Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Aktualizace strategického plánu rozvoje města Písku
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Czech HORECA SUMMIT Výhledy hotelnictví a jeho trendy pro další období Roman Vacho generální ředitel Grandhotelu PUPP.
Česká centrála cestovního ruchu
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Turistická oblast Těšínské Slezsko
Volnočasové projekty a EU financování
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Krajský úřad Karlovarského kraje
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Marketingové prostředí obce
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Venkovská turistika podnikatelské minimum
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Beskydy pro všechny Pilotní projekt hodnocení objektů CR pro znevýhodněné skupiny Workshop Proč si pořídit certifikát aneb Otevřete své zařízení pro další.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Strategický plán města Vodňany Setkání představitelů partnerských měst na téma plánování rozvoje Vodňany
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
NPPCRR Národní program podpory CR v regionech
Zažijte autentický jihočeský venkov
Zjišťování návštěvnosti
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Perspektivy Labské stezky
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
RESORT LUHAČOVICE.
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
215. Žofínské fórum „Středočeský kraj a rozvoj cestovního ruchu“
Proč a jak podporovat zaměstnanost v cestovním ruchu?
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU
Transkript prezentace:

Jak budovat turistický potenciál města?

Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka pobytu jen 1,3 dne. Nabídka doprovodných služeb pokulhává za hlavní nabídkou lázeňství. Kromě Svatováclavské pouti téměř nenavštěvované město.

Marketing města musí zkombinovat: ATRAKTIVITU DESTINACE MODERNÍ NABÍDKU TURISTICKÝCH SLUŽEB SPRÁVNOU KOMUNIKACI ….atd. Sama atraktivita lokality nestačí

Využít trendy a zákonitosti rozhodování a volby turistické destinace Podporovat rozvoj služeb v oblasti doplňkových volnočasových potřeb moderního cestovního ruchu Definovat potenciální cílové skupiny, vytvořit marketingovou a komunikační strategii města či regionu Zapojení celé komunity města nebo regionu - získání podpory veřejnosti, podnikatelských subjektů a institucí Marketing měst a regionů je řešení Není to jednoduché – Není to hned – Není to zadarmo JAK SE ROZHODUJÍ? CO VYŽADUJÍ? JAK JE OSLOVIT? JAK ZÍSKAT PODPORU? Marketing měst a regionů má velmi zásadní specifika:

Marketing měst a regionů se pomalu začíná dělat Kromě lyžařských středisek a některých výjimek (např. některé vinařské destinace) to není žádná sláva, spíš planě utrácené peníze Konkurenční nabídka bude čím dál intenzivnější Je šance využít této výhody a začít s koncepčním rozvojem marketingu města co nejdříve Správný čas začít

Rozvoj turistického ruchu a podpora podmínek stojí peníze Turistický ruch ale přinese jak podnikatelům, tak i obyvatelům ne malé peníze Turistický ruch tak ne malou měrou přispívá k rozvoji města nebo regionu Vše se točí kolem peněz

…pomocí aktivní podpory turistického ruchu města nebo regionu je možné získat „politické“ body, ale co hlavně, přivést peníze do vašeho města nebo regionu. A navíc…