Nabídka personálních služeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Význam genderové optimalizace rozvoje lidských zdrojů Genderový audit v návaznosti na personální audit Reg.č.: CZ.1.04/3.4.04/
KDO JSME SLUŽBY personální management Výběr pracov níků Personální poradenství Vzdělávání Psychologické služby KONTAKT PROFI-MEN, v.o.s. personální management.
ročního hodnocení personálu v Metrostav a.s.
Řízení lidských zdrojů
managementu znalostí podle
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
Pracovněprávní vztahy v organizaci
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Profil HR poradce a školitele
Nabídka personálních služeb - detail
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování, audit Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Audit IT procesů ve FNOL
Definovat pojmy z oblasti hodnocení
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Vykonavatelé ŘLZ v organizaci
Struktura personální směrnice
Podniková ekonomika Personální činnost.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Lidé ve službách.
Implementace systému flexibilních benefitů
Systém managementu jakosti
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
2008/2009 REPORTING Tereza Mulačová Česká zemědělská univerzita v Praze Tereza Řezníčková Provozně ekonomická fakulta Marek Tláskal obor Veřejná správa.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Moderní personalistika I. BLOK
Moderní personalistika I. BLOK
6. Koncepce řízení projektů
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Moderní personalistika
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
aneb Assessment Centre a Development Centre
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Národní soustava kvalifikací: Zaměstnanci dle představ a potřeb zaměstnavatelů Konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března 2014.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
© Martin ŠIKÝŘ 2011 l Řízení zaměstnanců neziskových organizací l Řízení zaměstnanců neziskových organizací.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Systém managementu jakosti
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Jak na odměňování dle výkonu?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Transkript prezentace:

Nabídka personálních služeb Ing. Olga Marečková Mobile: 736 507 405 E-mail: olga.mareckova@personalistika-om.cz WWW: www.personalistika-om.cz

Nabídka personálních služeb Odpovídá výkon zaměstnanců představám a cílům Vaší firmy? Chcete být firmou s motivovanými zaměstnanci a jasně nastavenými pravidly v požadavcích zaměstnavatele na výkon práce? Odpovídají procesy řízení lidských zdrojů potřebám Vaší firmy? Chcete se vyhnout zbytečným průtahům s inspektorátem práce? Chcete, aby podniková kultura byla vizitkou Vaší firmy? Máte zajištěn kvalitní personální servis a podporu? Potřebujete podporu v řešení personálních záležitostí?

Struktura nabídky personálních služeb Personální audit Organizační struktura, organizační řád Analýza pracovních pozic, popisy pracovních funkcí Hodnocení zaměstnanců Výběr zaměstnanců Odměňování zaměstnanců Benefity pro zaměstnance Identifikace vzdělávacích potřeb Kolektivní vyjednávání Kariérní růst a adaptace Pracovně právní vztahy Pracovní doba a doba odpočinku Pracovní řád Předávání zkušeností Programy outplacementu

Výhody Nabídka obsahuje všechny klíčové personální procesy, které jsou předmětem personálního řízení ve firmě. Nabídka je flexibilní a je možné vybrat jednotlivý proces dle aktuální potřeby firmy. Součástí nabídky je komplexní personální audit, jehož výsledkem je doporučení změn a další kroky k dosažení požadovaného cíle. Personální audit poskytne zaměstnavateli ucelený pohled na efektivitu fungování personálních procesů ve firmě. Externí konzultant má objektivní pohled, nezatížený interními vztahy, možnost srovnání a zavedení best practice. Zvolením spolupráce s „ externím konzultantem“ firma ušetří nemalé náklady na měsíční mzdu a pojištění personálního manažera. Cena za službu je výrazně výhodnější proti nabídkám společností, které poskytují komplexní poradenství s týmem konzultantů (spolupráce s jinými experty jen v případech, kdy je to nezbytně nutné). Personální konzultant disponuje vlastními rozsáhlými praktickými zkušenostmi, vycházejícími z moderních principů řízení lidských zdrojů.

Profil personálního konzultanta Ing. Olga Marečková Dlouholeté zkušenosti s tvorbou a realizací personálních procesů pro malé i velké firmy, např. PARAMO 700 zaměstnanců, Unipetrol Services 200 zaměstnanců, další firmy Skupiny Unipetrol cca 3 tis. zaměstnanců, Spolek pro chemickou a hutní výrobu 800 zaměstnanců. Zkušenosti v oblasti restrukturalizace firem. Práce na projektech v oblasti řízení lidských zdrojů – tvorba katalogů pracovních funkcí, zavádění systému odměňování, benchmarky v oblasti motivace zaměstnanců, tvorba a zavedení systému hodnocení zaměstnanců, tvorba a realizace talent managementu,outplacement personálních procesů. Praktické zkušenosti s nastavením optimalizace procesů v oblasti řízení lidských zdrojů. Praktické zkušenosti se zaváděním změn, jejich komunikací, realizací a zpětnou vazbou. Zkušenosti v oblasti řízení a komunikace ve firmě a nastavováním podnikové kultury. Zkušenosti v oblasti kolektivního vyjednávání, tvorby kolektivních smluv. Znalosti „ každodenní „ problematiky v personální oblasti.

Realizace služeb Úvodní schůzka se zákazníkem (zadavatelem), definování problematiky ze strany zadavatele a stanovení cíle. Analýza zadání a návrh postupu provádění jednotlivých etap. Uzavření smlouvy o spolupráci a smlouvy o utajení poskytovaných dat předaných zadavatelem pro poskytování služby v oblasti personálního poradenství. Provedení analýzy a sběr dat je prováděn výhradně ve firmě zadavatele, rovněž komunikace se zaměstnanci zainteresovanými v oblastech, které jsou předmětem smlouvy o spolupráci. Předání písemné zprávy o výsledku analýzy a návrhu dalšího postupu. Zpracování harmonogramu a způsobu realizace. Aktivní podpora při realizaci změn, ověření fungování. V průběhu spolupráce je zadavatel informován o realizaci a plnění zadaných cílů. Veškeré kroky, postupy a materiály jsou písemně dokumentovány a předány dle odsouhlaseného postupu ve smlouvě zadavateli.