Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Dotazníkové šetření v rámci projektu RIS – podnikatelská část JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jakub Křižka Tel
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Význam informací v podnikání
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Předsednictví ČR v Radě EU Agenda a Priority
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Předmět: Řízení podniku 1
Základy marketingu šestá přednáška
Vliv energetické koncepce na obchodníka s energiemi Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Operační program Podnikání a inovace (OPPI) Vladimír Kebo, Sněm RVŠ 22.listopadu 2007.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Interoperabilita elektronického odbavování cestujících
Účast veřejnosti při naplňování Karpatské úmluvy Setkání se zástupci krajů Barbora Šafářová Ústav pro ekopolitiku, o.p.s.
Internetové nákupní aukce © Marek Cozl Pojem e-Aukce Výhody: Nástroj pro tvorbu úspor Urychlení výběrových řízení Moderní způsob Nevýhody: Náročná.
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Ekonomie 1 Magistři Šestá přednáška Lidský a sociální kapitál, princip přenesené ceny.
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX Kurzy a školení Konferenční a seminární prostory Studia na školách Konference a.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
N. Witzanyová Lichtenštejnský palác 16. října 2012; obrázky v prezentaci jsou z webu EK ohledně Evropského výzkumného prostoru
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingový plán podniku
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX
Doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Seminář pro výchovné poradce SŠ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
Investiční služby Mgr. Lukáš Hrdlička.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů

Akcelerace informacemi a brždění zobrazením sil zvýší kapacitu trhu –Strach (brzdí rozjezd podnikání i trhu) –Blok aktivity jednotlivce (lze odstranit přechodem od povědomí, zalíbení, důvěry, k rozhodnutí a akci školením a doprovodnými akcemi EO ) –Obchodní síla (snižuje poptávkovou schopnost) –Brždění aktivity jednotlivce předejít a prostor trhu zprůchodnit pro více různě silných subjektů pravidly uvolňování trhu EO –Výsledek: Celkový růst trhu z aktivit kohokoliv

Hledání a využívání těžiště informací Aktivity na úrovni jednotlivce Aktivity na úrovni trhu Školení Partneři Uživatelé Aktivity na úrovni jednotlivce Aktivity na úrovni trhu Školení Partneři Uživatelé

Podmíněnost aktivity jednotlivce Technické a informační zabezpečení Bezpečnost elektronického obchodování Objem zobrazených obchodů (Agroweb, reality) Aukce a vyrovnávání sily Počty zemědělců ovlivňují potravinovou bezpečnost Technické a informační zabezpečení Bezpečnost elektronického obchodování Objem zobrazených obchodů (Agroweb, reality) Aukce a vyrovnávání sily Počty zemědělců ovlivňují potravinovou bezpečnost Vzdělávací akce osnova: znalosti, pozice, dotazník, zadání projektu obhajoba: napojení projektu na elektronický obchod Vzdělávací akce osnova: znalosti, pozice, dotazník, zadání projektu obhajoba: napojení projektu na elektronický obchod

Aktivizace trhu elektronického obchodu Formy vyjednávání po Internetu e-nákupní centra, e- aukce, portály, e-vystavování virtuální komunity, e-služby důvěrného vyjednávání Formy vyjednávání po Internetu e-nákupní centra, e- aukce, portály, e-vystavování virtuální komunity, e-služby důvěrného vyjednávání Pozice partnerů s odlišným předmětem vyjednávání B to B, B to C Dovolání se práva a postih bankroty Potravinové bezpečnosti a mezi sektory S globálními firmami a politikami mocností Pozice partnerů s odlišným předmětem vyjednávání B to B, B to C Dovolání se práva a postih bankroty Potravinové bezpečnosti a mezi sektory S globálními firmami a politikami mocností

Podmínky aktivity jednotlivce Podmínka růstu trhu Ukazatele jakosti stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínka růstu trhu Ukazatele jakosti stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Přeměna strachu do akcí a rozvoje regionů

Růst trhu elektronického obchodu (EO) Vzdělávací aktivity dotazník ke zjištění vstupních znalostí a služeb osnova kurzu aplikace: výzkum, projekt, obhajoba, design EO Vzdělávací aktivity dotazník ke zjištění vstupních znalostí a služeb osnova kurzu aplikace: výzkum, projekt, obhajoba, design EO

Růst trhu elektronického obchodu (EO) Stabilizace vyjednáváním s partnery a uživateli projekce vnějších vlivů do cen práce ve skupině a důvěrné vyjednávání virtuální vyjednávání a růst systému EO přidáváním projektů jednotlivců a skupin Stabilizace vyjednáváním s partnery a uživateli projekce vnějších vlivů do cen práce ve skupině a důvěrné vyjednávání virtuální vyjednávání a růst systému EO přidáváním projektů jednotlivců a skupin Růst EO vyjednáváním s dodavateli služeb portálové služby aukční služby Růst EO vyjednáváním s dodavateli služeb portálové služby aukční služby

Růst trhu Propagace www - „Postup zavádění EO v ostatních státech Evropy VIP (SZDS, Mze, SFTR, PGRLF, Sapard, …) Pracovní sešit Plán a provázanost akcí školení EO Propagace www - „Postup zavádění EO v ostatních státech Evropy VIP (SZDS, Mze, SFTR, PGRLF, Sapard, …) Pracovní sešit Plán a provázanost akcí školení EO

Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Těžiště informací o elektronickém obchodu

Zapojení služeb Portálové a aukční služby spolehlivost bezpečnost výběr ze soutěžících dodavatelů Portálové a aukční služby spolehlivost bezpečnost výběr ze soutěžících dodavatelů

Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Těžiště informací o elektronickém obchodu

Dimenze prostředníci Strategičtí partneři NGO, půjčovatelé, vláda, EU výhody: zdroj informací na webu použití loga EO k podpoře obchodních jednání později tržby z reklamy na webu možnost zcelování partií pro velké zákazníky možnost zcelování informací pro služby Strategičtí partneři NGO, půjčovatelé, vláda, EU výhody: zdroj informací na webu použití loga EO k podpoře obchodních jednání později tržby z reklamy na webu možnost zcelování partií pro velké zákazníky možnost zcelování informací pro služby

Elektronický obchod: těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů Vnitřní aktivity Vnější aktivity Zapojení do ČSSI Partneři Členové CEO Vnitřní aktivity Vnější aktivity Zapojení do ČSSI Partneři Členové CEO

školení uživatelů Farmáři, obchodníci, zpracovatelé přínosy: přístup k informacím na webu EO a VIP možnost zapojení do projektové přípravy EO uvedení jména a tím i dokladu o: - individuální aktivitě - podpoře růstu trhu přínosy: přístup k informacím na webu EO a VIP možnost zapojení do projektové přípravy EO uvedení jména a tím i dokladu o: - individuální aktivitě - podpoře růstu trhu