VS Marketing (3MK) TŘI PILÍŘE POSLÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Advertisements

Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
1 Grantové schéma Vyrovnávání šancí žen a mužů Národní vzdělávací fond.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Taktická příprava Michal Lehnert.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Diverzifikace vysokého školství – nové výzvy Michal Karpíšek Seminář „Hodnocení kvality vysokých škol“ Telč, 28. dubna 2011.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Matematické metody v ekonomii (MME)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Fakulta zdravotnických studií
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Personální strategie mezinárodní firmy
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Představujeme Vám projekt TechIN - Propojení studia a praxe, TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o. Okresní hospodářskou komorou Karviná. který realizuje společnost.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ŽĎAS PRO STUDENTY.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Pavel Burda Roman Vaníček
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Kariérové poradenství a podnikavost
Změny na trhu práce?.
Transkript prezentace:

VS Marketing (3MK) TŘI PILÍŘE POSLÁNÍ Inspirovat nadané studenty ke kariéře v marketingu Vyzbrojit je koncepty a nástroji marketingu od strategie po praktickou realizaci Rozvinout znalosti v praktické dovednosti, případně zkušenosti Akcelerovat jejich navazující profesní kariéru VIZE Naším záměrem je vytvořit silnou sociální skupinu úspěšných marketingových profesionálů vycházející z elitního vzdělávacího programu (VS 3MK) a opírající se o dlouhodobou vzájemnou spolupráci a podporu jejích členů zejména v oblastech osobního rozvoje, profesního růstu a networkingu. HLAVNÍ ÚKOLY PRO AKADEMICKÝ ROK 2011-12 Průběžné zvyšování kvality výuky v jednotlivých předmětech Další rozvoj spolupráce s partnerskými firmami Spuštění digitální platformy komunity absolventů VS a rozjezd konkrétních aktivit Výuka Partneři Komunita TŘI PILÍŘE „7“ DŮVODŮ PROČ STUDOVAT VS 3MK: Stanete se součástí výběrové skupiny s talentovanými a motivovanými spolužáky. Utvoříte si ucelený přehled o profesionálním marketingu v podnikové praxi a rozvinete své marketingové znalosti v praktické dovednosti. Při spolupráci s partnerskými firmami dostanete příležitost nahlédnout pod pokličku různých byznysů. Zažijete osobní přístup pedagogů ve výuce a moderní výukové metody. Zejména při intenzívní práci na týmových projektech poznáte daleko více své spolužáky a vytvoříte si často přátele na celý život. Budete se moci podílet na vytváření, budování a využívání komunity VS. Získáte podstatnou konkurenční výhodu na startu své profesní kariéry a díky spolupráci v komunitě dokážete výrazně zefektivnit a akcelerovat Váš další profesní růst. Mgr. Marek Novinský Koordinátor VS

3MG 521 Product/brand marketing Vyučující CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE? Pochopení klíčové funkce marketingu ve firmě se zvláštním důrazem na stěžejní pozici brand manažera a jeho specifické úkoly Simulace marketingových rozhodovacích procesů na této pozici a rozvoj odpovídajícího marketingového myšlení Praktické dovednosti potřebné při zpracování reálného marketingového plánu pro konkrétní značku v rámci týmového projektu kurzu -společně s odborníky firmy Kraft foods Řešení případových studií pod dohledem expertů z praxe V rámci výuky spolupráci s předními mezinárodními FMCG firmami a jejich významnými značkami Příležitosti k navázání budoucí profesní spolupráce s partnery a dalšími externisty kurzu (Tesco, Promotime, IKEA, Markant, Rémy Cointreau,…) Mix znalostí, dovedností a zkušeností potřebný k úspěšnému startu kariéry v oblasti marketingu Ing. Monika Ryšavá Partneři kurzu 3MK

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc. 3MG 523 Segmentace trhu Vyučující CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE? Poskytne Vám marketingový pohled na různost spotřebitelů. Ukáže Vám, jak tuto různost promítnout do konkrétní marketingové orientace. Dá Vám nejen ochutnat, ale i v plné míře využít špičkový, celosvětově užívaný a na českém trhu unikátní výzkumný projekt MML-TGI. Nabídne Vám setkání s předními marketingovými experty. Umožní Vám zasadit vlastní návrhy do reálné praktické roviny rozhodování a podílet se tak na formování marketingového přístupu u konkrétní značky. To vše a ještě další zážitky v družném týmovém prostředí. Kromě spolupráce s partnery kurzu se setkáte i s dalšími společnostmi jako Mindshare, Unilever a TNS AISA . . doc. Ing. Jan Koudelka, CSc. Spolupracující firma Partner kurzu 3MK

3MG 524 Komunikační plánování Vyučující CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE? Prohloubení schopnosti vidění provázanosti marketingové komunikace s ostatními nástroji marketingu Podrobnější náhled na jednotlivé disciplíny marketingové komunikace Možnost propojení získaných teoretických poznatků s reálnými příklady z praxe komunikační agentury Pochopení vztahů mezi zadavatelem a komunikační agenturou, vyjasnění si základních předpokladů pro úspěšnou vzájemnou spolupráci Přednášky s řadou praktických ukázek vedené špičkovými odborníky Týmovou práci při tvorbě komunikačního plánu na základě zadání v reálném prostředí partnerské komunikační agentury Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D. Partner kurzu Spolupracující firmy: 3MK

3MG 522 Marketingový výzkum Vyučující CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE? Po úspěšném absolvování budete chápat význam marketingového výzkumu ve firemní praxi a možnosti jeho uplatnění. Proniknete prakticky do výzkumných aktivit a metodických postupů, které se uplatňují v současném marketingovém výzkumu,včetně teoretického zázemí, z něhož vycházejí . Seznámíte se s nejnovějšími poznatky z této oblasti, které naznačují další vývoj metodického aparátu. Během výuky se setkáte s odborníky z předních výzkumných agentur. Pochopíte nejdůležitější aspekty marketingového výzkumu a faktory, které mohou ovlivnit jeho kvalitu . Naučíte se zpracovat, prezentovat a obhájit výzkumný marketingový projekt. Rozvinete jak své analytické schopnosti , tak dovednosti při řešení problémů. Předmět Vás připraví pro práci v marketingových odděleních firem, tak abyste se stali kvalifikovanými a náročnými klienty výzkumných agentur, případně se mohli stát i jejich plnohodnotnými pracovníky. Ing. Oldřich Vávra, CSc. Ing.Petra Průšová PhDr. Václav Forst, CSc. Partner kurzu Spolupracující firmy 3MK

3MG 525 Strategický marketing & inovace Vyučující CO VÁM TENTO KURZ PŘINESE? Utřídění předchozích získaných znalosti v marketingu do uceleného obrazu včetně vidění vzájemných souvislostí a konkrétních aplikací v byznysu Pochopení provázanosti mezi strategickým řízením, marketingovým procesem, strategií, taktikou a potřebou zásadních inovací Rozvoj Vašeho marketingového myšlení v konkrétních situacích podnikové praxe Schopnost rozpoznat limity klasických marketingových postupů na dnešních konkurenčních trzích Praktické metody a nástroje pro vytváření hodnotových inovací Interaktivní přednášky a cvičení s použitím špičkových harvardských případových studií Prakticky zaměřený týmový projekt ve spolupráci s firmou P&G a řadou zajímavých extra bonusů Mgr. Marek Novinský Partner kurzu 3MK