Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova."— Transkript prezentace:

1 _ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova

2 Marketingový mix na podporu DCR Realizační období 2012 - 2014 Spolupráce s provozovateli – Informační kampaň pro provozovatele Inovace komunikačních nástrojů se spotřebiteli – inovace portálu Kudy z Nudy Komplexní propagace DCR – Komplexní marketingová kampaň

3 Co je cílem projektu ZNOVU etablovat trávení volného času v ČR změnit postoj vůči trávení volného času v ČR Zvýšit povědomí o nabídce a produktech v jednotlivých destinacích zvýšit počet víkendových/ krátkodobých pobytů na úkor jednodenních výletů a zvýšit útratu v regionu

4 Trendy v DCR (zima 2013) Délka pobytu: jednodenní pobyty bez noclehu (66 %), 1 – 2 noci (19 %) Vícedenní pobyty Krkonoše a Podkrkonoší (56 %). V ostatních regionech je více než polovina návštěv pouze jednodenní. Ubytovací kapacity jsou vzhledem k převažujícím jednodenním výletům a častým pobytům v soukromí (chata, u přátel) využívány pouze pětinou domácích turistů. Aktivity: turistika a sport (30 %), lyžování a jiné zimní sporty Dále je atraktivní pěší (33 % → 26 %) a poznávací turistika (40 % → 30 %), a to i přes pokles její popularity od zimy 2012. Domácí turisté mají pozitivní vztah k místům svého pobytu, do různých lokalit ČR se vrací opakovaně. O dalším návratu do místa svého pobytu/výletu uvažuje 89 % návštěvníků. http://monitoring.czechtourism.cz

5 Trendy v DCR (zima 2013)

6

7

8 Informační kampaň pro provozovatele know-how a podpora propagace Zefektivnění komunikace mezi agenturou a provozovateli a zvýšit povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností Stimulace nabídky služeb na trhu DCR a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech propagace a trendech Hlavní pilíř komunikace

9 Chcete, aby se o Vaší nabídce vědělo?

10 21/05 /13 Nástroje kampaně PR aktivity (internetové PR články + PR články v tisku) Directmarketingové aktivity (personalizované dopisy a telefonická komunikace) Internetová a tisková kampaň E-bulletin a další odborná komunikace

11 Kudy z Nudy Portál obsahuje největší databázi turistických atrakcí a aktivit v ČR Průměrná měsíční návštěvnost je 450 tisíc návštěvníků Přehledné členění podle regionů a zájmů/aktivit Názorová nestrannost Registrace i zveřejňování aktivit je zcela zdarma Nominace na produkt/atraktivita roku Profil na facebooku má již přes 100 tisíc fanoušků, 50 % návštěvníků se sem opakovaně vrací

12 Vložení nabídky

13  obsah může na portál vkládat registrovaný i nepřihlášený uživatel. Registrovaný uživatel navíc získává možnost editace svého záznamu kdykoliv v budoucnu.  Výhody registrace: aktualizace nabídky dle sezóny, spotřebitelé se dozví o nových produktech, aktivitách, možnost přidávat fotografie, zlepšování kvality vaší prezentace  podrobný návod k registraci a editování záznamů k nalezení v sekci FAQ - často kladené otázky Vložení nabídky

14 Radka Neumannová Hlavní projektový manažer ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 tel. +420 221 580 481 neumannova@czechtourism.cz www.czechtourism.cz


Stáhnout ppt "_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova."

Podobné prezentace


Reklamy Google