Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Advertisements

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Správní právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Laswellův komunikační model
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvoření slov - pravopis
Procvičování vyjmenovaných slov po
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Komunikační proces Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Občanské soudní řízení
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz Masová komunikace

Mgr. Josef Kašpar VY_32_INOVACE_05_B_02_MEV Škola SOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_02_MEV Téma Masová komunikace Anotace Žák se seznámí s historií komunikace, s druhy komunikace a masovou komunikací. Klíčová slova Mediální výchova, komunikace, interpersonální, masová, skupinová Cílová skupina Žáci maturitních oborů Datum tvorby 5.10.2012 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 9. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 10. snímek: schéma (výklad + diskuse) 11. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

Historie komunikace Epocha znamení a signálů Epocha mluvení a jazyka (35 000) Epocha psaní (5 000) Epocha tisku (15. století) Epocha masové komunikace (19.stol)

Druhy komunikace Interpersonální komunikace

Druhy komunikace Skupinová komunikace

Druhy komunikace Masová komunikace

Charakteristika masové komunikace Přítomnost masového publika Prostředky přenosu zpráv Veřejná dostupnost zpráv Periodicita Neexistence přímého kontaktu Náhodná a neplnohodnotná zpětná vazba

MASOVÁ KOMUNIKACE Přítomnost masového publika Prostředky přenosu zpráv Veřejná dostupnost zpráv (informací) Periodicita Neexistence přímého kontaktu mezi komunikátorem a příjemcem Náhodná a neplnohodnotná zpětná vazba

Proces masové komunikace Sdělení kódování dekódování Příjemce Komunikátor Médium+ komunikační proces ŠUM feedback reakce

Test Co je masová komunikace? Diskuse se spolužáky Televizní noviny na Nově Výklad učitele

Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. http://www.proficrm.cz/ [online]. [cit. 5.10.2012]. Dostupný na WWW: http://www.proficrm.cz/images/sluzba-profi-komunikace1.jpg AUTOR NEUVEDEN. www.gastroplus.cz [online]. [cit. 5.10.2012]. Dostupný na WWW: http://www.gastroplus.cz/wp-content/uploads/2010/09/komunikace.jpg AUTOR NEUVEDEN. www.nova.cz [online]. [cit. 5.10.2012]. Dostupný na WWW: http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/440x248_video/Aug2013/1539503.jpg?d41d