Vysoká škola v Praze, o. p. s.,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role odborné společnosti při sledování a zvyšování kvality
Advertisements

I. Bucher Symposium – Akademie der Gesundheit Berlin/Brandenburg e.V.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA SOCIÁLNÍ U MATKY BOŽÍ JIHLAVA
Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence
Každý může potřebovat pomoc aneb K čemu je sociální práce?
Darja Hrabánková Navrátilová
Příprava koncepce kvality zdravotnických zařízení –aktuální stav
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
Role nelékařů v českém zdravotnictví
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
Kurz Všeobecný sanitář
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
ošetřovatelství a porodní asistence
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků ve FN Ostrava
Komunitní péče.
* Pracovními činnostmi jsou - komplexní ošetřovatelská péče o nemocného, příjem nemocných do ordinace nebo do nemocničního ošetření, získávání informací.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví v Moravskoslezském kraji
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Domácí péče Home care.
Koncepce ošetřovatelství
Fakulta zdravotnických studií
Daniel Jirkovský Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Novinky ve specializačním vzdělávání
Novinky v legislativě
Model transkulturní péče
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
● Kulatý stůl ke vzdělávání nelékařských zdravotnických povolání Střední a vyšší odborné vzdělávání nelékařských povolání MZ ČR 8. prosince 2014.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů Centrum pro klinické doporučené postupy LF UP v Olomouci Radim Líčeník, Kateřina Ivanová Centrum.
Příjem pacienta na lůžkové oddělení a jeho bezpečí
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola Valašské Meziříčí Akademický rok 2016/2017.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Jan Bodnár Deinstitucionalizace: cesty vpřed 14. – , Praha Reforma psychiatrické péče v ČR.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
Kvalita očima pacientů Praha , MUDr.Markéta Hellerová.
Česká sestra Bc. Tomáš Válek, DiS. Profesní a odborová unie zdravotnických pracovníků, z.s.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Odborná způsobilost pečující osoby v dětské skupině
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Mezinárodní den sester květen 2009
Fakulta zdravotnických studií
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Zákon č. 96/2004 Sb. změny po X. novelizace v podobě
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
Ošetřovatelství v primární péči
Zdravotní péče, odborné činnosti, zdravotní služby
Právní aspekty výkonu Fyzioterapie
Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství
Ústav zdravotnických věd
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Studijní obor Fyzioterapie
Jana Chrásková, Ivana Lamková
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

Vysoká škola v Praze, o. p. s., studium v bakalářských zdravotnických oborech Duškova 7, Praha 5

S t u d i j n í p r o g r a m y Ošetřovatelství - Všeobecná sestra Porodní asistence - Porodní asistentka Specializace ve zdravotnictví - Zdravotnický záchranář - Radiologický asistent Forma studia prezenční Délka studia 3 roky Poskytnutí možnosti terciárního vzdělávání ve specificky regulovaných zdravotnických povoláních v souladu s hlavními cíli vzdělávací politiky státu Splnění požadavků WHO včetně uznání vzdělání v EU

Podmínky pro vzdělávání doporučené v EU pro specificky regulovaná povolání Všeobecné sestry a Porodní asistentky Ke studiu jsou přijímáni uchazeči s ukončeným středoškolským vzděláním - maturitní zkouška Věková hranice vstupu do studia - 18 let Forma studia denní nebo kombinovaná Délka studia minimálně 3 roky Teoretická část výuky - 35-50 % Praktická část výuky - minimálně 1/2 Realizace studijního programu - modulární, založená na výzkumu, důkazech a kompetencích Získání akademického titulu Bc.

Požadavky WHO pro Ošetřovatelství a Porodní asistenci Ošetřovatelství a Porodní asistence součást národní legislativy Orientace vzdělání podpora a udržení zdraví, jednotlivců i komunity (s ohledem na sociální, kulturní, politickou a ekonomickou orientaci společnosti) Orientace na zdravého a nemocného jedince, rodinu, sociální skupiny, komunitu Multiprofesní a interdispciplinární charakter Oprávnění k výkonu sestry a porodní asistentky Statut a titul kvalifikované sestry a porodní asistentky pouze pro absolventy studia s principy strategie WHO/EURO Vysoké školy pro toto vzdělání akreditovány a pravidelně hodnoceny

Cíle studijního programu Všeobecná sestra (3 leté, prezenční studium) Vychovávat k chápaní ošetřovatelství jako vědního oboru Ovládat profesionální pomoc jednotlivcům, rodinám, skupinám, snažit se uspokojovat a dosahovat jejich maximální tělesné, psychické i sociální pohody v souladu s prostředím, ve kterém žijí Přijmout, pochopit, osvojit si a aplikovat znalosti a dovednosti specifické pro vědní disciplínu Osvojit si informace a techniky z věd humanitních, psychologicko-behaviorálních, medicínských a ošetřovatelských

Cíle studijního programu Všeobecná sestra (3 leté, prezenční studium) Vychovávat k odpovědnosti za: - poskytování přímé ošetřovatelské péče - snižování negativních vlivů onemocnění na celkový stav člověka profesionální ošetřovatelskou péčí - uspokojování potřeb lidí s porušeným zdravím, lidí handicapovaných a nevyléčitelně nemocných - výchovu k odpovědnosti za úroveň svého dalšího vzdělávání v klinické praxi, ve výzkumu, v pedagogice a v managementu ošetřovatelství

Cíle studijního programu Porodní asistence (3 leté, prezenční studium) Chápat duchovní rozměr a respektovat etické zásady porodní asistence Ovládat techniky k zapojení žen, rodin a komunit do péče o zdraví své a svých rodin Disponovat specificky psychologicko-behaviorálními a edukačními dovednostmi Odpovídat za úroveň svého dalšího vzdělávání v klinické praxi, výzkumu, pedagogice a managementu porodní asistence

Studijní obor – Zdravotnický záchranář Cíle studijního programu Specializace ve zdravotnictví (3 leté, prezenční studium) Studijní obor – Zdravotnický záchranář Připravit vysokoškolsky kvalifikovaného odborníka pro samostatnou činnost v rámci specifické ošetřovatelské péče na úseku neodkladné péče při individuálním i hromadném postižení, schopného účinně spolupracovat se všemi složkami v rámci integrovaného záchranného systému

Studijní obor – Radiologický asistent Cíle studijního programu Specializace ve zdravotnictví (3 leté, prezenční studium) Studijní obor – Radiologický asistent Získat teoretické a praktické znalosti v oborech, které tvoří základ potřebný pro poskytování zdravotní péče v klinických radiologických oborech Osvojit si zásady a techniky specifické péče poskytované v souvislosti s radiologickými výkony Rozpoznat projevy a příznaky změn zdravotního stavu a správně na ně reagovat Připravit k: - provádění činností souvisejících s radiační ochranou pacientů a personálu podle platných právních předpisů - aplikování teoretických poznatků do konkrétních radiologických činností

Smlouvy se zdravotnickými zařízeními a zařízeními sociální péče FN Motol, Praha VFN, Praha 2 FN Na Bulovce, Praha 8 Fakultní Thomayerova nemocnice, Praha 4 FN Královské Vinohrady, Praha 10 Nemocnice Na Homolce, Praha 5 ÚPMD, Praha 4 ÚVN, Praha 6 IKEM, Praha 4 Psychiatrická léčebna Bohnice, Praha 8 - Bohnice Psychiatrické centrum Praha, Praha 8 – Bohnice BONA o. p. s., Praha 8 POMAD, s. r. o., Praha 2 – Vinohrady

Nemocnici Milosrdných sester svatého Karla Boromejského, Praha 6 Středisko domácí péče Ezra, Praha 1 Agentura zdravotní domácí péče, Praha 6 POMAD, Praha 2 NH Hospital v Hořovicích MSCARE, s. r. o.,  Praha 4 PKM Medical Care GmbH Státní zdravotní ústav, Praha 10 ÚVN, Praha 6 Rehabilitační klinika Malvazinky, Praha 5 ÚSZZ Středočeského kraje

Rozsah státní závěrečné zkoušky OBORY STUDIA: Všeobecná sestra Obhajoba bakalářské práce SZZK z komplexu předmětů souvisejících s ošetřovatelstvím a z behaviorálních věd Porodní asistentka 1. Obhajoba bakalářské práce 2. SZZK z komplexu předmětů souvisejících s ošetřovatelstvím v gynekologii a porodnictví a z behaviorálních věd

Rozsah státní závěrečné zkoušky OBORY STUDIA: Zdravotnický záchranář Obhajoba bakalářské práce SZZK z předmětů: - Ošetřovatelská péče u akutních a krizových stavů - Urgentní medicína v integrovaném záchranném systému - Behaviorální vědy Radiologický asistent SZZK z předmětů: - Radiodiagnostika - Nukleární medicína - Radiační onkologie

Připravované studijní obory Kombinovaná forma studia u oborů Všeobecná sestra Zdravotnický záchranář

Záměr rozvoje aplikované tvůrčí činnosti školy OBLAST STUDENTŮ Rozvíjet studijní pobyty studentů na jiných VŠ u nás nebo v zahraničí. V oblasti workschopů zaměření na: Aktuální otázky životního stylu mladé generace jako prevence užívání drog, tabakismu alkoholismu aj. Problematika životního prostředí a jeho vliv na zdraví a kvalitu života Preventivní zdravotnické programy v primární péči. Zdravotnická problematika etnických skupin Nové metody v oblasti zdravotnické, zvláště v moderní zdravotnické technice a jejich využití Organizační problematika zdravotnictví

Zahraniční spolupráce Vysoká škola zdravotnická, o. p. s.: - Spolupracuje se společností PMK Medical Care s.r.o. v oblasti zahraniční praxe pro studenty a pracovních stáží pro absolventy - Se zapojila do realizace vzdělávacího projektu Progeto Formacione, který je realizován ve spolupráci s univerzitou v Miláně a kardiologickým centrem Monzino. V jeho rámci nabízí svým absolventům možnost 1 leté studijní stáže zaměřené na oblast ošetřovatelství v kardiologii.

- s Akademií der Gesundheit Berlin/Brandenburg e. V. Účast zástupců VŠZ, o. p. s. na sympoziu v Berlíně

MATERIÁLNÍ ZABEZPEČENÍ Knihovna Studijní oddělení

„Člověk není jen bytost rozumová, musí mít i charakter.“ T. G. Masaryk