Některé pojmy teorie grafů I. Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce lichoběžníku 1
Advertisements

Kótované promítání – úvod do tématu
Věty o shodnosti trojúhelníků
Matematika Trojúhelník.
Konstrukce trojúhelníku Podle věty sss b a c 1. Přiřaď názvy stran na správné místo. C A B Kantor nejdříve nechá žáky vyřešit tuto otázku. A B.
TROJÚHELNÍK Aneb, jak na něj…
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Nepravidelné mnohoúhelníky
Užití Pythagorovy věty – 4. část
STEREOMETRIE metrické vlastnosti
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Autor: Mgr. Lenka Šedová
V krychli ABCDEFGH určete odchylku rovin ABC a BNL
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Povrch a objem krychle a kvádru (příklady)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Čtyřúhelníky Základní pojmy.
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
př. 6 výsledek postup řešení
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Stereometrie Odchylky rovin VY_32_INOVACE_M3r0116 Mgr. Jakub Němec.
POLOPŘÍMKA.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
POZNÁMKY ve formátu PDF
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Matematická olympiáda 2009/10
Vstup: Úplný graf G=(V,E), ohodnocení hran d:E → R + Výstup: Nejkratší Hamiltonovská cesta HC v grafu G Najdi minimální kostru K grafu G Pokud K neobsahuje.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Teorie čísel Prvočíslo Generování prvočísel: Erathosenovo síto
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
Trojúhelník Geometrie pro 3. třídu.
Kótované promítání.
Jak je to s izomorfismem
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Obvod rovnoběžníku. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníProsinec 2012 Ročník: 7. Tematická oblast: Matematická gramotnost Téma:Rovnoběžník.
Užití Pythagorovy věty Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
Obdélník (známe-li délky jeho stran)
Střední příčky trojúhelníku 1) Co je střední příčka trojúhelníku? 2) Sestrojte střední příčky v ∆ ABC. 3) Určete délku stran trojúhelníku, znáte-li.
Konstrukce trojúhelníku
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Výpočetní složitost algoritmů
Domácí úkol Pro molekulu morfinu (vzorec si najděte na Internetu) vytvořte: FSR (kořen = atom N) SAR SSSR Popište složitost jednotlivých kroků algoritmu.
Konstrukce rovnoběžníku
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Matematika pro automobilní obory 15. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vypočítej tabulky a+b a b
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Konstrukce rovnoběžníku
Konstrukce rovnoběžníku
Transkript prezentace:

Některé pojmy teorie grafů I

Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C

Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C

Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C

Příklad: M 1 = ( AB, BC, AC ) M 2 = ( ABC ) A B C

Příklad: M 1 = ( AB, BC, AC ) M 2 = ( ABC ) A B C A B C

Příklad: M 1 = ( AB, BC, AC ) M 2 = ( ABC ) A B C A B C

Příklad: M 1 = ( AB, BC, AC ) M 2 = ( ABC ) A B C A B C

Příklad: M 1 = ( AB, BC, AC ) M 2 = ( ABC ) A B C A B C Maximální klika

Některé pojmy teorie grafů II

=> není rozložitelný A B CD Cyklus A-B-C-D-A délky 4, A B CD Cyklus A-B-C-D-A délky 4 ale má subcyklus např. A-B-C-D-A délky menší než 4 => je rozložitelný

A B C D Úloha Je rozložitelný ?

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

A B C D Úloha Je rozložitelný ? E F G

Marginální problém a rozložitelné modely A B C D p(A,B,C,D) = p(A,B,D) * p(“zbytku”) p(B,D) p(A,B,C,D) = p(A,B,D) * p(B,C,D) p(B,D)

p(A,B,C,D,E,F) = p(B,D,E) * p(“zbytku”) EB, p(A,B,C,D,E,F) = p(B,D,E) * p(A,B,C,D,E,F) p(B,D,E) p(A,B,C,D,E,F) = p(A,B,C,D,E,F) p(B,D,E) klika BDE A BC DE F BD, ED “Odřízli“ jsme podle hran: TAKHLE NE!