Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce MATEMATIKA Kroužek matematických.
Advertisements

Projekt Orbis Pictus v programu Comenius
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
„Mír je možný pouze v případě, když se jednotlivci naučí žít spolu jako přátelé.“ Doris Allen, zakladatelka CISV.
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Gymnázium, Hranice, Zborovská 293 Maturitní zkouška 2010.
Komise pro mezinárodní spolupráci a orální dějiny při MÚ Praha-Vinoř připravuje II. MEZINÁRODNÍ PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR NA DVOŘE RUDOLFA II.
Maturitní zkouška v roce 2012 Přehled hlavních legislativních změn.
Lyžařský kurz ► místo : Soláň – Bzové, hotel Lúka ► ► odjezd : neděle v 13:30 hod, ► sraz v 13:00 hod ► návrat : pátek do.
VY_32_INOVACE_173_ORIENTACE_V_ČASE Denní režim CZ 1.07/1.4.00/
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Modelování jako prostředek vytváření předmatematických představ
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Strukturované učení PROJEKT EU
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Prezentace právních klinik STREET LAW – PRÁVO PRO KAŽDÝ DEN
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Týden Vojty Machaly.
Maturitní zkouška 2013  společná část („státní maturita“)  jedna úroveň obtížnosti  profilová část  v „režii“ školy.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Odborná přednáška Dělení technických materiálů I,
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Team Building Program, který jsme pro Vás připravili je složen z pohybových bloků, krátkých přednášek, relaxace a ochutnání zdravého, přesto chutného stravování.
MŠ Sedlčanská. MŠ Sedlčanská MŠ Plamínkové MŠ Kotorská.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Lyžařský kurz ► místo : Soláň – Bzové, hotel Lúka ► ► odjezd : neděle v 13:30 hod, ► sraz v 13:00 hod ► návrat : pátek do.
Jak se cítím… A –hurá už jsem tady B – já to zvládnu C – proč zrovna já jsem vyvolený.
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Maturita 2015.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Podpora poradců Podpora poradců
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Titulkování v České televizi podle zákona a v praxi
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Maturita 2011 Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Západočeská univerzita v Plzni
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
HISTORIE A SOUČASNOST VÝUKOVÝCH MANUÁLŮ V ARKADII.
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Potravinářské zbožíznalství
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Informace k PP2 a semináři
Transkript prezentace:

Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření Castora

Rozdělení programů Dlouhý blok •1x provedení, 2x předvedení •s katedrou •3 a ¼ hodiny •na vaše hlavní téma Volitelný blok •2-3x provedení (větší výběr), 1x předvedení •samostatně •45 minut •možno vybrat i jinou specializaci

Dlouhý blok •Je povinný pro všechny Castory •Zaznějí v něm hlavní věci, které budou zkoušeny •Trvá 3 a ¼ hodiny ČČ •Přednášejí jej 3-4 lidé (tým + Polluxové) •Jeho název se shoduje se zkoušenou oblastí •V podkladech VZ jsou všechny kompetence a je nutné z nich některé přeřadit do krátkých bloků

Volitelný blok •Měl by nastavovat nebo připravovat na dlouhé bloky •Neměly by se v pouze v něm vyskytovat věci ke zkouškám •Neměl by nahrazovat dopoledne •Kompetence budou vybrány: •A) týmem dlouhého programu •B) z našich dovedností •C) z RoKo •D) z přání Castorů (viz.přihlášky)

Den na Gemini •Dlouhé bloky trvají alespoň 3 a ¼ hodiny ČČ •Krátké bloky trvají alespoň 45 minut a jsou 3-4 za den •Dlouhé a krátké bloky v jednom dni na sebe nemusí navazovat :30 – 10:00 10:15 – 12:30 14:30 – 15:30 15:30 – 16:30 16:30 – 17:30 17:30 – 18:30 20:00 – 21:00 21:00 – 22:00 P Castoři V1 pro Castory V2 pro Castory P1P2P3P4 C1 Vůdce (dlouhý blok), Pollux V1V2V3V4 Castortý m C2 Středisko (dlouhý blok), tým V1V2V3V4 Castortý m

Zkoušky •Testy •Ústní zkoušení –témata dle dlouhých bloků –čas 2x20 minut, lze spojit do 40 minut –najednou pro 4 Castory –najednou pro 2-4 instruktory/Polluxe

Zkoušky •Probíhají jen ve čtvrtek (odpoledne testy a obhajoba) •A v pátek (ústní zkoušení, druhá kola) •Úkoly: –Počítáme s projektem v nějaké podobě –Další je na instruktorech bloku

Stezka -podpis Polluxe a instruktora na stránce -medailonky -místo na poznámky -Dát do ní i několik praktických informací (rozvrh hodin, denní režim, kontakty, základny, …) Hry 1Z1Z Ví, jak děti motivovat, rozlišuje a umí používat různé způsoby motivace 2Umí dětem srozumitelně a zřetelně, co potřebuje tak, aby to pochopily a zařídily se podle toho 3Umí si hrát 4Dokáže analyzovat, jaké výchovné cíle může plnit určitým cílem nebo aktivitou 5Umí vybrat a zorganizovat hru. Zná zdroje her a aktivit. Umí hru výchovně využít.

Princip práce jako s NS •U postojových kompetencí budou lidé, kteří mu to mají potvrdit –Děti z oddílu –Vůdce –Kamarád –Instruktor G –…. •Budou odhadovat vlastní síly – na který program odpoledne půjdou a který jim unikne •Rozsah kompetence si volí sami (sami si uznají, kdy ji splnili)

Harmonogram prací Únor 2010Konečná verze kompetencí v blocích pro I+P 30.6.Seznam volitelných bloků pro Polluxe Do 15.3.Seznámení Polluxů s bloky, předběžný výběr Prezentace programů Polluxem Do 1.víkendu (26.3.) Výběr dlouhých bloků P 20.4.Jasné zadání úkolů (dodání úkolů z bloků) Do spol. víkendu (26.4.) Rozložení kompetencí do dlouhých a volitelných bloků (tým dl.bloku) Do 15.5.Anotace volitelných bloků 7.5., víkendRozložení volitelných bloků mezi lidi 20.5.Nabídka volitelných bloků pro Castory 25.6.Výběr volitelných bloků C

Tvoření dlouhých bloků •Všechny nezbytné kompetence by měly zůstat v dlouhých blocích •Všechny společně zkoušené kompetence by měly zůstat v dlouhých blocích •Měli bychom se zamyslet, zda Gemini bude zkoušet všechny kompetence, které jsme určili před několika lety

Technické parametry přednášek •Čas •Místo – je možno si vybrat po domluvě se ST (minimálně den předem) •Pomůcky (opět den předem) •Castoři – 15 lidí, možno rozdělit na 2x7 •Obsah – dle výběru

Práce katedry •Cíl: vytvořit kvalitní vzdělávací a pestrý program pro Castora •Dnes oběd s katedrou •Domluva komunikace •Rozdělení kompetencí •Domluva na časech a metodách učení (pozor na 3 hodiny přednášky!)

Čas pro dotazy