Vítáme Vás v Luhačovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Advertisements

FINANCOVÁNÍ CYKLISTICKÝCH STEZEK Z ROZPOČTU STÁTNÍHO FONDU DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Ing. Gustáv Slamečka, MBA - ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury.
Olomouc, 11. dubna 2016 Významné stavby na území Olomouckého a Zlínského kraje Ing. Pavel Surý generální ředitel Moravské dopravní fórum.
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Investice do železniční infrastruktury v období Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
Role dobrovolných svazků obcí (DSO) v ČR při centrálním zadávání 1 Ing. Lukáš Vlček starosta města Pacova předseda Regionální komise Svazu měst a obcí.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Odbor regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj 12. září 2016 Ostrava 117D815 - Podpora obnovy a rozvoje venkova.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
1 VI. Ročník mezinárodní konference Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů 22. září 2016 Luhačovice Potřeby a problémy dalšího rozvoje.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Moravské dopravní fórum
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
Studie obnovy dětských dopravních hřišť ve Zlínském kraji
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Členská schůze MAS Nepomuk,
Procesní management v oddělení logistiky
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Hradec Králové, 17. září 2014.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora krajského akčního plánování
Krajská hospodářská komora Zlínského kraje
Koordinační výbory Národního strategického referenčního rámce
Jednotný evropský železniční prostor
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
Příspěvek na konferenci
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Rychlá železnice, plány a realita
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Centrální nákupy SŽDC pro opravu, údržbu a modernizaci železničního svršku Stanislav Smeták Workshop „Oprava a údržba kolejí železničních drah“ Praha –
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Poskytování příspěvků z rozpočtu
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Rozvoj moderní železniční infrastruktury
Integrace tramvaje se železnicí
Liberalizace osobní železniční dopravy
Rozvoj a financování železniční infrastruktury
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Vzor pro tvorbu prezentací akcí TP SIŽI
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Financování železniční infrastruktury
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Priority rozvoje infrastruktury železniční dopravní cesty
Financování železniční infrastruktury
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
dopravní infrastruktury
Vývoj prostorové struktury sídel a komunikací Příklad využití starých map a nástrojů GIS Geografické aspekty středoevropského prostoru Brno,
Transkript prezentace:

Vítáme Vás v Luhačovicích Libor Lukáš předseda 12. 4. 2018

Modernizace a elektrizace tratí Staré Město – Luhačovice / Bojkovice / Veselí n.M.

Společný postup ČD SŽDC a ZK

SP Slovácko Vytvoření uceleného vozebního ramene v elektrické trakci zkrácení cestovních dob na trase Praha – Luhačovice odstranění přepřahů Realizace přímých vlaků ze směru Přerov a Otrokovice ve směru Uherské Hradiště – Bojkovice / Veselí nad Moravou - Brno Zvýšení konkurenceschopnosti železniční dopravy v řešené oblasti Elektrizace tratí St. Město – Uherské Hradiště – Luhačovice / Bylnice / Veselí n. M. Zvýšení traťové rychlosti Zdvoukolejnění, zvýšení kapacity dotčených traťových úseků Modernizace železničních stanic a zastávek – bezpečnost a kultura cestování

SP Slovácko Analýza stavu osobní železniční dopravy Výchozí prognóza dle DSS2: aktualizován vývoj HDP a demografie výsledkem zátěžové kartogramy dopravního modelu k roku 2035 prognóza ND nebyla pro CBA zpracovávána z důvodu velmi nízkých očekávaných přínosů, ve zprávě bude zdůvodněno

vychází / nevychází efektivita = každý rok jinak SP Slovácko Problémy = časté změny: Metodiky klíčování nákladů na opravy a údržbu celostátních a regionálních drah a vyčíslení nákladů nutných pro zajištění jejich provozuschopnosti IN dle Sborníku pro oceňování železničních staveb ve stupni studie proveditelnosti Metodiky pro hodnocení ekonomické efektivnosti a ex-post posuzování nákladů a výnosů, projektů železniční infrastruktury, pozemních komunikací a dopravně významných vodních staveb První zadání SP v roce 2013 / aktualizace 2015 / aktualizace 2017 (Technické řešení, dopravní technologie a přepravní prognóza převzaty z původního zadání) Výsledek? vychází / nevychází efektivita = každý rok jinak

Otevírání trhu na železnici

Diskuze Požadavky nové koncepce - Plán dopravní obslužnosti Zlínského kraje Nové posouzení modernizace a elektrizace tratí Slovácka (SP) Harmonogram přípravy a realizace Metodiky a sborníky používat jako ekonomický nástroj prosazení investičních projektů (změna klimatu, metoda pro hodnocení projektů pomocí potenciální dostupnosti, …) Přínosy z převedených IAD a rozvoj systému P+R, B+R a K+R, spolupráce s místními samosprávami. Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu 25 kV. Národní implementační plán ERTMS.

Přejeme úspěšný pracovní den a mnoho podnětů z dnešního setkání Libor Lukáš předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě www.liborlukas.cz