Reklama 2 Evžen Staněk. evzen.stanek@vsfs.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doporučení pro přípravu žádosti;
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Příprava výzkumného projektu I. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 12. října 2011.
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Představení bakalářských oborů – Uchazeči NÁRODOHOSPODÁŘSKÁ FAKULTA.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PŘÍPRAVA GRANTOVÉHO PROJEKTU prof. RNDr. Jiří Patočka, DrSc.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
S TIPENDIJNÍ PROGRAMY P D F MU. A SISTENTSKÉ ODBORNÉ ČINNOSTI NA KATEDRÁCH rozvoj odborných kompetencí studenta, které jsou součástí teoretického, ale.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Zákon o finanční pomoci studentům legislativní komise JUDr. Marek Hodulík a Doc. Jan Staněk Sněm
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
VŠFS P.B.. prezentace VŠFS, Partneři Generální partner Hlavní partneři.
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Knihovna společenských věd TGM v Jinonicích Společné zařízení Centra pro otázky životního prostředí UK, Fakulty humanitních studií UK, Fakulty sociálních.
Podnikatelský plán struktura plánu.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU Nové talenty pro vědu a výzkum Lenka Mynářová koordinátor projektu.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola Valašské Meziříčí Akademický rok 2016/2017.
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1 Název projektu: Tvorba modulárního systému udělování zápočtů v bakalářském studiu za účelem motivace studenta formou.
Téma 13: Finanční plánování
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Výsledky učení v pedagogické činnosti vysokých škol Představení metodiky.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Aplikace nových forem marketingu
PROJEKTOVÝ LIST Pro zjišťování informací o projektových záměrech pro účely zvýšení absorpční kapacity v prioritních osách VaVpI.
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
Management a řízení hotelu
Závěrečná zpráva o průběhu řešení projektu
IP Alena Kopáčková (DFP)
Spolupráce gymnázií s vysokými školami
Studijní obor Management sportu
Transkript prezentace:

Reklama 2 Evžen Staněk. evzen.stanek@vsfs.cz

Klientský brief pro úkol č. 1 Reklama 2 Klientský brief pro úkol č. 1   Předmět REKLAMA 2 Pracovní označení CVIČNÁ KOMUNIKAČNÍ AGENTURA NÁZEV ÚKOLU INFORMATIVNÍ A NÁBOROVÁ PROPAGAČNÍ AKCE TERMÍNY prezentace 7. 1. 2012 KONTAKTNÍ OSOBA Za zadavatele Evžen Staněk. stanek.evzen@gmail.com, mobil: 724328568

Reklama 2 V současné době agentura realizuje v rámci celkové propagace VŠFS d í l č í informativní a náborovou propagační kampaň k cílové skupině potenciálních studentů pro prezenční formu studia. Agenturní týmy posluchačů budou zpracovávat návrh d í l č í propagační akce (kampaně) podle zadání: ke studentům středních škol – veřejných i soukromých pro prezenční studium, s přihlédnutím ke specifice PRAHY

Reklama 2 Situační analýza potvrzuje, že na trhu budoucích studentů prezenční formy studia existuje značný konkurenční boj, o pozornost daných cílových skupin soutěží na území České republiky celkem 26 veřejných a 45 soukromých vysokých škol různými formami marketingové komunikace a je tedy třeba zvolit dobrou strategii a zajímavou kreativitu, aby komunikované informace upoutaly pozornost, byly vnímány a v co největší míře vedly k rozhodnutí středoškoláků studovat na VŠFS. Demografické údaje hovoří o tom, že bude trvale klesat počet absolventů středních škol všech typů, protože dospívají slabší populační ročníky.

Reklama 2 2. STANOVENÍ ÚKOLU Vytvořit v návaznosti na dobře zvládnuté masmediální reklamní aktivity VŠFS dílčí návaznou propagační akci náborového charakteru v daném cílovém prostředí středních škol všech vhodných typů a profilací, která by jednoznačně identifikovala VŠFS jako typ školy se zajímavým studijním programem, který by měl hrát svoji roli v rozhodovacích procesech středoškoláků při výběru budoucí vysoké školy. Vždy uvažovat v rámci: spádového území PRAHA  

Reklama 2 Cíl: navrhnout plán náborové propagační akce s cílem podílet se na získání těchto cílových počtů studentů prezenčního studia pro všechny studijní obory: Pro rok 2011/2012 STŘEDISKO BAKALÁŘSKÉ prezenční PRAHA 400

Reklama 2 3. STANOVENÍ CÍLŮ V části strategické zpracovat plán propagační akce s výrazným zaměřením na předání hlavních informací o profilu VŠFS, oborech studia, spolu s jistou mírou přesvědčovacích aktivit, včetně jeho timingu a rámcového rozpočtu, který je určen potřebami časování akce tak, aby byl splněn termín přihlášek na vysoké školy v ČR – únor 2012.

Reklama 2 V části kreativního plnění zakázky je nezbytné najít neotřelý, původní a výrazně kreativní koncept informativní a náborové propagace, se zdůrazněním faktu, že je zde vysoká škola, která je připravena realizovat vzdělávací aktivity s výraznou orientací na přípravu absolventů pro potřeby společenské praxe na výtečné profesionální úrovni, s využitím soudobých vyučovacích metod, v prezenčním studiu s celou řadou možností stipendií, zahraničních stáží, možností práce na vědecko výzkumných programech atd.

Reklama 2 Důraz hodnocení je kladen na nové formy prezentace těchto obsahů, které jsou blízké populaci současných studentů posledních ročníků všech relevantních středních škol v daném spádovém území. Jde o navržení takových forem, které jsou schopny zaujmout středoškoláky. Přesvědčit, že je zde vysoká škola, která není konzervativní, se smyslem pro kreativitu a moderní formy komunikace.

Reklama 2   4. MÍSTO REALIZACE PROPAGAČNÍCH AKTIVIT Propagace charakterizovaná výše se musí odehrávat v bezprostřední blízkosti středních škol v daném spádovém území 5. Měření účinnosti navržených forem komunikace Bude vycházet z míry znalosti dané akce, která bude zjišťována při přijímacím řízení formou anonymní ankety mezi uchazeči na téma – odkud se dozvěděli o VŠFS.

Reklama 2 6. PREZENTACE VÝSLEDKŮ Všechny agenturní týmy jsou povinny prezentovat výsledky své práce podle stanoveného harmonogramu, který určí vyučující pedagog. Klient požaduje, aby se jednalo o kolektivní Power Point prezentaci v maximální délce 7 minut. Prezentace musí přesvědčit klienta, že tato navržená dílčí propagační akce je způsobilá podílet se na dosažení vytyčených cílů. Délka prezentace a dodržení času je významným hodnotícím kritériem.

Reklama 2 V prezentaci se agentura soustředí zejména: Na výklad základní strategie přístupu k řešení daného dílčího komunikačního úkolu. Na hlubokou znalost cílového prostředí - na vytipování relevantních škol z hlediska studijních oborů VŠFS Na časové etapy, v nichž bude komunikace probíhat Na analýzu argumentace, která bude k cílovým segmentům použita

Reklama 2 Na zdůvodnění kreativní koncepce a její realizaci – vítány budou náčrty, foto apod. kreativního ztvárnění, případně plán programu doprovázejícího propagační aktivity Na zdůvodnění výběru použitých propagačních prostředků a médií 7. HLAVNÍ CÍLOVÁ SKUPINA Klient pro potřeby náborové propagace určuje jednu hlavní cílovou skupinu pro bakalářské studium: studenty relevantních středních škol pro prezenční formu studia ve spádovém území.

Reklama 2 8. ARGUMENTACE Klient neurčuje základní formy argumentace; očekává, že agenturní tým si ji zjistí z dosavadních propagačních výstupů VŠFS, z dosud realizovaných propagačních aktivit. Klient předpokládá, že jednotlivé týmy navrhnou vlastní, neotřelou argumentaci, která bude vycházet z potřeb jednotlivých cílových segmentů a bude také originální formou komunikována, zejména s akcentem na aktivity podpory prodeje a eventy.

Reklama 2 8. PODPORA ARGUMENTACE VŠFS je třetí soukromou vysokou školou, která od akademického roku 2009/2010 získala statut univerzity. Je školou s dobrými výsledky uplatnění studentů prezenční formy studia na trhu práce VŠFS dává možnost studovat v bakalářském a návazném magisterském stupni.

Reklama 2 Má bohatý výměnný program se zahraničními univerzitami Talentovaní absolventi pak mohou pokračovat i v rigorózním řízení (PhDr.) na spolupracujících typech škol a v doktorandském studiu (Ph.D.) v oboru finance, ve studijním programu hospodářská politika a správa na VŠFS, na jiných oborech také na spřátelených vysokých školách v ČR a SR. 9. ROZPOČET Klient určuje rozpočet celkem na 3,5 mil. Kč a požaduje, aby prezentace obsahovala argumentačně podloženou finanční rozvahu.  

Reklama 2 10. PREZENTACE Hotové prezentace zasílají manažeři agentur nejpozději ve čtvrtek 5. 1. 2012 na e-mail vyučujícího pedagoga (stanek.evzen@gmail.com). První prezentace v rámci předmětu se odehrají 7. 1. 2012 na přednášce předmětu.