LETECKÝ CATERING PRO POZEMNÍ STRAVOVÁNÍ Stravujte se kvalitně a dobře tak, jako piloti letadel ! Letecké stravování již nemusí být pouhou iluzí, ale může.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_11
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Nabídka personálních služeb
Tuk, Bílkovina, Laktóza, (g/100g, %) Somatické buňky,
CATERING.
Audit administrativních činností
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Outsourcing a Facility Management
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Podniková ekonomika Personální činnost.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
NÁRODNÍ DIGITÁLNÍ ARCHIV
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Rozhodovací procesy.
© Ing. V. Šebek, CSc. Řízení projektů a podnikových procesů 1/9 9. Tvorba modelů v procesně řízeném podniku  Způsoby modelování  Základní postupy a role.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Reporting.
ISOP/2 registr entit přírodního prostředí Roman Bukáček CENIA, laboratoř GIS Žďár nad Sázavou.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_REGULOVÁNÍ.
EVIDENCE PRACOVÍKŮ.
HACCP.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
aneb Assessment Centre a Development Centre
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Plánování směn zdravotnických pracovníku nelékařských oborů v nepřetržitém provozu ve FN Ostrava Angelika Remová, Věra Pazdziorová, Věra Žídková.
Flexibilní formy práce Aktivní politika zaměstnanosti – modul Ia.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lydie Klementová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Sledování dekubitů jako indikátoru kvality ošetřovatelské péče na národní úrovni Prezentace výstupů Praha,
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Kurikulum G Mgr. Lucie Hučínová-Slejšková, PhDr. Stanislava Krčková.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Kontrola Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Příprava programového období 2014 – 2020
Assessment centrum.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Výbor pro audit ing. Bohuslav Poduška, CIA, CRMA
Nabízené služby společnosti
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Nabízené služby společnosti
Setkání kariérových poradců
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

LETECKÝ CATERING PRO POZEMNÍ STRAVOVÁNÍ Stravujte se kvalitně a dobře tak, jako piloti letadel ! Letecké stravování již nemusí být pouhou iluzí, ale může se stát realitou pro každého člena odborových organizací a pro každého zaměstnance DP. Gastro-Hroch své znalosti v oblasti leteckého stravování poskytuje ve spolupráci s odborovými organizacemi pro všechny zaměstnance DP. Ochota společnosti Gastro – Hroch podělit se o zkušenosti i znalosti v oblasti leteckého stravování a uplatněním znalostí při řešení požadavku zajištění pozemního stravování všech zaměstnanců DP. Cílem je společně získané znalosti shromažďovat a využívat pro zdokonalení logistiky stravování zaměstnanců DP. Důležité v tomto projektu je podělit se o znalosti, které již existují a vzájemně se obohatit. To je úkol všech členů tohoto týmu; práce se znalostmi není a nesmí nikdy být záležitostí jediného subjektu a proto tento pilot je výsledkem týmové práce. GASTRO-HROCH,s.r.o. Dopravní podnik hlm.Prahy, a.s Odborové organizace Mgr. Roman Marek

aplikace Volba správné metody a techniky stravování zaměstnanců DP. Volba metody musí respektovat: Zajištění stravování pro zaměstnance DP v podobě chutného jídla ve správný okamžik na správné místo, kvalita za dobrou cenu ve správně nastaveném procesu a ověření funkčního modelu spolupráce v praxi. Výstupem je spokojený zaměstnanec DP Současný stav a možnosti: –kontaktní pracovník zajišťující koordinaci při distribuci jídla –minimalizace časových ztrát –operativní přístup a zpětná vazba kontaktní osoby přímo na pracovišti Celá spolupráce vyžaduje součinnost odborových organizací, DP a Gastro- Hroch Identifikace vzniku problému Znalosti (teorie) a zkušenosti (praxe) Výběr vhodné techniky Správné řešení vhodná metoda

ZAJIŠTĚNÍ STRAVOVÁNÍ SYSTÉM SLEDOVÁNÍ KVALITY Zjištěné neshody Standardizace nových procesů stravování - přechod k standardním operacím VYLEPŠOVÁNÍ STÁVAJÍCÍHO PROCESU STRAVOVÁNÍ VÝVOJ NOVÉHO PROCESU STRAVOVÁNÍ JAK NA TO ? VYPRACOVÁNÍ INOVAČNÍCH POSTUPŮ KOORDINACE STRAVOVÁNÍ Řešit změnou stávajícího procesu Řešit úpravou stávajícího procesu SOUČASNÝ STAVSTAV BUDOUCÍ STAV POTŘEBY VE STRAVOVÁNÍ ZKVALITNĚNÍ POTŘEB VE STRAVOVÁNÍ

Šokově chlazené produkty společnosti Gastro-Hroch dodávané přímo na vaše pracoviště 7 dní v týdnu Princip šokového zchlazení jídel je stejný, jako když si doma uvařené jídlo dáte do ledničky na druhý den. Jen se provádí za použití moderních technologických postupů v potravinářské výrobě Jídlo je prudce zchlazeno na 4°C, nemá tedy teplotu pod nulou kdy dochází ke změnám kvality a chuti jídla Zaručena minimální trvanlivost 4dnů od data výroby při uchování jídel v ledničce Externí laboratoř nám při mikrobiologických rozborech pravidelně potvrzuje trvanlivost 5 a více dnů Výroba probíhá v hygienicky přísně monitorovaném prostředí včetně každodenních záznamů o dodržovaní výrobních postupů

Nabídka konkrétního řešení od společnosti Gastro-Hroch: Stravovací balíček v hodnotě stravenky obsahuje 1 hlavní jídlo (porce 150g masa) v ceně 80,- Kč 1 polévka 1 bonus (malý dezert, čerstvé ovoce) celkem tedy balíček 3 v 1 Pří neodebrání kompletního balíčku cena hlavního jídla zůstává 80,- Kč Hlavní jídlo a polévka jsou dodávány v obalu pro přímý ohřev v mikrovlnné troubě Balíček obsahuje jednorázový příbor s ubrouskem Dodání až na pracoviště DP bude odzkoušeno v pilotním projektu Start pilotního testovacího provozu od Vyhodnocení úspěšnosti projektu po 3 měsících Každý měsíc průběžné hodnocení v pracovních skupinách (depo, garáže, vozovny)

Dodané jídlo označené jménem a osobním číslem zaměstnance je umístěno do lednice na vybraná pilotní pracoviště a každý zaměstnanec si odebere svoje vlastní jídlo Možné způsoby úhrady jídla jsou následující: a)inkasem b)z účtu c)při odběru d)v případě zájmu zaměstnavatele i srážkou ze mzdy (po písemném souhlasu zaměstnance) Systém distribuce bude v případě zájmu odpilotován na vybraných pracovištích s možností následné aplikace po vyhodnocení projektu v trvání od až Průběžné zprávy o aktivitách pracovních skupin (zájemci o pilotní zkušební provoz) budou poskytovány měsíčně. Rozvoz hotových balíčků, které obsahují hlavní jídlo, polévku a bonus (dezert nebo ovoce, 1+1+1=3) až na pracoviště pracovníkem i vozidlem GASTRO – HROCH na základě předem zpracované objednávky: Internetem z domova Telefonem (prozatím na placené lince) na bezplatné lince 0800

Dodržení logiky Model odpovídající potřebám zaměstnanců DP Vhodné komplexní pojetí při řešení stravování O úspěchu změny při způsobu stravování v organizaci rozhodují tvůrčí schopnosti jejích zaměstnanců! Jejich schopnost vhodně uplatnit technické a komerční znalosti pro získání nově příležitosti při nalezení vhodného modelu. Týmová spolupráce = znalostního řízení