INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Software Development Conference 2007 Vztah dodavatele a odběratele Zdeněk Borůvka.
Advertisements

Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
AGENDA 21. Cíle Agendy 21 Rehabilitace pozic ODS ve společnosti Přesvědčení voličské většiny o cílech, programu a osobnostech strany Volební úspěch a.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
PROJEKT INNONET Seminář Inovační potenciál ČR Praha,
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Koncepce podpory místní Agendy 21 v ČR zpracování strategického dokumentu 2010.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Ing. Martin Jahn, MBA – místopředseda vlády pro ekonomiku (Úřad vlády, nábřeží Eduarda Beneše 4, Praha1)12. dubna Strategie Hospodářského Růstu inovace.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
3i3 BUSINESS DEVELOPEMENT INVENTA, s.r.o. Cesta k řízenému růstu firmy Ing. Vladimír Brichta Ing. Miroslav Tůma, Ph.D.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
patentový a známkový zástupce
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Implementácia Inspire v ČR Jiří Hradec. INSPIRE v ČR  Gestor transpozice: MŽP, pověřena CENIA  Spolupracuje:Ministerstvo informatiky (vnitra)  Vize.
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ PORTÁL Ing. Petr Kolář Praha, Celostátní.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
1. Současnost a budoucnost podpory VaVaI Miroslav Janeček člen předsednictva Praha 2. dubna 2015.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Současné prostředí v České republice pro víceúrovňové vládnutí RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo vnitra.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
SPONDEA, o.p.s. Brno Intervenční centrum pro osoby ohrožené domácím násilím Spolupráce OSPOD s intervenčními centry Spolupráce OSPOD s intervenčními centry-
Insolvenční řízení v ČR Zmar nebo nová šance?. Uspokojení věřitelů: World Bank65 % (údaj z dotazníkové akce) Co víme o insolvenčních řízeních?
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická
Plán udržitelné městské mobility Olomouce z pohledu zpracovatele
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Strategie regionu, obce
Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Transkript prezentace:

INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22

Cíl práce - vyšší efektivita oslovení veřejnosti samosprávou Inspirativní zdroj současnosti „Deset smrtelných hříchů v marketingu“ (Kotler, 2005, str ) Diplomovou prací je navrženo - několik zásadúčinné, inovativní, marketingové komunikace pro oblast místní samosprávy a) b)

Slabé stránky komunikace v samosprávě - chybí vize, cíle, účel - jednorázové akce s vysokými rozpočty a dlouhá období „klidu“ - absence spolupráce s agenturou (marketingovou/ reklamní/ mediální) - neaplikují se projektové a procesní řízení - obsáhlé textové statě Šance pro INOVATIVNÍ formu komunikace - definice komunikační vize - nastavení projektového a procesního řízení - určení zodpovědných lidí po celou dobu realizace - pevně daný rámec sdělení, provázaný s formou - průběžná komunikace s agenturou

Jak INOVOVAT v oblasti komunikace - nahrazovat - kombinovat - odstraňovat - měnit pořadí - pro trh - pro produkt (Kotler, 2005) Přínosy aplikovaných technik - naplnila se oznamovací povinnost - sdělila se vize - představil se rámec produktu - zdůvodnilo se, proč se to dělá TeoriePraxe

Důležité poznatky - představování projektů samosprávy prakticky absentují - samosprávy nechtějí navyšovat zdroje na marketingovou komunikaci - je možné poskytnout podporu prostřednictvím technik inovativní marketingové komunikace - inovativní přístupy komunikace se obtížně potvrzují (např. výzkumem) Rovina odborná Rovina zkušenosti - jistota dosáhnutí vytčeného cíle a jasný klíč rozhodování voliče neexistují

Přínos práce Veřejné mínění o samosprávě je významně ovlivněno přístupem k marketingové komunikaci. Pro změnu přístupu v marketingové komunikaci lze použít tradiční techniky. Tradiční techniky lze pojmout inovativně. Tyto inovace lze aplikovat v praxi a postupy standardizovat. Ve finále je možné nastavit vyšší úroveň vzájemné komunikace.

Děkuji Vám za pozornost, Martin Jirovský