Cesta ke kvalitě v praxi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
ECVET v Programu celoživotního učení
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
Aktivita C1 Vzájemné učení škol v oblasti autoevaluace celostátní závěrečná konference Praha Prezentují: Kateřina Žežulová - workshopy Jana.
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Taneční a pohybová výchova
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Vlastní hodnocení školy
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Konference projektu Cesta ke kvalitě
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Evaluace v mateřských školách
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Jak na akční plán?.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Model intenzivní podpory
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Transkript prezentace:

Cesta ke kvalitě v praxi PhDr. Romana Lisnerová Ředitelka ZŠ a MŠ Praha - Slivenec

Základní škola a mateřská škola Praha - Slivenec Žáci jsou v naší škole vzděláváni podle školních vzdělávacích programů (ŠVP) „Bez zábran do školy“ a „S Ekolíkem za pohádkou“

Zaměření vzdělávání – VIZE ŠKOLY KOMUNIKACE INKLUZE DIFERENCIACE SPOLUPRÁCE Respektovat a být respektován RWCT – čtením a psaním ke kritickému myšlení Zdravá škola Ekoškola Bezpečné cesty do školy Centrum podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV) Cesta ke kvalitě Rodiče vítáni

Autoevaluační proces Dokumenty ŠVP Školní plán mobility (Bezpečné cesty do školy) Školní preventivní program Školní podpůrný program (Centrum pro podporu inkluzivního vzdělávání)

Osvědčené AE nástroje Konzultace ve třech (učitel – rodič – žák) Evaluační třídní schůzky Osobní pohovory se zaměstnanci školy Diskuse v žákovském parlamentu Komunitní kruhy Analýza portfolia Neplánovaná setkání s rodiči žáků Rodičovská odpoledne – plánujeme

Cesta ke kvalitě Očekávání: Zapojení učitelů naší školy do spolupráce (přesah jedné školy); Získání inspirace v oblasti AE školy (nové nástroje, přístupy apod.); Získání objektivní zpětné vazby (nezávislý pohled na nastavené procesy v naší škole). Vzájemné návštěvy škol

Návštěvy partnerských škol Hodnocená škola – hodnotící škola Jasné a srozumitelné zadání Jaké oblasti a jaké konkrétní aktivity potřebuje daná škola zhodnotit; Příprava hodnotitelů (dokumentace, harmonogram aktivit, nástroje, způsoby vyhodnocení…) Ukázky 1, II, III, IV, V Návštěva školy (rozhovory, analýzy, náslechy… Společné zhodnocení – nastolení spolupráce

Přínos Pro učitele: Pro školu: Pohled do jiné školy (inspirace, konzultace…) Poskytování a přijímání zpětné vazby (komunikační kompetence, sociální kompetence, pracovní kompetence…) Pro školu: Získání nových kontaktů (řešení problémů, sdílení…) Možnost srovnání

Proces zpětné vazby

Závěr Děkuji za pozornost