Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_04
Advertisements

Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_06
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_20
Tematická oblast: Vytápění – 1. ročník Instalatér
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_19
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_16
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_03  
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_02
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_04
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_18
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673,
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_19
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_JANJA_TECHNOLOGIE_T_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_10
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_02  
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_05
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_09
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_17
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_16 Název materiálu: Kulturní památky 2 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_18 Název materiálu:Předložky - test Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace testuje.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_19
Transkript prezentace:

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06 Název materiálu: Vazba there is, there are Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory  Anotace: „There is“, „there are“ je v angličtině specifická vazba pro vyjadřování existence něčeho. Prezentace slouží k výkladu vazby, k výkladu jejího používání a k jejímu procvičování. Cílem práce je vytvořit podpůrný materiál pro výuku studentů tříletých učebních oborů. Očekávaný výstup: Žák dovede vytvořit uvedenou vazbu a používat ji v běžném hovoru. Klíčová slova: vazba „there is, „there are“ , otázka, zápor Druh učebního materiálu: prezentace Metodika: Zpracovaný materiál slouží k výkladu a k procvičování vazby „there is“, „there are“. Prezentace může být rozeslána žákům elektronicky nebo ji lze prezentovat elektronicky ve výuce. Obor: tříleté učební obory Ročník: 2. Autor: Ing. Petr Kašpar Zpracováno dne: 27.10. 2012 Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla.

Vazba „there is“, „there are“

Vazba „there is“, „there are“ Vazba „there is“ (jedn.č.) a „there are“ (mn.č.) vyjadřuje , že někde něco nebo někdo je, existuje. Vazbu používáme rovněž, když chceme vyjádřit kolik někde něčeho je.

Vazba „there is“, „there are“ Např. There is a book on the table. Na stole je kniha. There are desks in the classroom. Ve třídě jsou lavice. There are four trees in the garden. Na zahradě jsou čtyři stromy.

Vazba „there is“, „there are“ - otázka Otázka se tvoří jako u slovesa „be“, tzn. přehozením tvaru slovesa „be“ a „there“. Např.: Is there a book on the table? Je na stole kniha? Are there desks in the classroom? Jsou ve třídě lavice?

Vazba „there is“, „there are“ - zápor Zápor se tvoří jako u slovesa „be“ tzn. přidáním „not“. (isn‘t, aren‘t) Např.: There isn‘t a book on the table. Na stole není kniha. There aren‘t desks in the classroom. Ve třídě nejsou lavice.

Vazba „there is“, „there are“ Doplňte „there is“ nebo „there are“: 1. …….. two chairs in the kitchen. 2. …….. a computer on the desk. 3. …….. the ants on the sandwich. 4. …….. tickets for this game. 5. …….. mirror in the bedroom. 6. …….. a car in the street.

Vazba „there is“, „there are“ Správné řešení: 1. There are two chairs in the kitchen. 2. There is a computer on the desk. 3. There are the ants on the sandwich. 4. There are tickets for this game. 5. There is mirror in the bedroom. 6. There is a car in the street.

Vazba „there is“, „there are“ Utvořte otázky pomocí „there is, there are“: 1. in the schoolbag/ textbooks 2. department store/in this town 3. in the refrigerator/ any food 4. pictures / in the book 5. on the table / breakfast 6. books and papers/ on the floor

Vazba „there is“, „there are“ Správné řešení: 1. Are there textbooks in the schoolbag? 2. Is there department store in this town? 3. Is there any food in the refrigerator? 4. Are there pictures in the book? 5. Is there breakfast on the table? 6. Are there books and papers on the floor?