Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1"— Transkript prezentace:

1 Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy Vladimíra Kotrouše Praha,

2 Call Back Zpětné telefonáty oznamovatelům, zjišťování jejich spokojenosti s prací strážníků Inspirace v zahraničí, například ve Velké Británii Zkušební provoz v květnu (denně průměrně 55 volání zpět) Ostrý provoz červenec - září V červenci a srpnu osloveno 1021 volajících, 994 souhlasilo se zpětným voláním 796 respondentů se zúčastnilo dotazníkového průzkumu Městská policie – call back červenec – srpen 2010

3 Průzkum Typ výzkumu Období Metoda průzkumu Velikost vzorku Call Back
červenec - srpen 2010 CATI – sběr dat byl realizován pracovníky Městské policie hl. m. Prahy 796 respondentů, kteří volali na tísňovou linku (156) Městské policie Hl. m. Prahy Osloveni byli volající na tísňovou linku MP (156), kterým bylo zpětně voláno s dotazy týkající se spokojenosti s reakcí MP na jejich podnět. Městská policie – call back červenec – srpen 2010

4 Shrnutí Relativně vysoká ochota respondentů ke zpětnému volání – odmítla pouze 3% dotázaných. Úspěšně bylo realizováno 8 z 10 hovorů. Celkově je s prací Městské policie spokojeno 83% dotázaných. Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince (9 z 10 naprosto spokojeno). O něco nižší spokojenost je naopak u rychlosti příjezdu hlídky a vyřešení problému. 59% situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. Městská policie – call back červenec – srpen 2010

5 Úspěšnost call back Pouze 3% dotazovaných si nepřálo být rušeno zpětným voláním. Při vlastní realizaci call back odmítlo rozhovor nebo volaný nebyl zastižen v 19% případů. (stat. chyba: max. 2,6%) SC1) Mohl(a) bych Vám položit několik otázek, které se týkají Vaší spokojenosti s reakcí MP hl. m. Prahy na Vaše oznámení? (odpovídají všichni respondenti včetně screeningu N=1021) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

6 Spokojenost s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince
9 z 10 dotázaných bylo naprosto spokojeno s chováním a ochotou operátorky na tísňové lince, celkově pak bylo spokojeno 98% dotázaných. Průměrná známka 1,1 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 98% (stat. chyba: max. 2,9%) Q1) Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a ochotou operátora(ky) na tísňové lince? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

7 Spokojenost s rychlostí příjezdu hlídky Městské policie
S rychlostí příjezdu hlídky MP na místo oznámení bylo naprosto spokojena 1/2 dotázaných, spokojeno bylo 7 z 10. Nespokojenost byla zaznamenána u 6% dotázaných. Průměrná známka 1,6 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 69% (stat. chyba: max. 2,9%) Q2) Jak jste byl(a) spokojen(a) s rychlostí příjezdu hlídky Městské Policie na místo oznámení? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

8 Spokojenost s vyřešením dané situace strážníky Městské policie
58% dotázaných bylo spokojeno s tím jak strážníci MP vyřešili danou situaci, nespokojen byl 1 z 10 dotázaných, 1/3 nedokáže odpovědět. Průměrná známka 1,8 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 58% (stat. chyba: max. 2,9%) Q3) Jak jste byl(a) spokojen(a) s tím jak strážníci Městské Policie vyřešili danou situaci? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

9 Celková spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy
S prací MP je celkově spokojeno 83% dotázaných, nespokojen je 1 z 10. Průměrná známka 2,0 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 83% (stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

10 Spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy
Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s chováním a ochotou a operátora na tísňové lince. Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) (stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

11 Vyřešení situace během zásahu strážníků Městské policie
59% situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. (stat. chyba: max. 2,6%) Q5) Byla tato situace, kterou jste oznámil(a) na tísňovou linku, vyřešena během zásahu strážníků Městské Policie? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

12 Napadení strážníků při výkonu služby (2006-2009)
59 12 64 13 78 15 83 9 10 20 30 40 50 60 70 80 90 2006 2007 2008 2009 útoky celkem útoky řidiči Městská policie – call back červenec – srpen 2010

13 Napadení strážníků při výkonu služby 2010
Za období od 1.1. do bylo zaznamenáno celkem 55 útoků na strážníky městské policie V  porovnání se shodným obdobím roku to představuje nárůst o 5 případů Z celkového počtu letošních útoků jich bylo 6 vedeno ze strany řidičů motorových vozidel

14 Trestná činnost strážníků
Ztráta bezúhonnosti: strážník Trestní stíhání: strážníků strážníků Obžaloby: strážníci strážník


Stáhnout ppt "Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1"

Podobné prezentace


Reklamy Google