Nacistická Propaganda

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupné dokumenty veřejné správy Moderní dokument s moderními vlastnostmi pro moderní veřejnou správu.
Advertisements

ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
Peníze.
TEST FOTOGRAFICKÉ PAMĚTI 1 (001)
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
1 Evropská asociace pro testování a hodnocení jazykových dovedností
Přístupné dokumenty veřejné správy Moderní dokument s moderními vlastnostmi pro moderní veřejnou správu
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
„Metodická činnost“ Krajského úřadu Královéhradeckého kraje Oddělení legislativní a právní.
Úvod do obsahů j pak stisknutím F5 nebo kliknutím na Prezentace > Od začátku spusťte kurz. Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Kdo mohl být nepřítelem nacistů? Proti komu mohli nacisté vystupovat?
příprava na 2. světovou válku
Nástup nacismu v NĚMECKU
Jak se podařilo Adolfu Hitlerovi dostat k moci?
Zásady dobré komunikace
Komunikace.
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
České země po husitských válkách
Vybrané techniky a metody sociální práce
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Specifika rozhlasu a televize
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Důsledky železnice Autor: Mr Huggins Úpravy a překlad: Vít Zahradníček.
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Nacistické Německo I. Petr Machala.
Hannah Arendtová Politická teorie
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
FAŠISMUS.
 Vyvoď z úryvku téma, kterým se podle tebe budeme dnes zabývat? Proč si to myslíš?  Poraďte se ve skupině čemu se dnes budeme věnovat. Proč si to myslíte?
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Pro začátek si představte: Představte si, že bychom byli všichni naprosto stejní. Líbilo by se vám to? Asi ne. A přece máme strach z lidí, které neznáme.
Ekologická daňová reforma z pohledu HK ČR Přednáška Ing.Václav Hrabák Předseda Energetické sekce HK ČR.
Nacismus Michal Kolář.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
MOŽNOSTI INTERVENCE – SEKTY
Když je 50 % víc než 100 %. Základní informace Cíl: Zhodnocení mediálního pokrytí a obrazu organizace Fórum 50 % v období Metoda:
Tiskový mluvčí v media relations Duben 2011: vláda chtěla ušetřit 6 mld Kč na stavebním spoření zavedením zvláštní 50% sazby daně z poskytnuté zálohy státní.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Práce v týmu L OG O Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Plánování přednáška druhá. 2 Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize.
Zima 2014/2015 Viditelnost chodců a rizika zimního období Ing. Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva dopravy
1 Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Zápočtové cvičení ZEMÁNEK, Z. - PLUSKAL, D. Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Účetnictví – dlouhodobý majetek
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol 6. třída
Nacistická propaganda
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Pracovní debata Jméno.
Táňa Křížová Krajský úřad Kraje Vysočina
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Občanská společnost Tato prezentace je doplněním výkladu učitele k tématu Občanská společnost. Prezentace obsahuje několik aktivit vhodných k procvičení,
Co říkají sociální pracovníci o sociální práci. PhDr
Totalitní režimy.
Kreativní soustředění
Kreativní soustředění
POLITOLOGIE ÚVOD POLITIKA X POLITOLOGIE STÁT A JEHO FUNKCE FORMY STÁTU.
Transkript prezentace:

Nacistická Propaganda By Mr Moorhouse, překlad a úprava: Vít Zahradníček www.SchoolHistory.co.uk www.SchoolsHistory.org.uk

Nacistická Propaganda Co je to propaganda? Propaganda je použití médií k agresívnímu prosazování jednoho úhlu pohledu. Propaganda je “vymývání mozků” veřejnosti, které je přesvědčuje o ideologickém úhlu pohledu

? Jaký je rozdíl mezi ideologií a světonázorem Světonázor: Pochybuje o sobě Vyslechne kritiku a vyrovná se s ní Ideologie: Nepochybuje o sobě Je „imunní“ vůči kritice - umlčí ji ja Odmítne ji na základě argumentů Na základě kritiky se změní

Propaganda Aktivita Ve dvojicích prodiskutujte různé způsoby, jimiž by mohla vláda “vymývat mozky” obyvatelstva. Učiňte se krátký seznam vašich nápadů. Přemýšlejte, jakou legislativou (zákony) by mohla vláda podpořit svou kampaň.

Nacistická propaganda Nacisté rychle poznali hodnotu médií. Již od vzniku strany používali agresivní propagování své nacistické ideologie. Goebbels byl pověřen “osvícením” německého publika

Nacistická propaganda: metody Plakáty Rádio Film Noviny

Plakáty Plakáty jsou levné a snadno se distribuují Umístěné na dobře viditelných místech působí jako neustálá připomínka ideologie Mohou být použité pro nejrůznější účely

Příklady nacistických plakátů

Hitler je považován za jednoho z nejpůsobivějších řečníků všech dob. Rádio Hitlerovy proslovy Hitler je považován za jednoho z nejpůsobivějších řečníků všech dob.

Film Film byl používán k ukázání Hitlera v nejlepším světle tak často, jak to bylo možné. Nacisté vytvořili spoustu filmů, z nichž každý vykresloval jistý obraz - zkus přijít na to, jaké obrazy to byly...

Noviny Cenzura novin zajišťuje, že pouze ty zprávy, které chcete aby lidé četli, jsou dostupné veřejnosti Členové nacistické strany psali mnoho článků pro tisk a tím zajistili pozitivní obraz strany Mnoho novin bylo zakázáno

Aktivita S použitím všech dostupných zdrojů vysvětli, jak nacisté používali propagandu k posílení své pozice u moci Prohlédni si následující snímek, který ti poradí, co zahrnout do své odpovědi.

Zodpovězení otázky Použij všech dostupných zdrojů Zodpovězení otázky Použij všech dostupných zdrojů. Vysvětli, jak nacisté použili propagandy k posílení své pozice, jakmile se chopili moci. Pouhý popis, jak každá forma média byla manipulována NEZÍSKÁ lepší známku Ujisti se, že jsi jasně vysvětlil účel propagandy Dobrá odpověď rozvede sdělení, že žádná z metod propagandy není úspěšná izolovaně Častost promítání a četnost veřejných snímků musí být zdůrazněna Analýza, jak kombinovaný nápor médií ovlivnil názory Němců, je nutná k dobré odpovědi Odkaz na dostupný materiál a zhodnocení jeho účelu je cenný pro zvýšení hodnoty tvé odpovědi