Vedlejší specializace MARKETING (3MK)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Advertisements

VS Marketing (3MK) TŘI PILÍŘE POSLÁNÍ
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
1 Grantové schéma Vyrovnávání šancí žen a mužů Národní vzdělávací fond.
ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA PROJEKT: Rozvoj klíčových kompetencí zaměstnanců členských podniků sdružení KPKV, reg. č. CZ.1.04/1.1.06/ Období realizace: 1.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Identifikace a rozvoj talentů ve skupině PRECIOSA
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Lenka Míkovcová10. března Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Lenka Míkovcová.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Rozvíjení rovných příležitostí a podpora zaměstnatelnosti v Jihočeském kraji Záměr projektu do programu Equal (3.pilíř: Podpora adaptability) Tento příspěvek.
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
Strategie EK v oblasti digitalizace, zpřístupnění, sdílení a dlouhodobého uchování dat z oblasti kulturního dědictví.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Personální strategie mezinárodní firmy
Výměna zkušeností s realizací projektů OP VK 13. března 2013 Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s. Jihlava.
Studijní návštěvy LifeLongLearning Programme Eva Síkorová, odbor politiky zaměstnanosti MPSV.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Polytechnické vzdělávání v praxi
Pavel Burda Roman Vaníček
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Vedlejší specializace MARKETING (3MK) katedra marketingu Fakulta podnikového hospodářství VŠE v Praze

POSLÁNÍ Inspirovat nadané studenty ke kariéře v marketingu Vyzbrojit je koncepty a nástroji marketingu od strategie po praktickou realizaci Rozvinout znalosti v praktické dovednosti případně zkušenosti Akcelerovat jejich navazující profesní kariéru

VIZE Naším záměrem je vytvořit silnou sociální skupinu úspěšných marketingových profesionálů vycházející z elitního vzdělávacího programu (VS 3MK) a opírající se o dlouhodobou vzájemnou spolupráci a podporu jejích členů zejména v oblasti osobního rozvoje, profesního růstu a networkingu.

TŘI PILÍŘE VIZE Komunita VS Partneři VS Výuka VS

VÝUKA Vyučující a lektoři  inspirace Obsah kurzů  znalosti Cvičení, úkoly, projekty  dílčí dovednosti Týmové projekty, simulace  dovednosti & zkušenosti

KURZY VS MARKETING Strategický marketing & inovace Product / brand marketing Komunikační plánování Marketingový výzkum Segmentace trhu

MARKETING & VÝUKA VOLBA HODNOTY Segmentace Targeting Positioning POSKYTNUTÍ HODNOTY Výrobek/Vlastnosti Cena Distribuce SDĚLENÍ HODNOTY Prodej Podpora prodeje Komunikace… Segmentace trhu Marketingový výzkum Strategický marketing & inovace Product/brand marketing Komunikační plánování

PARTNEŘI Většinou přední světové firmy ve svém oboru podnikání Všestranná podpora vedlejší specializace Propojení výuky s marketingovou praxí Klíčové přínosy: Zkušenosti a praktické koncepty Kontakty Zdroje

KOMUNITA Dlouhodobá vazba mezi vyučujícími, partnery VS a studenty Podpora absolventů přímo v praxi Akcelerace jejich osobní kariéry Mentoring Networking Sdílení „knowledge base“ Pokračující profesní vzdělávání

KOMUNITA Spuštění webové platformy komunity v roce 2011 – webu s exkluzivním přístupem stávajících studentů a absolventů VS, partnerských organizací a pedagogů. Praktická základna pro vytvoření výjimečné sítě mladých marketérů, jejich vzájemnou podporu a akceleraci jejich profesní kariéry.

PROČ SE PŘIDAT? (studenti) Ucelený systém osobního rozvoje: inspirace – příprava – akcelerace v praxi Dlouhodobý dopad Příslušnost k výjimečné skupině Snadnější vstup do světa byznysu Udržitelná konkurenční výhoda na trhu práce

Nashledanou na kurzech vedlejší specializace Marketing (3MK)!