 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: 16 - 19 let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seznámení s prostředím programu
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Podpora meziobecní spolupráce
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Doba trvání : březen 2013 – únor 2015 Počet zapojených zemí: 9 Počet pilotních škol z ČR: 5 Počet asociovaných škol v ČR: 16 Finančně podpořeno z grantu.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Strukturované učení PROJEKT EU
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Brno, 2009 Projekty spolupráce na dálku. Brno, 2009 Kdo Vás bude seminářem provázet? Elena Tomanová Střední škola inf. technologií a sociální péče školitelka.
Systém kurikulárních dokumentů
Název: Access – formulář v návrhovém zobrazení Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Management a rozvoj obcí
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
INFORMATIKA 7 Odstavec III. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
1 Průběh řešení: Postupuje úkol podle časového plánu? Jaké je konečné datum úkolu? Jaké jsou konečné odhady nákladů? Porovnání stavu s jinými způsoby řešení.
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
INFORMATIKA 7 Úprava dokumentu III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
Práce s daty – aplikace II.
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Rámcové a školní vzdělávací programy
Poznáváme antickou kulturu „ „Vzdělanost má trpké kořínky, ale sladké plody“ Aristoteles.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Školské dokumenty. Osnovy Dříve dány centrálně. Jednotné pro všechny pro všechny školy daného typu. Od roku 2007 si osnovy vytváří každá škola na základě.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Rozhledna Marta Strnadová.
vložení – obrázek – (vyhledat logo) – vložit
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Práva dítěte Výchova k občanství
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Jak se upravit do divadla
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Bc. Miloslava Vavříková
Dobroty z vajec podoblast.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Návštěva kolomazné pece
Transkript prezentace:

 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/ Látka: Jeden den v mém životě Žáci byli téměř všichni začátečníci ve španělském jazyce. Nejprve jsme si vysvětlili, co je cílem projektu, jaké podmínky musí být splněny. Všichni dostali podrobná scénář s pokyny. Vysvětlili jsme si, jaké fáze projekt obsahuje a studenti s rozdělili do skupin – 3 skupiny ve 3.B a 4 skupiny ve 2.A

 Vytvořit výukovou pomůcku pro sebe i pro ostatní studenty  Naučit sebe i druhé strukturovat vyprávění  Vizuálně podpořit učení se daného tématu (denní režim, hodiny, časové předložky, zvratná a další slovesa)  Podpořit práci ve skupině a práci s jednoduchými IT nástroji  Podpořila vlastní reflexi o tom, co komu pomáhá při učení se

 Seznámení se smyslem výukového bloku a s postupem prací.  Diskuse o návrzích výstupů a společné sestavení osnovy (obsah, rozsah a forma)  Shlédnutí videí  Diskuse o nich Vstupní informace měly ukázat, CO všechno může být součástí všednodenních aktivit, JAK lze o nich vyprávět, V ČEM se liší realita všedního dne od jejich přání a snů, a PROČ. Videa byla vybraná tak, aby zobrazovala různé přístupy k tomu, co se skrývá a co si každý představuje pod pojmem Můj den. Smyslem bylo, aby se žáci konfrontovali a aby byli schopni říci, co je na videu inspirující, co je naopak podivné.

 Shlédnutí videí, práce s pracovním listem (poznámky, zhodnocení)  Diskuse – pozitiva a negativa  Brainstorming – co by se nám hodilo  Založení komunikačního nástroje › GoogleDocs/Drive dokument › Sdílení dokumentu k editaci v rámci skupiny a s monitorujícím - komentujícím učitelem › nastavení Skype skupiny (samostatně vždy pro jednu diskusní skupinu)

 Rozdělení rolí  Diskuse: › Jak bude produkt vypadat? Plakát? Prezentace? Video? › Co bude všechno obsahovat? Hudbu? Obrázky? Animace? Fotky? Videa? Mluvený komentář...? › Co k tomu budeme potřebovat využít? › Založení gmail účtu

 Získávání podkladů  Třídění  Sestavení harmonogramu a přidělení úkolů  Práce na scénáři – plánu práce  Průběžné komentáře učitele  Práce s internetovým „časovačem“ sloves (např. elconjugador.com ), s překladači …

 Finalizace výstupu  Poslední úpravy a doplnění

 Prezentace výstupu ve třídě  Zavěšení na školní web  Zhodnocení (sebehodnocení a hodnocení práce učitelem)

 Vyzkoušení si pozitiv i úskalí týmové práce  Rozvoj komunikačních i technických dovedností  Zapojení fantazie  Seznámení se s možností samostatně řešit problém či neznalost!!!  Převzetí zodpovědnosti za výsledek práce své skupiny (ne vždy příjemná zkušenost)  Uvědomění si problematičnosti a významu týmové práce  Mezipředmětové vztahy  Upevnění zpracovaného učiva  Motivující

 Časově náročné vzhledem k povinnému programu dle ŠVP  Problém v různorodosti skupin a v míře ochoty ke spoluprácí zaměřené na dosažení cílů  Častá absence a neochota pracovat na dálku  Neschopnost rozdělit si úkoly a pracovat na nich samostatně  Nepřítomnost „vedoucí“ osoby v některých skupinách  Pracovité skupiny se někdy cítily až moc početné (4-5) a nevytížené, skupiny nepracující (7-8 členů) měly pocit, že jich není dost   Technické problémy (malé množství počítačů s různými systémy, pomalé připojení nebo problémy s prohlížeči, přehrávači zvuku apod.)

 Školní  Gmail  Drive Google  Google Translate   Skype  youTube  PPT

2.A_1 2.A_2 2.A_3 3.B_1 3.B_2

Mgr. Martina Hulešová, M.A.