Zadání úkolů Akademie PR 2012 I.Tisková zpráva II.Písemný test III.PR Projekt + jeho prezentace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Efektivnost řídící práce
Pokyny k zadanému úkolu Knižní marketing. Dvě možné varianty 1. Analýza marketingové strategie 2. Tvorba vlastní marketingové strategie.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
„Veterinární ekokodex“ Minimalizace a třídění odpadů, úspory energie, vody a zlepšení životního prostředí školy. Registrační číslo projektu: PF03-09/031.
Metodická podpora plánování obcí ze strany MMR
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Úvod do managementu 1. seminář
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Management a rozvoj obcí
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Úvod do managementu 1. seminář
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Office I. Miroslav Lorenc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Knihovnické systémy. Knihovnické systémy Kombinovaná forma výuky PhDr. Miloslava Faitová Univerzitní knihovna ZČU v Plzni tel.
© Ing. Pavel Hrzina 2005 X13PES CVIČENÍ 10 Pravidla pro tvorbu dokumentace 1. část.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Marketingový plán podniku
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Seminární práce – splněná docházka
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Marketing sportu bp 2086.
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Cisco Networking Academy
Finanční správa zkouška
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Transkript prezentace:

Zadání úkolů Akademie PR 2012 I.Tisková zpráva II.Písemný test III.PR Projekt + jeho prezentace

I. Zadání tiskové zprávy Napište tiskovou zprávu o zahájení provozu nových webových stránek neziskové organizace, kterou jste prezentovali ve své práci spolu s přihláškou. Nový web – specifičtější, staví na nových možnostech (forma zaměření, technické novinky, spolupráce s firmami, apod.) Nové informační složení webu Kdo bude na webu pracovat a jak bude postaven Kdo financuje (investice již vložené, plánované, aj.). Součástí tiskové zprávy musí být i informace o formě zpřístupnění - spuštění - webu (např. nějaká akce apod.).

Pokyny k tiskové zprávě Rozsah tiskové zprávy: Maximálně 1,5 normostrany Odevzdání úkolu: Vypracovanou tiskovou zprávu je nutno zaslat v elektronické podobě na: a to nejpozději do pátku 3. února do 8.00h. Její přijetí sekretariátem APRA bude em potvrzeno. Bodování tiskové zprávy: Maximální počet bodů 15 Vyhodnocení Bude zasláno em do konce února 2012.

II. TEST Součástí teoretické části je i písemný test. Odpovídat budete na cca 20 otázek, které budou korespondovat s obsahem výuky Akademie PR (pro doplnění informací lze využít knihovnu VŠE Praha, webové stránky APRA popř. knihovnu APRA – přehled titulů je k dispozici na Pozn.: Knihy si lze v APRA zapůjčit i kdykoliv po ukončení kurzu, jsou určeny pro všechny zájemce o PR).

Průběh testu Test budete vypracovávat samostatně, a to ve čtvrtek odpoledne (nutná účast pro získání osvědčení o absolvování Akademie PR). Celkové bodové ohodnocení testu: maximální počet bodů 60 minimální počet bodů pro absolvování 35

III. PR projekt Úkol: Navrhněte PR kampaň k co nejpozitivnějšímu zviditelnění daného tématu vytvořte a navrhněte komunikaci jeho image směrem k veřejnosti, ale i k případným sponzorům či zájemcům apod. Navrhněte mix použitých PR metod a doprovodných akcí, pro vybudování co nejlepší image tohoto tématu. Komunikace by měla probíhat v průběhu roku 2012, sestavte časový harmonogram projektu. Doporučený finanční rozpočet je upřesněn v zadání Celkové bodové ohodnocení PR projektu: maximální počet bodů 65 minimální počet bodů35

Zpracování PR projektu Rozsah a forma zpracování projektu: Pracujete v přidělené 8 členné skupině. Rozdělte si mezi sebou úkoly (tj. někdo může pracovat na SWOT, jiní na plánu aktivit, další např. na harmonogramu, rozpočtu aj.). Projekt musí být zpracován přehledným způsobem, jeho součástí musí být situační analýza i analýza SWOT. Máte za úkol stanovit cílové skupiny komunikace a zvolit základní komunikační sdělení, formulovat odpovídající komunikační strategii, dále i popsat vámi zvolenou taktiku a PR prostředky (včetně doporučení komunikačních sdělení). Navrhněte finanční strukturu plánu činnosti. Nezapomeňte na kapitolu hodnocení a závěr.

Zadání témat PR projektu SKUPINA I. A) PR kampaň za pojmenování letiště Ruzyně Letištěm Václava Havla B) PR kampaň na propagaci dětské jógy (v Praze) C) Kampaň na obnovení důvěry v plastickou chirurgii prsou D) PR kampaň za zvýšení návštěvnosti na zápasech české florbalové extraligy E) PR kampaň na propagaci jazykové výuky angličtiny v mateřských školách

Zadání témat PR projektu SKUPINA II. F) PR kampaň na zvýšení návštěvnosti již probíhající výstavy Blanka Matragi – Timeless G) Kampaň za zvýšení popularity curlingu jako sportu pro širší veřejnost H) Oslovení nových zákazníků a podpora návštěvnosti salonu Mandala Spa I) Uvedení antikoncepčního přípravku pro psy –Virbac – na český trh J) Propagace nového e-shopu Sanu Babu – podpora prodeje orientálního zboží

Odevzdání PPT projektu + prezentace Celkový očekávaný rozsah projektu – Powerpoint (do 20 snímků). Celkově zpracovaný projekt (1x za celou skupinu – v úvodu projektu uveďte jména členů skupiny) pošlete do (15:00) na PREZENTACE PR PROJEKTU - Pátek Ústní prezentace - MAXIMÁLNĚ 20 minut prezentace + 5 minut diskuse Na závěr dne předávání OCENĚNÍ – nutná osobní účast Konec kurzu cca 16:00 – 16:30

Ústní prezentace Připravte si zkrácenou PPT (cca 8 slide) s nejnosnějšími fakty k projektu Předem si nacvičte, co a jak budete říkat, kdo a jak se budete střídat apod…. Jde o to, abyste dokázali v daném časovém limitu přiblížit nejdůležitější části projektu tak, aby ostatní pochopili váš záměr (nedodržení času se chápe jako chyba). Za pozitivní pro hodnocení se považuje aktivní zapojení do diskusí k prezentovaným projektům. Poznámka: Není bezpodmínečně nutné, aby projekt prezentovala celá skupina.

Celkové hodnocení: Dodání a vypracování všech těchto 3 úkolů je podmínkou pro získání OSVĚDČENÍ O ÚČASTI NA AKADEMII PR Osvědčení bude předáváno ředitelkou APRA v pátek 3. února 2012 odpoledne (16,30h.), osobní účast na předávání je bezpodmínečně nutná, osvědčení se nebude posílat poštou – nutno počítat s účastí na kurzu až do jeho konce). Výsledky všech těchto 3 úkolů: TZ, PR projekt, Test + dodané materiály zaslané spolu s přihláškou budou následně vyhodnoceny. Výsledky budou zveřejněny na na konci února 2012.

Praktická stáž v PR agentuře: Studentům s nejlepším hodnocením bude nabídnuta stáž v některé z PR agentur (přehled viz na Účast na praktické stáži je podmíněna vypracováním všech výše uvedených úkolů. Absolventi teoretické části i praktické stáže v PR agentuře získají CERTIFIKÁT AKADEMIE PR. Studenti vybraní na praktické stáže budou vyrozuměni em do konce února 2012.