Schůze, porady a jejich řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora meziobecní spolupráce
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Pracovní a trestní právo Datum vytvoření11.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
ZPRÁVA O ČINNOSTI KONTROLNÍ KOMISE období
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Kvalitativní výzkum.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Inspekce kvality sociálních služeb
Zásady pozorování a vyjednávání
Zpráva o činnosti SK RVŠ 18. zasedání předsednictva RVŠ, 19. června 2014 Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání 2012 – 2014 Daniel Thibaud.
ZPRÁVA O ČINNOSTI KONTROLNÍ KOMISE za období –
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
ČLENSKÁ SCHŮZE 2006 ZPRÁVA O ČINNOSTI KONTROLNÍ KOMISE za období
Interpersonální komunikace ve škole Etická výchova, o.p.s.
Struktura zápisu porady
Struktura zápisu porady a měsíční plán porad Vypracovali: Gebhart, Benešová, Sinkulová.
Vypracovali: Marcela Kučerová Martina Ševců Radka Šebková
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Typologie vyučovacích hodin v ekonomickém vzdělávání, použitá kritéria a závěry pro zvyšování kvality výuky © prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Přehled vnitropodnikových písemností
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
Struktura zápisu porady Plán porad
HODNOCENÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ 29. února 2012 Střední průmyslová škola polytechnická – Centrum odborné přípravy Zlín Mgr. Michal Hampala.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Kurz pro lektory 19. a Mgr. Pavel Motyčka.
Organizační chování Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje.
Struktura zápisu porady
Struktura zápisu porady
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
Rozhodovací procesy.
Moderní personalistika DS 2009/
Novela VŠ zákona - jednání komisí RVŠ a MŠMT Pavel Popela, Marek Hodulík 11. Předsednictvo Rady VŠ, 18.dubna 2013.
Skupinové řešení problémů. Týmová prezentace. Pavla Kotyzová
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_REGULOVÁNÍ.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Tvorba vnitřních předpisů zaměstnavatele
Vydání prvního ECD u příležitosti druhé řádné valné hromady CACS v místě jejího konání, na čistící stanici SPETRA CZ s.r.o. SPETRA CZ s.r.o. Třanovice.
Metoda ohniskových skupin
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
RLA66, Eleonóra Hamar Position paper Aneb písemný podklad k diskusi.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
Stanovisko SKAV k problémům kázně ve školách.
Zdravé město V S E T Í N Fórum, 26. března Jak vidí lidé místní situaci? Nejdůležitější zlepšení = "10P" ? ZDRAVÍ KVALITA ŽIVOTA UDRŽITELNÝ ROZVOJ..
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Vedení dialogu a diskuse Dobrá dohoda je dcerou nespoutaného myšlení a vzájemného respektu Jiří Plamínek.
Metoda ohniskových skupin Princip: získání údajů a pohledů, které by bez interakce ve skupině byly obtížně přístupné.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Písemnosti při organizaci a řízení podniku IV
ANALYTICKÉ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_3M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Jolana Lásková Ročník: 8. Tematický okruh,
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Název vzdělávacího materiálu
Tvorba vnitřních předpisů zaměstnavatele
Název vědeckého projektu
VY_32_INOVACE_08_PEK_431_Kop
„Naslouchat hlasům paměti“
Transkript prezentace:

Schůze, porady a jejich řízení Vypracovala : PhDr. Zuzana Žáčková, 2012

Schůze, porada, panelová diskuse Schůze – vedoucí svolává podřízené, aby rozdal úkoly nebo sdělil informace Porada – vedoucí organizuje kolektivní diskusi k zadanému tématu Panelová diskuse – za předsednickým stolem sedí skupina tří i více odborníků, kteří před publikem diskutují k určitému zadanému tématu

Příprava je nutné určit a) čas konání b) místo konání c) téma d) počet účastníků ( schůze se může účastnit mnoho lidí, ale na smysluplné poradě může diskutovat maximálně 10 - 15 účastníků) e)program

Vedoucí porady dbá na projednání programu bod po bodu nedovolí odbíhání od hlavního námětu a diskutování o otázkách, které nemají s projednávanou záležitostí nic společného uděluje diskutujícím slovo, dbá, aby nikdo nebyl přehlížen shrnuje u každého bodu závěr zajistí (zadá) pořízení písemného zápisu, prezenční listiny

Program kontrola, zda a jak byly úkoly z minulé porady splněny seznámení s tématem(y) probíhající porady diskuse k tématu(ům) shrnutí diskuse u každého tématu stanovení úkolů – konkrétně – kdo, jaký úkol a do kdy musí být splněn

Řízení porady nesmí to být monolog vedoucího vedoucí uvede problém a nechá prostor k vyjádření ostatním účastníkům vedoucí taktně omezuje mnohomluvné a povzbuzuje ostýchavé účastníky vedoucí nedovolí, aby se diskuse rozpadla na polohlasné rozhovory mezi dvěma či třemi účastníky vedoucí shrnuje myšlenky a názory vedoucí dohlíží na délku trvání porady a ukončuje ji

Účastníci porady musí - přijít včas - hlásit se o slovo - zachovávat pravidla společenského chování nesmí - skákat jiným do řeči - používat vulgarismy - užívat poradu k osobním útokům

Úkol Uspořádejte poradu na téma Příprava maturitního večírku : A) Zvolte předsedu porady. B) Připravte jednotlivé body, které je nutné zajistit – místo konání, čas, počet účastníků … C) Prodiskutujte jednotlivé body a udělejte z nich závěr. D) Z porady vytvořte zápis s přehledem zadaných úkolů.