Profil HR poradce a školitele

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Advertisements

 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Studijní obor MANAŽER pro řízení malého nebo středního útvaru odborného typu akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže.
Prezentace k projektu REPRO CV
Krok do života 1 projekt, který pomáhá mladým lidem odcházejícím z dětských domovů vstoupit do samostatného života.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Genderový audit v praxi
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Studentští poradci Bezpečně studiem! Martin Pešl.
P ORADENSTVÍ V PERSONÁLNÍM ŘÍZENÍ. Ú VOD Poradenství slovníky definují například jako informační a konzultační činnost směřující k orientaci tazatele.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Změny požadavků podle nové normy
Nabídka personálních služeb
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování, audit Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Představení Fondu dalšího vzdělávání
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
CHEMIE KOLEM NÁS Brno, GUMOTEX OBSAH 1.Představení firmy 2.Trh práce a očekávání zaměstnavatele 2.1 Vzdělanostní struktura 2.2 Hard a soft.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Identifikace a rozvoj talentů ve skupině PRECIOSA
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Vykonavatelé ŘLZ v organizaci
Firemní kultura - změna motivační strategie
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Zkušenosti se zavedením hodnocení zaměstnanců Vetropack Moravia Glass a.s. Kyjov Ing. Křižková Lenka Vedoucí mezd a personalistiky Ostrava
Jak na pracovní pohovor?
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
Petra Tázlarová „personální poradenství“
Continental Automotive Czech Republic s. r. o
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP 4. dubna 2013.
MOPE s.r.o. Personální agentura
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
Řízení personální činnosti personálním útvarem
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Národní soustava povolání (NSP) Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE)  
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Moderní personalistika I. BLOK
HR MANAGEMENT VE VYSOKÉM ŠKOLSTVÍ PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ NA MU
Aim high. Achieve higher.. Graduate Recruitment.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
MAnagement.
1 Výběr a přijímání zaměstnanců. 2 Výběr a přijímání zaměstnanců : Je realizováno na základě jednotné metodiky přijímacího pohovoru, jehož základem je.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE osnova. PRÁCE A PRACOVNÍ SÍLA  Trh práce  Pracovní síla  Potřeby  Pracovní kapitál  Lidský kapitál.
RUBIKON Centrum „Bezpečí společnosti nespočívá ve vyloučení lidí s kriminální minulostí a jejich izolaci, ale především ve schopnosti společnosti je začleňovat.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
Ostravská univerzita (1991 → )
účetnictví, daně a controlling
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Profil HR poradce a školitele Bc.Ilona Bartovská

www.e-personalista.cz Funkční specializace Zkušenosti v odvětví Tvorba firemní kultury a strategie Řízení lidských zdrojů Školení interní , externí – „ hard skills“ Zavádění personálního systému Implementace personálních činností Audity personální dokumentace Vedení výběrových řízení v anglickém jazyce Zkušenosti v odvětví Automotive Elektro průmysl Strojírenství Pojišťovnictví Ilona Bartovská je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V minulosti pracovala jako HR manažer a HR manažer + general affairs pro zahraniční společnosti. Poskytuje poradenství a v oblasti personalistiky ve vlastní poradenské společnosti Vzdělání a kurzy Osobnostní – soft kompetence 2011- VOX s.r.o. – tutor e-learningových kurzů 2009 Trigon Plzeň, rekvalifikační kurz Mzdová účetní 2007 – 2009 Karlova univerzita Praha, fakulta Personální řízení a andragogika, obor Personální řízení (SDS) 1994 – 1999 Západočeká univerzita Plzeň, fakulta Pedagogická, obor Sociální práce a pedagogika , ( Bc.) 1978 – 1981 Střední zemědělská a technická škola, obor mechanizace( maturita) 2014 – 2015 Katedra andragogiky a personálního řízení Univerzita Karlova v Praze, Pracovní právo pro personalisty Rychlá adaptace a flexibilita Vysoké pracovní nasazení Silná osobnost Přirozená autorita Orientace na výsledek Otevřené a přímé jednání Schopnost si definovat „SMART“ cíle Time management a delegování úkolů Důraznost a důslednost v prosazování řešení Komunikační a prezentační dovednosti Loajalita k úkolu Asertivní jednání Sebemotivační typ Tutor ve vzdělávacím programu MBA LIGS Praha Člen Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje V současné době působí také jako externí lektor v oblasti personalistiky pro vzdělávací agentury. Jazykové dovednosti Angličtina – slovem i písmem

Human Resources Manager- německá výrobní společnost- Vytváření interních směrnic (pracovní a docházkový řád, mzdový předpis atd…),příručky pro zaměstnance, systém benefitů, vzdělávací programy, poskytování právního poradenství pro liniové manažery,školení zaměstnanců, odpovědnost za BOZP, pracovní podmínky, personální politiku, jednání s dodavateli služeb(právní servis, personální agentury, vzdělávání, stravování, pracovní oblečení) jednání s ÚP( povolení „částečná zaměstnanost“), řízení recepce, administrativní podpora, překlady(AJ/ČJ), zpracování mezd pro zaměstnance, vedení pohovorů s uchazeči,implementace nového personálního SW. Úkol: nastavit nově pravidla v HR oblasti , zajistit hromadné propouštění a režim částečné zaměstnanosti, implementovat nový SW na zpracování mezd. Human Resources and General Affairs Manager - japonská výrobní společnost Vytváření interních směrnic (pracovní a docházkový řád, mzdový předpis atd…), příručky pro zaměstnance, systém benefitů,vzdělávací programy,poskytování právního poradenství pro liniové manažery,školení zaměstnanců, odpovědnost za BOZP, pracovní podmínky,personální politiku,jednání s dodavateli služeb(právní servis, personální agentury, vzdělávání, stravování, pracovní oblečení) jednání s ÚP( povolení „částečná zaměstnanost“), řízení recepce, administrativní podpora, mzdové účtárny, sekretariátu ,zavádění ISO 14001( manažer EMS),pravidelné nábory dělníků, vedení pohovorů s uchazeči o zaměstnání Úkol: vybudovat a zavést systém řízení lidských zdrojů na tzv. „zelené louce“ Nastavit a vytvořit kompletně pravidla pro celé HR ve společnosti Mentor v programu Stáže ve firmách Mentor pro stážisty v rámci vzdělávacího programu Specialista náboru . Kompetenční pohovor, charakteristika, nejdůležitější zásady, příprava a způsob vedení . Spolupráce personálního oddělení a managementu při výběru zaměstnanců . Charakteristika pracovních pozic . Neverbální komunikace v personální praxi . Telefonické interview . Komunikace výsledků výběrového řízení .Odborné testy pro účastníky pohovoru Posouzení životopisu. Úkol: vyškolit stážisty jako odborníky v procesu náboru zaměstnanců ( „inhouse recruiter“ a „konzultant personální agentury“) TUTOR ve vzdělávacím programu MBA – řízení lidských zdrojů