Projekt empirického výzkumu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora meziobecní spolupráce
Advertisements

Projektové řízení Modul č.1.
METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Sociologie – metody a techniky sociologického výzkumu
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Zásady institucionálního hodnocení VaV připravovaného v rámci Ipn Metodika (Efektivní systém hodnocení a financování VaVaI) Daniel Münich garant klíčové.
Schéma výzkumu – listopad 2012 INSPIRACE 1.Sekundární výzkum (analýza výstupů výzkumů a dalších materiálů získaných rešerší) 2.Právní analýza systémů NRP.
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Pilotní projekt „Centrum podpory NRP“ Projekt Centrum podpory NRP je.
Národní a regionální klastrová politika
OP LZZ Název prioritní osy: Sociální integrace a rovné příležitosti Název oblasti podpory: Podpora sociální integrace a sociálních služeb Výzva pro předkládání.
Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Sociologický výzkum.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Zpracování VŠKP práce Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník LS 2010 Jabok, ETF 2. výukový blok.
Pardubice 15. a 16. listopadu 2012 Ing. Petr PETŘÍK
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_HRUBA.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Síť služeb pro ohrožené děti a rodiny
Střednědobé hodnocení Operačního programu Rybářství Ing. Kateřina Krylová.
B.
Průzkum trhu.
Metody sociálního výzkumu Kombinované studium ZS 2009.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Výzkum veřejného mínění
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Podpora krajského akčního plánování
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Projektování Projekt = plán, záměr, úmysl
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
ŘÍZENÍ projektŮ [SID 1103_avm_PM], verze 2.1, 13/06/2011.
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Metody pedagogiky.
Transkript prezentace:

Projekt empirického výzkumu /Jednotná metodika/ Duben 2013 1

Obsah I. Části projektu empirického výzkumu II. Trénink 2

I. Části projektu empirického výzkumu 1. Část - přípravná fáze 2. Část - realizační fáze 3. Část - závěrečná (hodnotící) fáze 4. Část - PŘÍLOHY 3

1. Část - přípravná fáze Očekávání Analýza kontextu Vytvoření podmínek pro práci výzkumného týmu Objekt a předmět výzkumu – výzkumný problém, výzkumné otázky Cíle - hypotézy Cílová skupina Metody a techniky Pilotní šetření – dle zadání (pro trénink) Časový a prostorový harmonogram – dle metodiky SMART 4

2. Část - realizační fáze Postup a způsob realizace Monitoring , průběžná zpětná vazba Zpracování dat 5

3. Část - závěrečná(hodnotící) fáze Způsob vyhodnocení – Signální zpráva Komunikace výsledků výzkumu – komunikační programy Manažerská prezentace výsledků výzkumu Přínosy projektu a jejich zdůrazňování - způsoby vhodné propagace výsledků projektu (návrhy opatření mgmt+PÚ) Návrh dalšího postupu 6

4. Část - PŘÍLOHY Použitá verze nástrojů šetření Rozpočet 7

II. Trénink: Pilotní šetření - zadání Realizace pilotního šetření: Kvalitativní výzkum – alternativně 5-10 individ. rozhovorů nebo 2-3 skupin.rozhovorů Kvantitativní výzkum – do 40 respondentů 1. Přípravná fáze – do 3.4. 2. Realizační fáze – do 17.4. 3. Závěrečná (hodnotící) fáze – do 3.5. 8

II. Trénink: Pilotní šetření – výstupy 1. Projekt empirického výzkumu s přílohami, včetně zařazení pilotního šetření 2. Signální zpráva 3. Manažerská prezentace 1. Kolo supervize výstupů – 15.5. 9