Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
SUROVINY 3. ročník oboru Cukrář, Pekař třída CP3 153, Ing
MATEMATIKA Inovativní metoda výuky č ročník učební obory, SOU
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Dějepis  1. ročník, studijní obory SOU  Mgr. Lenka Brychová  „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním  rozpočtem České.
THE WALL Young People and Their Life Style Mladí lidé a jejich životní styl Michaela Hrdličková, č. 251 DS2 – dálkové nástavbové studium, obor Provozní.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
TČ1 – Truhlář a Čalouník, 1. ročník, tříletý učební obor
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
GYMNÁZIUM J. A. KOMENSKÉHO A JAZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY UHERSKÝ BROD.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Pozornost, soustředěnost, paměť
CO DĚLÁ TRUHLÁŘ?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Jazyk a řeč – sociální informovanost
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Hodinář – vyprávěj, co potřebuje ke své práci
Rybolov – poznej svou značku
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Děti a sport Jazyk a řeč.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
GRAFICKÉ ŘEŠENÍ SOUSTAVY ROVNIC
Vývoj motýla Vnímání.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Recyklace plastu PŘÍRODA.
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Bc. Miloslava Vavříková
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“

My town Rozsah: 4 – 6 vyučovacích hodin (záleží na znalostech studentů – na nutnosti opakovat gramatiku – ale také na jejich schopnostech ovládat PC, především PowerPoint)

Téma je určené pro nástavbové studium, neboť se jedná o téma k ústní části maturitní zkoušky.

Příprava Studenti jsou seznámeni s pravidly práce. Dále jsou vyučujícím rozděleni do skupin po 3 – 4 žácích (je vhodné, aby jednotlivé skupiny byly vyvážené, proto se do skupin žáci nerozdělují sami). V mé hodině byly vytvořeny 3 skupiny.

Popis činností Práce s textem – společný popis cesty za využití učebnice, seznámení s předložkami místa a vazbou there is / there are Společná práce – popis cesty z vlakového nádraží v České Lípě do školy (žáci se učí sami tvořit věty a používat předložky a vazbu)

Výuka - vazba there is/ there are - práce s mapou

Výuka - skupinová práce s učebnicí

Popis činností Práce s internetem – každá skupina si za asistence učitele vybere významné místo (budova, památka apod.), které je součástí maturitních témat. O zvoleném místě najdou co možná nejvíce informací a vytvoří prezentaci v anglickém jazyce.

Popis činností Na mapě si žáci určí cestu, kterou budou popisovat a jejíž cílem je zvolené místo. Ostatním skupinám popíší cestu podle mapy – ostatní skupiny hledají, kam dotyčná skupina dorazila. Na závěr odprezentují svůj cíl cesty.

Prezentace žáků a popis cesty

Popis cesty

Metody Skupinová práce Práce s mapou Práce s internetem Práce se slovníky

Pomůcky Učebnice Success Počítače – internet Mapy Data projektor s plátnem nebo interaktivní tabule Slovníky

Očekávání Spolupráce žáků Osvojení předložek místa a vazby there is / there are Příprava žáků k ústní maturitní zkoušce Procvičení již známé slovní zásoby

Postřehy Je vhodné začít s prací s učebnicí a žákům znovu vysvětlit gramatiku, kterou sice již mají znát ze základní školy, ale která jim stále dělá problémy. Je zajímavé, že žáci si pro své prezentace vybírají spíše zahraniční objekty než české (konkrétně se jednalo o Světové obchodní centrum, sochu Svobody), třetí skupina si vybrala Karlštejn, ale až na mé doporučení.

Postřehy Žáky velice bavila práce s mapou – zejména s Google Earth, kde mohli vybrané objekty vidět i ve 3D. Překvapila mě také jejich znalost Power- Poitu (ze své zkušenosti vím, že žákům musím velmi často pomáhat, v této třídě to však nebylo nutné, což usnadnilo a urychlilo naši práci).

Práce studentů Následující snímky jsou ukázkou práce studentů. Vybrala jsem prezentaci „Statue of Liberty“.