Interaktivní výuka přírodovědných předmětů na ZŠ CZ.1.07/1.1.04/ ZŠ a MŠ Olomouc, Gorkého 39
Naše škola vstoupila do projektu v březnu 2010 Dostali jsme novou učebnu s notebooky, interaktivní tabulí, datovým projektorem a hlasovacím zařízením V rámci projektu se některé třídy zúčastnily exkurzí a pracovaly s novými výukovými programy O naše dojmy a zkušenosti se s Vámi teď podělíme
Naše dojmy jsme popsali ve slohové práci
Co nás zaujalo: Nejprve jsme procházeli velkými dveřmi V místnosti bylo plátno a veliký stůl Na druhé straně byla místa pro poslance, tentokrát i pro nás Zasedli jsme tedy Náš spolužák Dan měl půjčený ovladač Ovladačem ovládal světlo, žaluzie, mikrofony, v podstatě téměř všechno
Tak si pamatujeme zasedací místnost
5.třída se učí o obilninách aneb
rozhodujeme se obilniny ano - ne Kačce i Martince to s tabulí slušelo
Když se řekne hlína…
Dozvěděli jsme se jak vzniká hlína na modelu jsme pozorovali půdní horizonty pamatujeme si,že půda a hornina není totéž podle data narození jsme si vyhledali znamení a přiřadili k němu minerál vše jsme si mohli ohmatat, vyzkoušet, některé věci pro nás byly překvapivé
Ještě nevíme, co nás čeká. složení půdy jsme zkoumali pokusy ve sklenici s vodou a zahříváním ve zkumavce
…třídili jsme minerály a nerosty výsledky pozorování jsme doplňovali do pracovních listů
Ryby,… rybky,… rybičky
Hledáme… Je to vůbec ryba? A víš to jistě?
Návštěva proběhla za chladného a větrného dne, což do značné míry ovlivnilo naše dojmy Přivítala nás vedoucí odboru školství PhDr. Fantová, která nám rozdala upomínkové předměty
Obdivovali jsme prostředí, ve kterém se čistička nachází Některé procesy, které zde probíhají, nejsou příjemné lidskému oku a hlavně čichu Dostali jsme flešky Pršelo a byla zima Viděli jsme hodně nádrží Někdy jsme se i báli
Martina SÝKOROVÁ, 5.tř. Filip VEČEŘA, 6.tř. Andrea VAŇKOVÁ, 7.tř. Kateřina BLÁHOVÁ, 8.tř. ZŠ a MŠ Olomouc, Gorkého 39