Životní cyklus organizace Strategická rozhodnutí Strategická rozhodnutí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení Generálních sekretářů a generálního zmocněnce Aktuální stav přípravy 2014 – 2020.
Advertisements

Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Strategie podniku v globálním světě
Ing. Jan Doležal Odborná skupina pro predikci a optimalizaci projektů, VŠE SE MĚNÍ „Kdo nemyslí na budoucí, bude poděšen blízkým.“ (Konfucius)
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Geo-informační systémy
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
Lenka Míkovcová10. března Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Lenka Míkovcová.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Společenská odpovědnost organizací
Životní cyklus výrobku
2.Marketingové prostředí
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Zadání případové studie
Komplexní analýzy.
Segmentace na trhu práce, dlouhodobá nezaměstnanost
6 Příloha č. 3 Strategie rozvoje NNO v kraji Vysočina Strategický rozvoj NNS kraje Vysočina © Dalimil Vítek, AD Vision PRIORITY CÍLOVÉ HODNOTY PROGRAMY.
R. E. H. & Česká republika II. Nesehnutí /jaké bylo a jaké je, splňuje charakteristiku agresivního dogmatismu, splňuje charakteristiku radikálního zeleného.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
1.Obsah marketingového řízení
Možnosti podniků v péči o životní prostředí
Prosperita organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Volba segmentů trhu se stavebními zakázkami Optimální alokace výrobní kapacity - perspektivní segment -neperspektivní segment -jak udržet pozici na trhu.
Poradenství v obecném řízení
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Dobré odpoledne.
Vratislav Paulík ředitel projektů
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
HUTNICTVÍ.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
SPACE ANALÝZA.
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Generátory tvorby hodnoty
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
MIKROEKONOMIKA Život podniku.  Podnik prochází během doby své existence různými vývojovými fázemi, ve kterých se potýká s různými problémy, které mohou.
Management v krizi Krizové řízení, analýza rizik.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Životní cyklus podniku Ročník / obor studia:II. – III.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
8 EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY. Základy ekonomie 2 Produkce a růst Životní úroveň závisí na schopnosti země produkovat statky a služby Z hlediska.
Podnik Typologie a efektivnost Cíle. Podle právní formy Podniky jednotlivce Obchodní společnosti  Osobní Veřejná obchoní společnost Komanditní společnost.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Ekonomika – Podnik CZ.1.07/1.5.00/ Ing. Eva Zmeškalová
E. O. & Česká republika II. Nesehnutí
Ekonomika malých a středních podniků
NÁSLEDNÉ KROKY Rob Bakx
Eva Tomášková Bankrotní modely Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností 1.
Životní cyklus organizace
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Plánování a rozhodování v podniku
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Cenové strategie.
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Intenzivní podpora škol
Transkript prezentace:

Životní cyklus organizace Strategická rozhodnutí Strategická rozhodnutí

Životní cyklus organizace

Fáze  Zrod, embrionická  Růstu  Dozrávání, zralost  Pokles  Upadávání

Životní cyklus organizace

Faktory ovlivňující vývoj organizace  Stáří, vývoj v čase  Velikost (zisk počet zaměstnanců….)  Míra růstu příslušného odvětví  Evoluce  Revoluce

Životní cyklus organizace

Faktory ovlivňující vývoj organizace  Stáří, vývoj v čase  Velikost (zisk počet zaměstnanců….)  Míra růstu příslušného odvětví  Evoluce  Revoluce

Vize, Strategie, Cíle

Životní cyklus organizace Fáze  Tvůrčí a krize vedení  Řízení a krize autonomie  Delegování a krize kontroly  Koordinace a krize byrokracie  Spolupráce a krize psychická

Životní cyklus organizace

Charakteristiky organizace

Životní cyklus organizace

Strategická rozhodnutí  Strategie prosperity  Strategie sanace  Strategie znovuzrození

Strategická rozhodnutí