Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
umím Já umím plavat. can I can swim. mohu, dovedu, umím - znamená mohu, dovedu, umím - má velmi jednoduché pou ž ití.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_14 Název výukového.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Can VY_22_INOVACE_20 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
VY_22_INOVACE_J-A-39 Aj 4.-5.r. Způsobové sloveso CAN, CAN´T /cannot/+ otázka Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela.
Kdo chybí? Kdo je nemocný? Kdo má hlad? Kdo má žízeň? Kdo je unavený? Kdo je šťastný? Kdo je ospalý? Kdo je chytrý? Kdo je zábavný? Kdo je líný? Who is.
Populární sporty Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Kateřina Najmanová.
VYJÁDŘENÍ BUDOUCNOSTI POMOCÍ WILL Anglický jazyk VY_32_INOVACE_022 – 2
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_10.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Minulý čas prostý Pravidelná slovesa.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.16 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 16 Název materiálu:Present simple Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevGoing.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznámí se zde s tvarem slovesa “can“ v min. čase tvar minulého času could + tvar slovesa v záporu.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_27.
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Přítomný čas prostý Present simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického portálu.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
VY_22_ INOVACE_15_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou QUESTIONS Autor: Mgr. Renata Viktorinová.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Angličtina pro 2. stupeň Č. DUMu: VY_22_INOVACE_07_SLOVESO CAN.
Anotace – Zápor Anotace - Pracovní list k procvičení způsobu tvoření záporných vět, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina.
PRESENT SIMPLE – přítomný čas prostý Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
- používáme při popisu aktivit běžných, pravidelných či se opakujících.
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_42_going to Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_214_VOLNÝ ČAS
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_Sei_I_18 Can/can´t Název projektu: OP VK
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Sloveso can VY_32_INOVACE_2B_12 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Charakteristika výukového materiálu
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Název školy: Základní škola Městec Králové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
PRESENT CONTINUOS Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Present simple Negative +question
Název školy: ZŠ HUSOVA 276, PODBOŘANY, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6. Téma: Sloveso CAN Autor: Mgr. Alena Staffová

CAN= moci, umět I we you you he CAN she they it CAN + infinitiv (play, come…) I can play the piano. Já umím hrát na klavír. We can play tennis. My umíme hrát tenis.

CAN´T- zápor I we you you he CAN´T she they it I can´t play the piano. Já meumám hrát na klavír. We can´t play tennis. My neumíme hrát tenis.

CAN-otázka, odpověď he,she, it CAN we speak English ? they you Yes, I can. Yes, she can. No, I can´t. No, she can´t. speak English ?

Poskládej otázky a odpověz na ně SWIM/ YOU/ CAN/ ? Can you swim? YOU/ PLAY/ THE/ CAN/ PIANO/ ? Can you play the piano? YOUR FATHER/ DANCE/ CAN/? Can your father dance? MOTHER/ CAN/ YOUR/ ROLLERSKATE/? Can your mother rollerskate? YOU/ CAN/ SPEAK/ ENGLISH/ ? Can you speak English? A/ DOG/ CAN/ FLY/ ? Can a dog fly? A/ FISH/ SWIM/ CAN/ ? Can a fish swim?

Doplň sloveso CAN/ CAN´T I´m sorry, I ….………… come today. She ….………… play the violine very well. ….………… you swim? Yes, I ….………… . He is good. He ….………… five languages. We learn English. We ….………… speak English. ….………… they ride a horse? No, they ….………… . I´m sorry, I ….………… hepl you with your homework. ….………… you speak German? No, we ….………… .

(Tom umí hrát ) table tennis very well. (Nemohou se dívat ) TV. Cvičení: Přeložte část věty v závorce a celé anglické věty napište. (Tom umí hrát ) table tennis very well. (Nemohou se dívat ) TV. (Mohou plavat ) in the swimming pool. (Moje sestra neumí tancovat ). 5. (Umí Jane zpívat )? (Maminka neumí vařit ). (Umím číst ). 8. (Stephen umí nakreslit ) a map. 9. (Může Peggy otevřít ) the window? 10. (Nemůžu jít ) to school today.

11. (Můžeme zavřít ) the door? 12. (Umí tvoji rodiče bruslit ) ? Cvičení: Přeložte část věty v závorce a celé anglické věty napište. 11. (Můžeme zavřít ) the door? 12. (Umí tvoji rodiče bruslit ) ? 13. ( Můžeš udělat ) your homework. (Nemohou si umýt ) their hands. (Umí tvoji rodiče bruslit ) ? 16. (Můžeme počkat ) for a bus. 17. (Můj dědeček neumí lyžovat ). 18. (Mohu poslouchat ) to the radio? END

Dostupné z WWW:< http://www.2zszdar.cz/Heroweb/doc_files/gram/t_d2.doc Klipart