společností.

Kontaktní údaje Hadariová Erika Jednatelka společnosti tel/fax: +420 326 210 650 Mobil: +420 739 355 059 e.hadari@reworkeu.cz Hadari René HR Manager Mobil: +420 603 931 280 r.hadari@reworkeu.cz Hadari Patrik Personalista/koordinátor Mobil: +420 733 401 246 p.hadari@reworkeu.cz