Anketa a testování pitné vody

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lidice.
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
 Mapování probíhalo od ledna do března 2013  Bylo zaměřeno na naplňování kritéria Pravidla ve třídách.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Podpora meziobecní spolupráce
Integrace žáků z odlišného sociálně kulturního prostředí do základních škol Mgr. Dušana Fučíková
Aneb do každé skupinky jedno nové dítě. Toto je cesta, kterou Petr přišel k Ježíši: (J 1,35-42)
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Školní zpráva s výsledky z hlavního šetření PIRLS 2011 a TIMSS 2011.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Vlastní hodnocení Základní školy Chýnov, okres Tábor Zvolená oblast: Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
The H-CUBE Project is co-funded by the European Commission (Executive Agency for Health and Consumers) VHB, VHC, HIV – tři vážné hrozby pro maldé lidi.
Molekulární biotechnologie
Dopady CR na rezidenty, případová studie Lipno nad Vltavou Pavlína Kubů 1.
Je bláznovství... Nenávidět všechny růže když ses jednou zranil o trn...
Zpracovala: Natali Hoffmannová
Aktivita C1 Vzájemné učení škol v oblasti autoevaluace celostátní závěrečná konference Praha Prezentují: Kateřina Žežulová - workshopy Jana.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Pardubický kraj Ing. Jarmila Halouzková
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Dramaturgie dotazníku
Referenční rámec pro udržitelná evropská města ____________________________________________________________________________ Seminář Urbánní rozměr regionálního.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Celoškolní projekt: Obchodní akademie, Lysá nad Labem, Komenského 1534.
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ - v březnu 2010 začala být realizována příprava týmu psychologů se v Hradci Králové uskutečnilo.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký,
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Důležité téma Autor Prezentace GPJPPraha. Osnova prezentace Úvod Úvod Úvod Obeznámení s problematikou Obeznámení s problematikou Obeznámení s problematikou.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Soňa Pelikánová UČO: DATUM:
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Tvorba knížky s tradičními hrami zapojených zemí v AJ a mateřském jazyce + každá hra bude mít karikaturu (na škole bude vyhlášena soutěž Výměna zkušeností.
Exkurze ve věznici Prezentace výsledků anketního šetření Praha dne 22. července 2015.
Procesní řízení v českých zdravotnických zařízeních Klára Antlová, Michal Tvrzník.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Minipodnik CULERO. O nás  Jmenujeme se CULERO.  Logem podniku je fialový čuník.  Naším produktem jsou želé bonbony, které jsme nazvali Želíci.
Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Projekt 3D planetárium, Techmania Plzeň.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Cesta vody od zdroje po domácnost
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Proč pít kohoutkovou vodu?
Testování žáků (státní) – dosavadní zkušenosti
Zaměstnání členů rodiny
Měření rychlosti zvuku
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
Povolání logistický manažer
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
UMÍŠ ŘÍCT – NE! Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Práva dítěte Výchova k občanství
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
XIX. Fórum pro výměnu informací o BAT
PaedDr. Dagmar Kuzníková
Transkript prezentace:

Anketa a testování pitné vody Tato akce probíhala na naší škole v období března až května . Zúčastnilo se celkem 164 žáků. Anketu a dotazník obsahující 9 otázek připravili a prováděli žáci a učitelé projektu Comenius. Cílem této aktivity bylo zapojit ostatní žáky školy do projektu Comenius, v rámci kterého jsme letos pracovali na tématu přemýšlejme o vodě. Anketa byla zaměřena na úzký okruh otázek, týkající se pití vody.Dotazování probíhalo jak formou ankety tak formou dotazníku.Součástí bylo ochutnávání školní pitné vody a vody balené. Žáci odpovídali na tyto otázky: 1. Piješ doma vodu z kohoutku ? 2. Piješ vodu z kohoutku ve škole ? 3. Piješ někdy jinde vodu z kohoutku? 4. Máš doma kvalitní pitnou vodu z kohoutku ? 5. Ochutnal jsi někdy vodu ve škole ? 6. Víš z jakého zdroje pochází voda, která teče z kohoutku ? 7. Jsi ochoten ochutnat vodu ze školního vodovodu a vodu balenou ? 8. Chutnala ti voda ze školního vodovodu? 9. Rozpoznal jsi balenou vodu od školní vody ?          

Shrnutí ankety a testování pitné vody Z výsledků ankety a testu vyplynulo několik zajímavých informací. Přestože polovina dotazovaných nezná, odkud pochází voda z vodovodního kohoutku, většina z nich pije vodu doma bez obav ( 85%). Naprostá většina považuje tuto vodu za kvalitní (90%). 65% žáků pije vodu bez obav i jinde než doma a přesto většina z nich nikdy neochutnala vodu ve škole a dokonce 63% jí odmítlo ochutnat i v rámci našeho testování. Jen 37% žáků se zúčastnilo testování naší školní kohoutkové a balené vody. 77% školní vodu označilo jako chutnou, 23% žákům nechutnala. 62% dotázaných poznalo balenou vodu od vody z vodovodu.

Závěr Anketa byla naší první zkušeností tohoto druhu v rámci projektu Comenius. Věříme, že se podařilo touto formou připomenout všem zúčastněným, jak důležité je přemýšlet o vodě, jako podmínce života na Zemi a přírodním zdroji, jehož kvalita a zásoba se neustále snižuje. Zdánlivě jednoduché otázky o pití vody byly formou zamyšlení jak ve fázi jejich tvorby tak především pro dotazované žáky v průběhu ankety. Byl to i velmi zajímavý způsob komunikace mezi žáky navzájem. Žáci zapojeni do projektu si procvičili téma vody v angličtině. Žáci k anketě přistupovali velmi ochotně a se zájmem. Bohužel s časových důvodů nebylo možné provést testování u všech žáků školy. Výsledky ankety přinesly některé zajímavé informace a mohou tak být východiskem pro další diskuzi a sledování v budoucnu.