Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“  Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Správní právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
EXCEL 2010 Řady z data. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název.
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Laswellův komunikační model
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvoření slov - pravopis
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
EXCEL 2010 Datové řady 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Chemická výroba Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Občanské soudní řízení
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vypravování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Transkript prezentace:

Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz Slogan

Mgr. Josef Kašpar VY_32_INOVACE_05_B_13_MEV Škola SOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_13_MEV Téma Slogan Anotace Žák se seznámí s procesem tvorby firemního a produktového sloganu. Klíčová slova Mediální výchova, slogan, originalita Cílová skupina Žáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby 26.4. 2013 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 8. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 9. – 14. snímek: úkol (po kliknutí na textové pole se objeví řešení) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

Firemní a produktové slogany Slogan je marketingovým nástrojem, který pomáhá k reprezentaci firmy nebo produktu. Slogan by měl být součástí každé značky, pomáhá k její propagaci. Je to takové krátké heslo ( motto ), které musí být jednoduše zapamatovatelné.

Jak vypadá správný slogan? Zapamatovatelný ( ne příliš dlouhý ) Výstižný Originální Poutavý

Nad čím se zamyslet Zjistit si informace o firmě Vybrat si typ sloganu ( produktový x firemní ) Zamyslet se nad cílem sloganu Zmapovat konkurenci a její slogany Zamyslet se nad tím, co ve sloganu chci sdělit

Důležité! Slogan musí být zajímavý a zapamatovatelný Pokud bude mít rytmus ( záměrné opakování určitých prvků ), bude se dobře vyslovovat a bude snadněji zapamatovatelný U sloganu můžete použít rým Vhodné jsou dvojsmysly, ( pozor na vulgárnost ) Pro slogan můžete vymyslet nová slova Použijte přenesené významy (metafora) U sloganů můžete zapůsobit na emoce recipientů. Slogan by neměl být příliš dlouhý, nezajímavý a vulgární Slogan musí být zajímavý pro cílovou skupinu Vyvarujte se generátorům sloganů nebo jejich doslovnému překládání

Příklady sloganů Chráníme vaše sny (Česká pojišťovna) Zde jsem člověkem. (DM drogerie) Večer chutná, ráno pomáhá (Gutalax) Matonni už není (Matonni) Redbull ti dává křídla (Redbull)

Úkol – kterým značkám patří tyto slogany Vaše čokoládová hvězda Poctivá káva Žijeme sportem Simply clever Na těchto základech můžete stavět

Vaše čokoládová hvězda ORION

Poctivá káva JIHLAVANKA

ŽIJEME SPORTEM ČT SPORT

SIMPLY CLEVER ŠKODA AUTO

Na těchto základech můžete stavět Českomoravská stavební spořitelna

Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN 978-80-251-3269-2. Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. HRKAL, Marek. Reklamní slogany [online]. [cit. 11.3.2013]. Dostupný na WWW: http://marekhrkal.cz/reklamni-slogany.htm