Černoch Michal Školoudová Lenka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Logistika v silniční dopravě
MIGRACE SYSTÉMU ALEPH A IMPLEMENTACE PRIMO V KNIHOVNĚ ANTONÍNA ŠVEHLY Setkání uživatelů Aleph, Brno Veronika Synková (ÚZEI KAŠ), Martin.
[ 1 ] © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv PADĚLKY A NELEGÁLNÍ LÉKY
Přijímací řízení.
Zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Active Citizens - komunitní vzdělávání pro střední školy Úvodní setkání učitelů Praha 18. března 2013.
Postupy ve zpracování žádosti k projektu ČŘB II v roce 2009  presentace projektu pracovníkům MŽP a SFŽP  vyhlášená 9. kontinuální.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Založení restaurace La Veranda
Kontroly a revize elektrických zařízení v elektroenergetice – 2. část
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Personální managament
S POLUPRÁCE UK FTVS A ČSTV Mgr. Lenka Kovářová, MBA
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského.
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Zuzana Hauzírková Lucie Drbalová
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Proces řízení projektu

Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Metodická podpora úprav RVP ZV
Základní registr obyvatel
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Semestrální práce z předmětu Projektový management
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka „Stav financování vodohospodářských.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Informace o činnosti Společnosti revizního lékařství ČLS JEP
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
METEO stanice Výsledky pozorování třída 5.A a 5.B.
Produkt.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Strategie prodeje textilního zboží
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Model strategie marketingového mixu
Helios Orange - Implementace systému
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Pracovní setkání středních škol
Transkript prezentace:

Černoch Michal Školoudová Lenka 3MA382 - Projekt: UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy Černoch Michal Školoudová Lenka

Background projektu Firma se rozhodla nahradit špatně prodejný výrobek výrobkem novým Firma již provedla zjištění požadavků zákazníků, zanalyzovala data o trhu a vyhodnotila příležitost uvést nový výrobek Firma tedy ví, jaký výrobek stáhne a jakým výrobkem ho nahradí Cíl: co nejsnáze uvést výrobek na trh = stažení stávajícího výrobku a zavedení výrobku nového v jeden okamžik

Etapy projektu 1. Plánování 2. Tvorba dokumentace 3. Vývoj nové receptury 4. Vytvoření obalu 5. Logistika a vlastní výroba 6. Sales 7. Marketingová komunikace 8. Pravidelná porada

1. Plánování Rozhodnutí o stažení výrobku Konzultace s logistikou Zjištění zásob stávajícího výrobku Stanovení termínu pro uvedení nového výrobku – 21.9.2009 Projekt plánujeme OD KONCE – víme, kdy musí být výrobek na trhu – 21.9.2009 Úvodní etapa realizována 3.11.2008, trvání 4 hodiny

2. Tvorba dokumentace - Freeway Zaznamenává důvod pro stažení stávajícího výrobku a pro nahrazení novým výrobkem, příležitost trhu, očekávaný přínos firmě, atd. Má podobu standardizovaného formuláře Komunikace s vedením a centrálou Probíhá téměř celou dobu trvání projektu Schválení centrálou firmy do 11.12.2008 Po dokončení vývoje receptury je doplněna o finanční plán

3. Vývoj nové receptury Vývoj nové receptury 12.12.2008 – 14.1.2009 Následuje konzultace s marketingem Úpravy receptury dle požadavků marketingu 16.1. – 5.2. Testování a komentář vzorků marketingem 13.2. – 17.2. Poslední úpravy receptury do 23.2.2009, poté: Stanovení předběžných nákladů Tvorba PDS Schválení receptury Stanovení finálních nákladů a doplnění Freeway o finanční plán Etapa trvá od 12.12.2008 do 23.3.2009

4. Vytvoření obalu Zahájeno 18.3.2009 Plánování tisku je provázáno po obdržení PDS po obdržení kódů od logistiky, které jsou součástí designu Plánování tisku je provázáno s výrobou a nastavením forecastu Obaly vytištěny 12.6.2009 Hlavními zdroji: BM a grafici

5. Logistika a vlastní výroba Nejpracnější etapa Impulsem ke spuštění je schválení receptury a obdržení složení receptury – 16.3.2009 První akcí je vytvoření kódů – 17.3.2009 Výroba zahájena po vytištění obalů – 15.6.2009 Výroba trvá 12 týdnů, následuje kontrola kvality Poté zavezení výrobků do skladu v ČR – 14.9. – 18.9.2009 Očekávaná první distribuce výrobku 21.9.2009

6. Sales Potřeba spolupracovat s oddělením Sales, které vyjedná podmínky na zákaznících (Tesco, DM, …) Informování Salesu (prezentace) po prvním návrhu designu obalu (9.4.2009) Termín prezentace – 28.4.2009

7. Marketingová komunikace Správná komunikace s prodejci a se zákazníky je nezbytnou podmínkou úspěchu Zaměřena na 4 oblasti – lékárny (magistry), lékaře, web, info linku Plánování komunikace 12.5. – 17.6.2009 Schválení komunikace managementem – do 24.6.2009 Realizace propagačních materiálů 25.6. – 13.8. 2009 24.8.2009 prezentace obchodním zástupcům (lékárny) 31.8.2009 prezentace produktovým specialistům (lékaři) 21.9. 2009 update webu a zaslání informací info lince

Zdroje projektu Lidské Materiálové

Náklady projektu Náklady na projekt jsou vysoké – 1 160 736 Kč Vyžadována vysoká kvalifikace pracovníků Nákladný vývoj receptury a výroby

Aktuální stav projektu 24.11. 2008 byl proveden úkol číslo 9 Upravení Freeway dle komentářů a Freeway byla předána ke schválení managementem Úprava Freeway proběhla rychleji oproti plánu (1 hodina) Posunutí úkolů o 1 hodinu dopředu

Děkujeme za pozornost! ? Dotazy