Návrh opatření pro zlepšení dopravy v krnap

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR Setkání starostů Středočeského kraje, Poděbrady
Potřeby a strategický rozvoj měst v evropském kontextu Oldřich Vlasák Poslanec Evropského parlamentu Předseda Svazu měst a obcí České republiky Konference.
Nástroje územního plánování
Tvorba integrované strategie území MAS Ekoregion Úhlava.
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Nástroj pro realizaci IS rozvoje území. Umožňuje koordinaci navzájem provázaných a územně zacílených intervencí z různých prioritních os jednoho či více.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Regionální rozvojová agentura Egrensis „Partnerství pro budoucnost“ Karlovy Vary konference 14. – 15. června 2005.
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Případová studie k možnému využití ITI a k diskuzi o roli měst po roce 2013 Praha, Řízení rozvoje Hradecko-pardubické aglomerace ve vztahu.
Program rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje Úvodní setkání řídící skupiny – 28. června 2007– Hradec Králové 1 PROGRAM ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU.
STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR PRO OBDOBÍ
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE 2014+
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, / 11 DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, Ing. Martin.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
Infrastruktura a GIS aplikace krajského úřadu kraje Vysočina Odbor informatiky Oddělení správy GIS GIS Ostrava 2005,
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Převod kompetencí krajům (decentralizace a dekoncentrace) Ing. Světlana Kubíková Vrchní ředitelka sekce veřejné správy, Ministerstvo vnitra Praha, 24.
PRAHA INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ KARLOVY VARY.
Obec Tisá Program rozvoje. PROČ ? Zákonná povinnost Požadavek občanů Dané předpoklady obce.
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Seminář Svazu měst a obcí České republiky , Praha Úloha architekta při rozvoji města Ing. arch. Marek Janatka, Ph.D.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
ESPON – Identifikace územních aspektů informační společnosti
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Rozpočtová soustava Finanční zdroje územních samospráv
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
KE ZLEPŠENÍ BEZPEČNOSTI NA SILNICÍCH ZLÍNSKÉHO KRAJE?
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Strategie regionu, obce
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Název akce, místo, datum.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Kategorizace organizací destinačního managementu
Setkání starostů – zakladatelů MAS Království – Jestřebí hory, o. p. s
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Setkání starostů – zakladatelů MAS Království – Jestřebí hory, o. p. s
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
STUDIE PROVEDITELNOSTI ZAVEDENÍ NÍZKOEMISNÍ ZÓNY NA ÚZEMÍ STATUTÁRNÍHO MĚSTA BRNA „Tento projekt je spolufinancován Státním fondem životního prostředí.
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Aplikovaný výzkum Program Beta:
Veřejná beseda nad návrhem Územního plánu Mariánské Lázně
Transkript prezentace:

Návrh opatření pro zlepšení dopravy v krnap 27.9.2019 Návrh opatření pro zlepšení dopravy v krnap Dopravní studie Představení Projektu

ČVUT v Praze Fakulta dopravní Reference ČVUT v Praze Fakulta dopravní strategické dokumenty „strategie NDIC a SD“ (ve spolupráci s SDT) dopravní studie a poradenství Uherské Hradiště Hradec Králové (poradenství ITS, pasport SZZ) Kolín (analýza a koncept parkování) IDSK (pasport SZZ)

Stávající stav v chráněném území Vysoké intenzity motorové dopravy v KRNAP Časté a neopodstatněné využívání motorové dopravy Neoprávněné vjezdy do chráněného území Vjezd vozidel mimo vyhrazené komunikace Tranzitní doprava (I/14) Odstavování a parkování vozidel Nedostatečné kapacity parkovacích ploch Nadlimitní, nerealizovatelná poptávka po parkovacích plochách Kompetence a legislativa Postupné snižování kompetencí KRNAP v oblasti regulace dopravy Nevyužitý potenciál v oblasti řešení dopravy Hromadná přeprava osob

Studie Cíl: Způsob: Postup řešení: zlepšení dopravy v Krkonošském národním parku (KRNAP) Koncepční řešení v rámci celého území KRNAP Způsob: návrh systému dopravního využívání KRNAP motorovými vozidly Postup řešení: sumarizace informací – návrh strategie – návrh řešení

Struktura studie Struktura odpovídá navrženému postupu ve 3 etapách: Etapa 1 – analytická část sběr a analýza relevantních podkladů Etapa 2 – strategická část návrh krátkodobé a dlouhodobé strategie Etapa 3 – návrhová část podrobný návrh dopravního řešení FD ČVUT nemá v tuto chvíli konkrétní řešení

Etapa 1 – analýza stávajícího stavu Vykonávané činnosti v rámci této etapy: analýza dopravy se zaměřením na problematické aspekty ve vymezené oblasti KRNAP analýza potřeb, požadavků a očekávání relevantních subjektů identifikace, sběr a analýza dostupných dopravních dat a dalších relevantních podkladů (mapy, historická data, …)

Etapa 1 – relevantní subjekty V souvislosti s předmětem studie komunikaci s těmito dotčenými subjekty: správa KRNAP zástupci samosprávy sdružení obce kraje rezidentní obyvatelé / rekreanti podnikatelé turisté dopravci IZS (Policie ČR, hasiči, záchranka)

Harmonogram prací Činnosti jsou rozvržené na období 06/2019 – 02/2020   2019 2020 6 7 8 9 10 11 12 1 2 E1 E2 E3 Komunikace s ostatními relevantními subjekty v E1 a E3

Obce - potřebná součinnost Způsob komunikace Kontaktní osoba v rámci sdružení nebo zástupci vybraných obcí Rozdělení KRNAP na menší celky Role sdružení v rámci projektu Zástupci samosprávy Reakce na současný stav Hodnocení současného stavu Předpoklady, očekávání a uživatelské požadavky Dotazník a řízená diskuze

Návrh opatření pro zlepšení dopravy v krnap Dopravní studie Představení projektu