KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Markéta Kadlecová: Evropské sítě NNO Evropské sítě NNO Zapojení českých sítí do nich Markéta Kadlecová Síťování nejen genderových NNO 24. ledna 2008.
(Ne)diskriminace ICT v České republice
Lokalizace průmyslových (ekonomických aktivit)
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Transformace sociálních služeb pro lidi s postižením
Principy sociálního podnikání
... ve vztahu k životnímu prostředí. dobrovolné začleňování ekonomických, sociálních a environmentálních aspektů do činnosti člověka obec nebo město,
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
a jeho využití u klientů po CMP
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
MSEK – sdružení právnických a fyzických osob, které podnikají převážně na území Moravskoslezského kraje v odvětvích energetického průmyslu. Klastr sdružuje.
Teoretický model sociální firmy Ing.Markéta Würtherlová Fokus Praha, o.s.
Organizace chránící přírodu a životní prostředí
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
Sociální podnik sociální ekonomika. Pojetí sociální firmy Sociální firma je konkurenceschopný podnikatelský subjekt působící na běžném trhu jehož účelem.
SCLLD MAS Pobeskydí ve verzi návrhu Ostrava,
Udržitelná energetika 3 Czech BCSD Praha, Ing. Vladimír Vlk, energetický poradce.
Zdravotnictví řízené občanem Pavel Vepřek Tým DG plus.
Jak se pozná sociální podnik
Dobrovolnictví v komunitě jako cesta k sociální soudržnosti Jiří Tošner Na Poříčí 1041/12, Praha 1 tel.:
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Společenská odpovědnost organizací
Mikroekonomie I Ekonomický růst Ing. Vojtěch JindraIng. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)Katedra ekonomie (KE)
K současným trendům v rozvoji venkova RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo pro místní rozvoj.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB. KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ metoda Komunitní plánování je metoda metoda – jak zpracovávat rozvojové materiály pro různé.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Komunitní a otevřená škola
Kraje a rozvoj podnikání Praha, 28. března RNDr. Miloš Vystrčil.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
Venkovská turistika podnikatelské minimum
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Ekonomie 1 Magistři Šestá přednáška Lidský a sociální kapitál, princip přenesené ceny.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Služby obyvatelstvu Klára Čermáková 3.C. Dělení podle: - oblasti spotřeby: - pro potřeby celé společnosti = kolektivní (státní správa, obrana, bezpečnost)
Úvod do ekologie Zkus na kousek papíru napsat co si myslíš že znamenají tyto pojmy: 1.Ekologie 2.Environmentální výchova 3.Udržitelný rozvoj.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Představení Programu Skutečně zdravá škola Tom Václavík.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
Trutnovská zeleň, o.p.s. Mgr. Terezie Mertlíková ředitelka.
Projekt „Rozvoj místního partnerství a trhu práce“. CZ.1.04/5.1.01/ realizováno O.S. „Rozkvět zahrady jižních Čech – místní akční skupina“ a partnery.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Otevřená diskuse pro občany obcí Černěves, Dobříň, Dušníky, Krabčice, Kyškovice, Libkovice.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
© Berman Group. Klastry Co je to a má cenu se jimi zabývat? Petr Adámek Berman Group.
Bc. Michaela Drozdová Regionální značení a regionální produkty.
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Veřejné rozpočty Mgr. Oldřich Hájek.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Chytrý Jihomoravský kraj ?
STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
REGIONÁLNÍ VEŘEJNÝ ZÁJEM
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko
FOTO Petr BENEŠ PS Smart life
Zpracovala Ing. Lenka Hřibová, říjen 2017
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
monitorovacích indikátorů a kvality realizace SPL MAS
Regionální rodinná politika, její možnosti a význam
Transkript prezentace:

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Podporujme lokální farmáře a dopřejme kvalitní potraviny sami sobě!

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Přínos místní produkce pro region: Místní produkce vytváří pracovní místa pro místní obyvatele • Místní produkce navrací poctivé práci smysl, význam a zejména hodnotu • Místní produkce posiluje lokální ekonomiku a multiplikaci oběživa • Místní produkce zhodnocuje potenciál regionu (obnovitelné zdroje, lidské zdroje, know-how) • Místní produkce zvyšuje průměrnou kupní sílu a životní standard obyvatelstva

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK • Místní produkce je akcelerátorem rozvoje turistického průmyslu • Místní produkce je zdrojem místní filantropie (dárcovství, sponzorství) • Místní produkce posiluje sociální zázemí a lokální patriotismus • Místní produkce zlepšuje „kulturu ulice“ a občanskou vybavenost • Místní produkce stimuluje zájem o synergickou spolupráci • Místní produkce se podílí na prestiži regionu

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK „Lokální ekonomika představuje především šetrné hospodaření s obnovitelnými zdroji a zkoumání kapacit regionu, ve kterém žijeme. Znamená péči o ekonomický potenciál, který si dokážeme vytvořit vlastním úsilím a dovednostmi, a to takovým způsobem, aby byl využíván v dané lokalitě ku prospěchu jejích obyvatel. Zahrnuje principy, jejichž dodržování vede k obnově prosperity a ekonomickému oživení. A do jisté míry také k nezávislosti na politických výkyvech naší vlády, bez které se lidé musejí naučit žít, pokud chtějí, aby se jim lépe vedlo.“ „Lokální ekonomika nám pomáhá všímat si, jak se věci mají, a znovu obnovovat zdroje, které tu jsou díky přírodě a díky poctivé práci našich předků.“

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Principy lokální ekonomiky: Obecná prospěšnost místní ekonomiky Vytváření příležitostí pro místní lidi. Zhodnocování regionálního bohatství ve prospěch místní komunity. Vytváření ekonomických a sociálních sítí za účelem soudržnosti lokálního bohatství. Regionální synergie a partnerství Veřejné povědomí o hodnotách, jako jsou reálná kvalita, užitná hodnota, ekonomická nezávislost, občanská svoboda, vzájemná úcta, seberealizace a obecná prospěšnost.

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Lokální patriotismus vnímaný jako sounáležitost s prostorem, jehož součástí jsou lidé, příroda, zdroje a tradice. Environmentální, ekonomická a sociální udržitelnost na úrovni solidních standardů. Schopnost vytváření obecně prospěšných vizí v krátkodobém i dlouhodobém horizontu. Vyhledávání, respektování a podporování neformálních autorit. Respekt občanů k vládě založený na respektu vlády k občanům.

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK ….několik vět na okraj…. Kdo jsme? Dvě nadšené amatérky, které se rozhodly splnit si svůj sen a současné ukázat, že to jde, když se chce. Co chceme? Naší filosofií je nabídnout kvalitní a zdravé lokální potraviny a produkty, a umožnit tak zákazníkům strávit příjemné chvíle s dalšími milovníky chutného a kvalitního jídla. Jak to děláme? Soustřeďujeme se na místní produkty kupované přímo od pěstitele a podporujeme severočeské farmáře a malovýrobce. Smysl našeho projektu? Podporujeme nákup, který je o příběhu, komunikaci, transparentnosti a o radosti z jídla, a navíc přináší ekonomický užitek všem zúčastněným. Utracené peníze podporují místní podnikání a zůstávají v našem regionu -  a to nesmírně důležité pro život lidí v místě našeho domova.

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Klíčové aspekty úspěšnosti: Poptávka a nabídka – zjištění neuspokojených potřeb Jasná představa – koncept Kvalita služeb a její udržení Udržitelnost projektu – vtip, odlišnost,zaujetí Stanovení ceny v poměru ke kupní síle Kvalita má svou cenu podloženou vyšší užitnou hodnotou Nová přidaná hodnota – příklady dobré praxe (např.bedýnkový prodej, místní pivovary,kváskový chléb atd.) Motivace zúčastněných Vůle, nadšení, trpělivost,odvaha

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Čelní pohled od Tyršovy ulice….

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Pohled na Pastýřskou stěnu…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Pohled od vchodových dveří…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Pohled zevnitř na Tyršovu ulici

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Tentýž pohled, jiný úhel…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Motivační momentky…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Choďte tam, kde víte, že dostanete dobrou kávu…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Zdravě, chutně a s láskou…

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Podporujme lokální farmáře a dopřejme kvalitní potraviny sami sobě!          

KAVÁRNA/ BISTRO HOUPACÍ KONÍK Adresa: Kavárna/bistro Houpací koník Tyršova 1089/15 405 02 Děčín Mail: kavarnahoupacikonik@seznam.cz Web: www.bistro-houpacikonik.cz ing.Dana Štechová, 721 037 734 Denisa Ashton, 732 227 947